Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Konec naší radosti? [Michi](10.10.2016 19:47:46)
Příspěvků: 70, poslední: 17.10.2016 8:54:0963505.všechno ostatní
https://www.novinky.cz/auto/416977-nemecko-zada-zakaz-spalovacich-motoru-od-roku-2030.html Nemám na to slov...
kocourluk: akční letákové NI-MH baterky X000mAh SLIBUJÍ uvedenou kapacitu při vybíjení malým proudem po delší čas, nedají vyšší rázový proud. v akunářadí se používají NI-CD články, které se blbě shání a stojí balík, naposledy jsem to počítal na 80% ceny nové vrtačky jen za články bez práce [Mirek150] (17.10.2016 8:54:09)
Asi to tady už nevydrží a spadne pryč. Ale zdá se, že se tu nevěříte v pokrok. První auto bylo na páru. První, které překročilo 100km/h bylo na elektřinu. První počítač byl mechanický a autor jej nedokázal postavit. Když to podle jeho plánů udělali dnes, tak fungoval. Druhý počítač byl parní a taky nebyl dokončen přestože plány byly v pořádku. Kdo tehdy tušil jakou samozřejmostí a miniaturou budou jednou počítača a jakou budou mít kapacitu a to zdaleka nejsme u konce. První fotoaparáty byly dřevěné bedýnky. Expozice trvala několik hodin. Jmenovalo se to Daguerotypie a exponovala se měděná destička. Kdo tehdy tušil, že jednou bude expozice trvat desetitisícinu vteřiny u vysokorychlostních kamer. To je sto milionkrát lepší výkon. Nebo, že se budou natáčet celé filmy. A dnes fotky dovedeme dělat dokonce bez filmu a foťák má snad každý mobil. První mobily byly kufr a k tomu telefonní sluchátko. Takže, možná, že to nakonec nebude akumulátor, co bude srdcem aut, ale benzín to nebude. A nebude se ani čekat na to, až benzín dojde, aby se vymyslel pokrok. Když tenkrát zvítězil benzín, tak to taky nebylo tím, že by vychcípali koně. [Zahradník] (16.10.2016 18:54:59)
Ano dopatrat se baterek co by šly dobastlit do akuček je fakt boj. Ještě by mě zajimala jedna taková věc. Když už jsme to nakously. "tužková baterka v akučce má kapacitu dejme tomu těch 800-1000mAh. V akcích řetězců se daj sehnat 2500mAh. jaký je v nich rozdíl?? Vydrží ty z řetězců ten okamžitý odběr jakých je akučka schopná?? [kocourluk] (16.10.2016 16:34:23)
kocourluk: na to máš průmyslový standard 18650 (dneska se zvažuje třeba 22700 - či jaký je přesný rozměr), mimochodem Němci se snažili o formát VDI - jenže co čert nechce, tak různé chemismy baterek se optimálně chovají v různých rozměrech, navíc jsou potřeba i různé tvary pouzder, druhá věc je - odešla mi akuvrtačka (jako všem), jako normálně myslící člověk, jsem chtěl vyměnit baterku (proč zatěžovat průmysl) a ona baterka byla dražší než nová akuvrtačka se DVOUMA baterkama.....kde je logika a jakási snaha o ochranu životního prostředí a zodpovědné hospodaření se zdroji??
krf: chceš mi říct, že když jede prakticky nepřetržitá kolona kamionů na trase Španělsko, Lyon, Norimberk, Praha, že by to nešlo zefektivnit na nějaké rozvozné body, že tu tu hlavní tepnu odtahal vlak a pak řekněme posledních 100 km kamiony? Otázka je proč vlastně ty kamiony jezdí...když zjistím (nebrat doslova, příklad jen ukazuje tu idiocii myšlení) že: Německej jogurt je z Českýho mlíka, Polských jahod, namíchanej v Rakousku a v Německu zabalenej do Holandských kelímků s Francouskými zátkami, tak je prostě něco setsakramentsky špatně!
