Příspěvků: 13, poslední: 12.10.2016 9:55:5263492.Veteráni
https://youtu.be/rpI-WeAps1YPotřeboval bych si to ujasnit. Má 353 kratší svorník poloautomatu (šestihran se závity na obou stranách) než 354? Mně to vychází, že ano, ale motoustinl i motokrámek jakuba to mají jako díl společný pro všechny kývačky. Toto mě kur.a s.re, když někdo něco prodává a má to špatně označené. Nezdá se mi, že bych měl nějaký prototyp motorů 250 a 350, že by to bylo jen u mě jínak. Díky za vyjasnění, jestli už jste to někdo řešili. Chci mít jistotu, jak to vlastně je, tyhle eshopy mě trochu zmátly, možná se pletu já.
Míru zdar a děkuju.
PS: Tu máte jen tak pro prdel, když už zase zakládam dotaz.
https://youtu.be/rpI-WeAps1Y
http://www.moto-ustinl.eu/katalog/zbozi/popis_zbozi.asp?klic_ma=347
Já ale myslel tvůj veb, kde píšeš, že se panelkama nebudeš zabývat. vysvětlování rozdílů tam je pouze po kývačky. Je to tam super a přehledné. Škoda že to nepokračuje do panelek. nemyslel sem zodpovídání dotazů na JM.
[PetrL3]
(12.10.2016 9:55:52)
to víš, jawarmaniak má teď holt jiné starosti a na mánii zabrousí jen ojediněle..
[jawarmaniak]
(10.10.2016 17:36:10)
Dík, jsem zas chytřejší. Mrzí mě, že jawarmaniak končí s vysvětlováním rozdílů kývačkama. Je to škoda.
[PetrL3]
(9.10.2016 21:38:38)
Prodejci neklamou. Na my 350 panelce automatic z r. 1966 je ten sestihrannej svornik.
[Ota]
(9.10.2016 21:33:54)
Vidlicka na panelce a novejsich (bizon, ctyrka, osmicka), vacka na kejvacce.
Zetky maji od zacatku do konce jenom vacku.
[Krizoň IV.]
(9.10.2016 17:30:40)
A kdy se používala ta vidlička a kdy ta vačka? Na 360 mám vidličku a na ostatních mám vačku.
[PetrL3]
(9.10.2016 16:34:17)
PetrL3: U kejvacek to je s temi plechy jednoduchy. Kejvacka 250 a Kejvacka 350 maji kazda jinej plech. Panelky to sjednotily, a poloautomat je shodny - je tam dvojita dira na nem. Panelkovy poloautomat jde dat jak na 250/350, a kejvackovy poloautomaty jdou dat na panelku, ale musi se dodrzet 250/350 typ.
Perackej poloautomat je jinej, a v pripade pouziti perackyho vika zapalovani se neda kejvackovej poloautomat pouzit, protoze se pod viko nevejde.
[Krizoň IV.]
(9.10.2016 13:16:49)
Takže je to přesně tak, jak píše kolega podemnou, panelky to už mají přímo nakarteru, takže tady prodejci "klamou" a mají v tom asi bordel, když to prodávají jako panelkový díl, ale hlavně jsou různé typy těch plechových trojúhelníku a pokud se mají zaměnit, tak pasují na vedlejší díru a jedna díra níž a jedna víš. Ta víš je blíž trojůhelníku, ta dál je vzdálenější. A v těch typech poloautomatů mám zase bordel já, proto mě to zmátlo a můsím si to načíst, jaké motory měly jaký mechanismus s jakým uchycením spodní díry.
[PetrL3]
(9.10.2016 12:55:22)
Pokud vím tak Panelkové motory typu 360, 559 už tyto svorníky nemají, protože kartery už mají delší nálitek a k upevnění spojkovýho poloautomatu stačí krátký šroubek M6. Tyto svorníky používají Kývačky a měli by být stejné pro obě kubatury 250 i 350 ccm.
[Jawa 350/354.04]
(9.10.2016 12:11:44)
Zejtra to ještě změřím u motoru 360. Jestli to bude taky 45mm tak to ještě změřím u 559. celou dobu sem myslel, že jsou stejné, až dnes sem narazil na nekompatibilitu.
[PetrL3]
(8.10.2016 22:57:21)
V katalogu 1960, typ 04, je to taktéž stejné, číslo 353-28-108 pro oba motory.
[holdas]
(8.10.2016 22:49:19)
Naměřil sem vzdálenost od karteru k mechanismu:
353 - 35 mm
354 - 45 mm
[PetrL3]
(8.10.2016 22:17:33)
v katalogách r.57 to má stejné označení 353-28-108
[maspe]
(8.10.2016 21:48:35)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,094 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 10:39:17