Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
jiskra mz 150 [kokakola](3.10.2016 19:50:42)
Příspěvků: 9, poslední: 5.10.2016 8:02:3463470.Nejede nebo nestartuje
Ahoj . Včera jsem potreboval jet na,motorce tak sem ji vytáhl před garáž ale nenastartoval. Tak sem se podíval na svíčku 100 km stará ngk ,ta nepalila. Tak jsem soudil dat jinou a i jinou faju stále nic . Tak jsem sundal faju a zkusil sem kabel o kostru a jiskra jak cip.tak jsem dnes vyměnil pro jistotu i kabel dál jsem jinou svíčku i faju a stále ten samej problém. Tak si říkám jestli není problém v inducce že prostě nemá sílu prorazit odpor faje a svíčky. Jé to možné. Dík za nazory.
kokakola: Nerozumím řeči tvého kmene! U těch blinkrů si zkontroluj, jestli máš dobrou kostru. Špatná kostra dovede pěkně potrápit, spolu s blinkry blikají i jiná světla jako vánoční stromeček. [Ota] (5.10.2016 8:02:34)
Mám rok 89 tak si myslím bez kontakt a pojistky jsou cajk. Jinak jsem dál novou neodrusenou fajfku a svíčku z michala a jede to ale stejně to pálí jaksi nepravidelné. A ještě dotaz ,myslel jsem že na tom není čo zjistit. Ale asi dá. Vyměnil jsem zadní blinka za nový pak byl vypnutý a najednou ta strana blinkru tak v předu svítí min a problémy hlavní světlo a zadní problémy jen zadní světlo. Druhá strana blinkru jé cajk. Přitom tam jsou dva dráty a kostra jé jasná .tak už nevím . A ještě když potřebují na této německé pomste stavit stoupání tak jak mám postupovat a čo vše vypojit? A dá se to svarit i bez vyhozeni motoru když jé rumpla až u rámu . Nebo stačí hodit na bok a sklonit stojan? Dík za info [kokakola] (4.10.2016 19:19:16)
Projdi pojistkovou skříňku. Pojistkové kontakty v ní oxidují a pak neteče do spotřebiče dost proudu. U MZ je to častý problem. Myslím, že zapalko je totiž zapojeno taky přes pojistku. Pojistek je tam několik. [Zahradník] (4.10.2016 12:25:01)
A máš tam kladívkové, nebo bezkontakt? Jestli kladívko, tak ještě může být v háji kondík. Jinak snad vážně cívka. [longr] (4.10.2016 12:14:20)
Kabel jé nový včera kupovany. A kabel na svíčku primo jsem skousel a svicka dá občas slabou jiskru. Následně jsem skusil i druhou brisk a to samé. Takže buď jé to tým že po obou svickach a trech fajich jé hovno nebo jé to indickou která neprobije odpor nastavení fajou a svíčkou. Jinak jsem na té svícce normálně ještě minulý týden jezdil a na brnk [kokakola] (4.10.2016 11:45:13)
Zakrátit kabel na každé straně o kousíček, ve fajfce i indukčce opucovat bodce a sesadit. Svíci sklepnout na 0,6 a zkusit. Musí to jet. [longr] (4.10.2016 10:03:44)
To je divný. Máš ten kabel a tu fajfku opravdu dobře namontované - natočené na ty vruty? Nejsou ty vruty orezlý? Jinak na zkoušku můžeš zkusit narazit konec VN kabelu přímo na svíčku. [Ota] (4.10.2016 7:52:48)
Dál jsem klasický medeny kabl a faju sem zkoušel opuštěnou i neodrusenou. A navíc minulý týden mě ta motorka jela na nakopnutí . A teď nic [kokakola] (4.10.2016 7:20:33)
máš odrušenou svíčku a odrušenou fajfku? Většinou se dává odrušené jen jedno. [maspe] (3.10.2016 22:55:07)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,125 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 10:39:17