[mais] (16.10.2016 14:53:47)
Ono v prvni řadě by to hlavně chtělo nařídit aby všechny baterky byly zaměnitelné. Nebo maximálně jen několik typu, ale použitelných v ruznych autech. Taktéž by baterky měly být použitelné i za několik generací a naopak. Dnes jsou plné zběrné dvory akuvrtaček co by ještě léta vrtaly ale nejsou do nich "náboje". V rámci ekologie se tavý staré auta ve vysokých pecích plasty z nich se spalují nebo s velkou slávou "recylkujou". Bych chtěl vidět která automobilka vyrábí díly z recylkovaného plastu. Znáte nějakou? A nikdo mi nevysvětlí že výrobou jednoho nového auta se nevyprodukuje tolik škodlivin koolik by vyprodukovalo staré auto po dobu životnosti auta nového. Jde jen o to zaměstnat lidi aby neremcali že jsou bez práce ( ty chudší ). A také aby ty co žijou z práce tech chudších aby měli za co utrácet. Je prostě nutné dát lidem chléb a hry [kocourluk] (16.10.2016 14:39:26)
mais: k té poslední věte. je to o složité logistice, vlak jede z bodu a do bodu b, vlečky a překladiště už dávno nikde nejsou a v drážní logice nejde doprava zboží in time, kdo dráhu do fabriky má, tak využívá, ale ty kingspanové fabriky, kde maj návesy jako sklady a jeden náves jede z východu, druhej ze západu a třetí pojede na sever :-/ tam by to po dráze nefungovalo, protože by se muselo čekat na efektivní zaplnění, protože kdyby to jelo na dízlu s dvouma vagonama, je kamion levnější a časově efektivnější [krf] (16.10.2016 9:19:34)
Deadman: copak Li...ale jakmile se e-mobilita začne rozšiřovat, tak se budou muset vymyslet i bezpečnostní předpisy - současná EHK 100rev02 a EN 26262 budou pouze podmínkou nutnou, leč nedostačující a pak to začne být nedostačující... podívejte se na youtubu, co se stane, když jde NCA článek 18650 do tvrdého zkratu a co pak udělá baterka, netřeba komentovat...navíc schopnost nabíjení těchto článků je někde kolem 3C, když to uchladíte..na to, že to je to nejvíc, co je rozumě k dispozici (SC tesla umí 22kW) tak si představte tu infrastrukturu, i když budou auta dobíjena na doporučených SOC 80%, tak je to naprosto změnit globální strategický plán doplňování energie (Tesla chtěla mezi LA a SF měnit baterky, ale nějak se to neujalo)
Aby byla elektromobilita použitelná, tak to za mě stojí na:
docílit, aby baterky nebouchaly - některé dneska umí
docílit, aby tvrdý zkrat neiicioval oheň - dělají na elektrolytech, které to zvládnou, ale výhled daleko
a udělat baterku, která bude mít zajímavou cyklickou životnost (18650 jsou někde lehce kolem 1000 cyklů, když ... a ... a ...) při hrubém zacházení a zároveň bude možnost ji opakovaně (to ani proklamovaná Tesla neumí) dobíjet rychlonabíjením (v řádech minut max do 15 min) na 80% kapacity bez omezení životnosti
no a pak drobnost...spočítejte si, když potřebuje každé auto na 100 km, řekněme 13 kWh energie, kolik by se té energie muselo vyrobit..
pro mě je to jasný signál, že e-mobilita sice bude výrazněji promlouvat do energetického mixu silniční dopravy, ale bude mít smysl především na jasně definovatelných a predikovatelných linkách (MHD, rozvážkové vozy, popeláři, atd)...případně se rozšíří elektromobilní lokální vozítka...což proč ne, jen to nesmí stát to, co dneska městské auto si klidně jako emobil představit umím, jen, když to má většinou nájezd do 10 000km/rok (naše doma 5-7 tis km), tak by mě zajímalo, kdy to najde ekonomické opodstatnění - když rozumné městské vozítko stojí 180 tis (sandero) a 13 kWh baterek stojí řekněme 140 000 Kč při ceně 400€ za kWh (což je vcelku reálný odhad ceny při nějaké sériovosti)
na druhou stranu stále nechápu, proč jezdí po dálnicích vlaky kamionů, proč ten náklad nejede po železnici...jedna elektrická lokomotiva bez potíží pobere x desítek kamionů, což už rozhodně o nějaké efektivitě je
[mais] (16.10.2016 8:09:12)
Je to utopie. Zjistěte si, kolik litia a dalších nedostatkových surovin je v akumulátorech jednoho auta značky Tesla (elektroauta ostatních značek jsou zatím spíš vtip). Zjistěte si, kolik aut je v Německu a v EU. Vynásobte si to. Na to prostě nejsou zdroje surovin. Pokud někdo nevymyslí mnohem efektivnější akumulátor z dostupných materiálů, což by samo o sobě bylo na Nobelovku, jediná šance realizovat tu Německou utopii by bylo natahat na všechny významné silnice troleje nebo něco podobného a do aut dávat jen baterku na dojetí 10km po nezadrátovaných dopravně bezvýznamných úsecích. [Deadman] (14.10.2016 21:57:35)
Tak to bůh s náma. ☺ To baterie křápne nejen při havárii, ale i v garáži při dobíjení... † [Verdom] (14.10.2016 6:19:24)
Pouze domněnka: Je třeba vidět věci v širších souvislostech. Jedna zěmě už dlouho není kamarádem pro helmuty. (například dieselaféra vypukla cca dva dny poté, co anděla řekla, že je načase přehodnotit sankce vůči ivanovi. Nic se pak nepřehodnocovalo. Nebo intervence v nejmenované zemi, poté co uvažovala o příjímání plateb za ropu v evropské měně). Takže se není čemu divit, že chtějí omezit nákupy ropy, aby nemuseli používat tolik S. Používáním S totiž podporují nepřímo ty své nekamarády. Čím víc S trh potřebuje, tím víc jich nekamarádi můžou tisknout. No a navíc ještě se bude ropa těžit z břidlic v zemi nekamarádů někde ve výhledu cca 10 let. Takže by ji navíc částečně kupovali od nich. Zvlášť, kdyby někdo šikovně zařídil výpadky ropy ze severní afriky ... . Uhlí do elektráren mají helmuti dost a ještě ho mohou levně nakupovat od jinud. Kdyby jim ten termín 2030 klapnul, tak 2040 podstatná část na silnicích pojede na el. A země by asi fakt měly plánovat a plánují s výhledem na 20 let dopředu a dál. Toť jedna z možných teorií.
Co se omezování počtu vozů týká, tak pro autonomní vozy je na současných silnicích tolik místa, že by mohli jezdit svým autem I novorozenci. Autonomní systémy řízení navíc umožní rozšíření hromadné dopravy o vice spojů třeba menšími autobusy. Neplatíš řidiče. Hromadná doprava bude zdarma. Budou větší daně. Socialistické trendy vidíme všude. Potřeba aut ve městech poklesne. Parkování uvnitř měst nebude potřeba v tak velké míře. Auto samo odjede na vyčleněné parkoviště a na pokyn zase přijede a zastaví třeba přimo před vchodem. Mnohem vyšší potenciál car sharingu. Cesty se budou dokonce moci zůžit a vybudovat cyklostezky a leckde i pruhy pro běhání. Klasickým autům bude vjezd do měst jednak znepříjemněn a potlačen, jednak nebude tolik potřeba. No a autonomní vozy budou schopny klasická auta vstřebat mezi sebe do většího rozestupu. Bude třeba taky povinnost zadat na mobilu cíl cesty a system si tě tím provozem provede kudy bude potřeba. Voi la
[Zahradník] (13.10.2016 15:57:33)
A zemniho plynu je asi trikrat tolik nez ropy a na ten uz se jezdi ted. [Sukin] (12.10.2016 19:53:08)
Pucfol: to sice skončí, ale ropy je tolik, že několik generací ještě v klidu vydrží, to se opravdu nebojím :-) [jaw250] (12.10.2016 19:10:07)
Spalovací motory jednou skončí,otázka je kdy?Co se dá však předpovědět zcela jasně ,je užívání osobního automobilu jednou osobou.Tady začnou sankce jako první .Auto bude naprogamované pouze pro čtyři a více osob.Za více aut v rodině se bude platit za nadbytečnost.Auta budou mít stejný výkon,aby se zamezilo předjíždění a závodění na ulicích.Možná se zavede i příděl,sudé a liché dny už tady také byly.Nakonec bude jen hromadná doprava,nákladní a nutná.Všechno jednou skončí,vždycky to tak bylo. [Pucfol] (12.10.2016 18:00:11)
Němci oběvují ekologii :-)
Před pár lety jim tam jezdily (teda na východě) samý dvoutakty od Simsonů po Warany, občas projela IFA a teď.... :-)

Ohledně elektromobilů- by mě zajímalo, kolik takový auto ujede v zimě, když jedeš po rychlostní silnici a máš puštěné topení tak, aby sis mohl sundat bundu a kulicha :-)
[bartoň] (12.10.2016 16:51:41)
Verdom: každá blbá baterka notebooku má čip, který počítá nabíjecí cykly, přijatou a vydanou energii i den kdy má baterka umřít, tam není co vymýšlet
Sukin: elektromobily na denní provoz, dovolené formou sdílení jednoho kombíka širší rodinou nebo přes půjčovnu. držet doma ropáka bude luxus.

větší problém s nabíjením pro všechny je v tom, že sítě nejsou stavěné na to, aby celá ulice přijela večer domů a začala dobíjet
[Mirek150] (12.10.2016 15:25:13)
Elektromobily jsou vhodné na tyto kratší trasy, jako je například rozvážky pošty. Jako soukromé auto, kde potřebuješ jet na víkend na hory je to nesmysl. [Sukin] (12.10.2016 12:54:04)
jc: Už vidim za rok, jak ti kurýr volá, že ti balík nedoveze, neb mu došly baterky. :-D :-D [Borderer] (12.10.2016 12:39:45)
To co popisuje Ota bylo nedávno vizuálně zobrazené a pitvané v nějaké AutoMotoRevue. Odborníci došli v podstatě k tomu samému, jen tam bylo zmíněno to, že PB lahev si doma nedobiješ, ale auto jo. Takže by bylo nutné zaznamenávat počet dobíjecích cyklů či proudu dodaného baterii a platit i za to nebo mít baterku "zálohovanou" a z toho se pak při výměně bude strhávat patřičná částka za opotřebení samodobíjením. Moc si to ale nedovedu technicky představit. [Verdom] (12.10.2016 12:10:33)
Ota: ... ještě doplním, že v tom případě by si majitel elektromobilu baterie pouze pronajímal od provozovatelů dobíjecích stanic (takže nový elektromobil by se kupoval bez akumulátoru). Protože by asi nebylo moc spravedlivé, kdyby sis koupil nový elektromobil s fungl novým akumulátorem a hned při první výměně na "pumpě" bys ho vyměnil za 5 let starý s poloviční kapacitou. Jiným slovem ... pronajímatel baterií by musel garantovat to, že když si zaplatíš za výměnu baterie s dojezdem 80km, tak že těch 80km opravdu ujedeš ... [jc] (12.10.2016 10:20:24)
Německá pošta, německá pošta... To mi nějak silně připomíná Favorit Eltra.. [JZ] (12.10.2016 10:19:56)
Aby v dnešní době byly elektromobily prakticky použitelné i pro jízdy v normálním provozu na delší vzdálenosti, bylo by to podle mého názoru při současném stavu technologií a existujícím akumulátorům možné jedině tak, že by elektromobily všech značek povinně používaly standardizovaný typ akupacku (popř. by jich mohlo být více typů, např. pro osobní auta, pro dodávky a pro náklaďáky, popř. by mohlo mít dané auto namontováno více akupacků najednou) a stávající benzínové čerpací stanice by se změnily na dobíjecí stanice, kde by ti za poplatek vyměnili tvůj vybitý akupack za nabitý. Dobíjecí stanice by nabíjely akumulátory šetrně tak, aby měly co nejdelší výdrž. Z toho poplatku by samozřejmě musela jít jistá část peněz i na obnovu akupacků, které nemají neomezenou životnost. Fungovalo by to úplně stejně, jako při distribuci propan-butanu v tlakových lahvích, kdy doneseš prázdnou lahev a vyměníš si jí za plnou a opravy a tlakové zkoušky lahví zajišťuje plnírna. Tím by zároveň i byl vyřešen problém, že cena akumulátorů tvoří více jak polovinu ceny elektromobilu, takže po jejich opotřebování se nevyplatí jejich výměna, ale rovnou koupě nového auta. Tenhle systém by pak musel být zaveden minimálně v celé EU, aby člověk taky mohl se svým autem vyrazit do zahraničí. Samozřejmě vůbec neřeším ekologii, kdy je otázkou, jestli celý životní cyklus elektromobilu včetně náročné výroby akumulátorů a výroby elektřiny v elektrárnách je ekologičtější, než provoz aut na klasická ropná paliva. [Ota] (12.10.2016 9:58:34)
jc - na druhou stranu elektromobil za takový peníze není špatný. A v porovnání s cenou E-ČEZETY ... [Jirka N.] (12.10.2016 9:54:38)
jc: Však oni ti umělci něco vymyslí - solární články, plachty nebo šlapadla.... [JZ] (12.10.2016 9:14:03)
... a na co budou jezdit kamiony, zásobování, sanitky, hasiči, policie ??? na natažené ocelové péro ? [jc] (12.10.2016 8:25:53)
tak to abych dal pivovar do kovošrotu a začal s destilací bezvodého lihu, abych měl v čem a na čem jezdit, až budu důchodce :-D [krf] (11.10.2016 21:15:54)
Ono jedna věc je co je možné technicky, druhá je věc je právní prostředí.
Pokud je tu x let v platnosti norma, která měří spotřebu tak, že prakticky všechny malooběmové motory mají reálnou spotřebu o několik litrů vyšší, než je ta skutečná a nikdo s tím nic nedělá. Naopak se podle této normy odvíjí další a další předpisy, zdanění... Pak se není čemu divit, že vstupují do platnosti předpisy, které popírají logiku. S tím jak se předpisy vyvíjí, bych se nedivil, kdyby tento nesmysl skutečně byl schválen a vešel v platnost. A pokud se to jednou prosadí, tak už nikdo zpátky nepůjde.
[auuu] (11.10.2016 20:30:03)
Fašouni nemají šanci. Do roku 2030 dávno žádná evropská pichovská unie nebude existovat ! [JardaB] (11.10.2016 19:11:11)
JZ:
Samozřejmě, že to drtivá většina z nich neví, protože se o takovou věc nikdy nezajímali.
Ale nad zhovadilostmi typu "TESLA S" jásají nejen oni. Je to módní úchylka, podporovaná marketingem, dotacemi a dalším svinstvem.
Skutečně ekologická řešení jsou úplně jinde, ale o tom nechce nikdo slyšet...
[Venca_n] (11.10.2016 18:22:46)
Gepin & Venca_n: jo, ale kolik absolventů FAMU, FHS, plzeňských práv a podobných zvěrstev, kteří nám vládnou, ví? [JZ] (11.10.2016 18:14:07)
Gepin:
Vůbec nejde o to, že by někdo měl přijít o rejžák.
Nesmysl je to z jinýho důvodu - energetickou hustotu uhlovodíkových paliv není čím nahradit.
[Venca_n] (11.10.2016 18:10:59)
Kravina,kravina,kravina do aut se investuje nejvíce peněz a co byto nahradilo třeba unás ani nevím kolik je fabrik ,pak prodejny autodílů co sou na auta se spalovákama.Pak myslíte si že ti co prodávají ropu bysi nechali ujít takovej rejžák ? [Gepin] (11.10.2016 17:52:33)
Jawe, já přece netvrdím, že problémy nejsou, pouze to, že jsou z valný většiny zveličovaný a přeháněný, a že z toho pak vyplývá zbytečná vyděšenost. A taky, že to, co z toho všeho může vzejít, proti tomu nějaká uprchlická vlna je pouhá selanka. Pojem confirmation bias asi znáš, ne? Samozřejmě ho můžeš obrátit proti mně a omlátit mi to o hlavu, kontrovat mohu pouze vlastními zkušenostmi a odhadem situace, takže se můžeme hádat do nekonečna. Bavit se o tom, jestli za to může Merkel nebo někdo jiný, je ztráta času - pro nás to má asi tolik smysl jako řešit, jaké bylo předevčírem počasí, efekt bude stejný - nula. Větší cenu má zamyslet se nad tím - ok, taková je teda situace a co z toho do budoucna plyne? A tady vidím povětšinou akorát tak těžký informační deficit, případně nikam nevedoucí zlomyslnost či škodolibost a vzhledem k tomu vyděšení jenom čím dál víc zacyklující se černobílé vidění bez ochoty uznat, že někdo to může vidět jinak, aniž by byl - dosaď si dle libosti - naivní sluníčkář, vlastizrádce atd. - to je to, co se mi na tom celém nelíbí asi nejvíc. [ladis] (11.10.2016 17:08:41)
ladis: ok a může za to kdo, uprchlíci, AfD, občani? Ne, ježibaba Merkel, která to nechala dojít až takhle daleko, protože si myslela, že má patent na rozum a může si dělat co chce + socanský systém dávek.
Že se nic neděje - já taky bydlím v městě, kde se nic neděje, ale v jiné části nebo ve vedlejším městě mají velké problémy s cikány, které ale já neznám, proto přece nebudu tvrdit, že u nás problémy s cikány nejsou...
Média jsou banda šmejdů, co chce lidi strašit aby si nahnala sledovanost/čtenost nebo naopak jako propaganda "alles in ordnung", to ano, ale ty jednotlivé příspěvky lidí jdoucí mimo hlavní média na klidu moc nepřidají.
[jaw250] (11.10.2016 16:16:10)
Jawe, nežiju ve vzduchoprázdnu. Před lety, ještě v Česku, jsem měl 2 takové týpky jako externí zaměstnance. Jeden Arab, dlouho žijící v ČR, druhý český konvertita. Oba dva exportní vemena k pohledání, byl jsem rád, že jsem se jich nakonec zbavil. Na druhou stranu jsem potkal pár muslimů, se kterými bych se, obrazně řečeno, nebál jít klidně krást koně. To samé jsem ale zažil s Čechy i s Němci a i jinými pronárody
Ohledně AfD a spol. - já tady mluvím o hysterii, která se okolo toho všeho strhla, a která absolutně není adekvátní situaci. Dva příklady, se kterými jsem se setkal osobně: loni sem mělo přijet z Ústí nad Labem, tedy ze vzdálenosti cca 60km, několik školních tříd na výměnné pobyty. Poté, co se Českem začala valit lavina zpráv o uprchlické krizi, všechno se na poslední chvíli rušilo, protože Ústečáci byli totálně vyděšení a měli představu, že tady probíhá pomalu občanská válka a nenechali si ani za Boha vysvětlit, že je to opravdu jinak. To samé se týká různých turistických zájezdů apod. - trochu se pohybuji v cestovním ruchu, takže mám info z první ruky od majitelů cestovek, hotelů atd.. Všichni bez výjimky hlásí velké propady cest do Německa. Pak, když někdo konečně sebere odvahu a přijede, tak se diví, že je tu vlastně celkem klid a větší vzrůšo zažije v Praze na Václaváku. Jak Sam správně podotknul, média chtějí sledovanost a je jim jedno, jak jí dosáhnou...
Xtas: Přijde na to, s kým se stýkáš a specielně zrovna u tebe taky, co chceš slyšet... Neřekl bych, že jsem nějaký zběsilý vítač a bezbřehý naivní příznivce multikulti, jak se mi tady snažíš podsunout, ale bohužel tohle není problém pár vychlastaných hajlujících hovad, ale toho, že se celkově mění společenské klima a z lidí, od kterých bych to v životě nečekal, najednou začínají padat věci, že by se jeden divil. To považuju z dlouhodobého hlediska za podstatně zásadnější problém - i pro Česko, které je s Německem ekonomicky dost propojené. Uprchlická vlna sice není nic moc příjemná záležitost, ale sorry, jednoduchá řešení neexistují, případně nejsou moc rozumná a vedou akorát tak do hajzlu. No a když vidím, co všechno navrhují ti exoti z AfD apod., tak si říkám, že pokud se tyhle lidi dostanou k moci, tak se budeme ještě hodně divit. No, to jsme se ale zase dostali od původní debaty někam hodně jinam...
[ladis] (11.10.2016 15:28:11)
Jak je řadový Němec spokojený s politikou "vítání a multikulti obohacování" jde už nyní pěkně vidět ve volbách, příští rok má Merklová po srandě a končí ...no a pokud náááhodou neskončí, tak to potáhne tak dlouho, dokud skopčákům opět nepřeskočí a nezvolí si Adolfa druhého... [jaw250] (11.10.2016 13:52:00)
já teda znám osobně 2 lidi co žijou v reichu a říkají dost hrozný věci, nicméně televizní a vládní propaganda tam hlásí jen to co píše ladis, a neustále do lidí cpou názor, že kdokoliv byť jen pochybuje o tom, jak skvělá je masová muslimská imigrace a multi-kulti, je automaticky plešatej nacista s hákáčem na rameni, co chce mlátit lidi u obchoďáku - jako se toho bojí ladis níže. Ty desítky milionů normálních lidí a fotrů od rodin se jim tam někde ztratily [xTas] (11.10.2016 13:34:20)
viz jaw250. Ty zprávy, co se dostanou do zpráv a třeba i na YT jsou jen zrnko v moři. Ty svinstva se tam nedostanou, protože by v médiích nic jinýho nebylo. A to unavuje. Média chtějí sledovanost. Lidi se bojí mluvit, bojí se stěžovat, protože jim hrozí skutečný postih v práci (viz doktor, co odmítne léčit ženskou v šátku atd)a třeba i od souseda, kterej je muslim. Jak se asi zachová ten hodnej neradikalizovanej soused, když mu řekneš, že Alláh obcoval se šestiletou. Budeš se s ním o tom bavit? Budeš s ním rozebírat, proč svojí dceru nechce pustit ven samotnou nebo do smíšený třídy? Nepíšu záměrně o řezání hlav, upalování atd. - to je prý IS a ten nemá nic společnýho s islámem. Opravdu? Když si přečteš Korán, zjistíš, že naopak IS jede doslova podle koránu. Všechny ty hnusy tam jsou a jsou popsaný v životě mohameda a jeho následovníků..Proto mi přijde úplně špatný srovnávat ,,hurávlastence,, s touhle pakáží. V těch průvodech je samozřejmě procento pankáčů, co se chtěj vybít, ale VĚTŠINA demonstrujících jsou normální lidi, co makaj právě na tyhle sračky. Nebo myslíš, těch milion hajzlů živí na dávkách marťani?? Zkrátka Německo se řítí do propasti, stejně tak Švédsko (tam je šikana místních - multikulti nátlak snad největší v EU.. malý děti se učí, že existuje jen jedna rasa, jedno pohlaví, muslimáka za znásilnění bílý pošlou do léčebny - tam jsou prostě vepředu, pane) Česká protiislámská hnutí se před volbama roztříštila na střepy a další vývoj je nejasný. Pár demonstrací a kecání na FB a v diskuzích, to bude asi v blízké době vše. Jsem přesvědčený, že musíme být rádi, že ten hnus tady nemáme v takovém počtu, a že nesmíme dovolit omezování vlastních práv a svobod ve prospěch civilizace nuceně zabrzděné na poušti v 7. století. Což není jednoduchý, když se lidi jako Šabatová, Jourová, Dienstbír a Sralbotka lidí na nic neptaj, že..Volby taky nic nezmění, když je účast 30 procent. No, nic pozitivního to není, chtěl jsem jen reagovat na ,,zadrátovaného,, ladise. Sam559 [sam559] (11.10.2016 13:29:27)
[ladis] Ty mluvíš jak naše svobodná televize a rozhlas.Mama Merkel by z tebe měla radost. [Pucfol] (11.10.2016 13:14:27)
ladis: jen počkej, všeho dočasu. To, že se ten problém netýká tebe neznamená, že se tě za chvíli nezačne týkat taky. Já přišel s muslimy do křížku v Londýně jako slepý k houslím a moc příjemné to nebylo. Korespondovalo to se všemi známými "klišé" a tím, jak dávali najevo svou "nadřazenost", jsem pochopil, jaké to muselo být ve třicátých letech pro lidi v pohraničí ČSR.
Navíc je dost zvláštní to, co tvrdíš, na YT je plno videí, kde jsou lidi nasraní, že mají mít uprchlíky v městě a když jim starosta říká, že nemají kolem nich posílat děti do školy, tak ho málem zlynčujou-a nepřišli mi jako nějaké tupé "AfD" plešky, ale jako nasraní otcové od rodin...
[jaw250] (11.10.2016 12:19:19)
Tak když už jsme v téhle při... Žiju v Drážďanech, v rámci kšeftů ale jezdím dost po celém rajchu a mluvím s dost lidma, abych si o tom dokázal udělat nějaký obrázek. Shodou okolností máme uprchlickou ubytovnu o pár ulic dál. V tomhle ohledu je tu celkem klid, že občas někoho potkám na ulici, z toho tragédii dělat nebudu. Že v centru je to jinak, to je všude na světě. Bombových alarmů tu máme do roka víc kvůli nevybuchlý munici z druhý světový než kvůli nějakým potrhlým islamistům. Jestli se mi něco echt nelíbí, tak je to to, co tu předvádí Pegida, AfD a spol. Díky tomu mají Drážďany dost pošramocenou pověst po celém světě, atmosféra, kterou se jim tady ve městě povedlo vytvořit, je k zblití a pominu, že spousta kšeftů kvůli tomu jde do kelu. Natvrdo řečeno - mám větší obavy z toho, že dostanu na budku od nějakého zmagořeného hurávlastence jen kvůli tomu, že jsem se narodil o 150km dál, než že mne sejme nějaký ručníkář s kalachem. No a co se EU a rozpadu týče - nerad bych se dožil toho, že Krušný hory budou zadrátovaný a že budu muset kvůli každému přeshraničnímu kšeftu řešit papírování jak za bolševika, nebo nedejbože budu muset nakonec zavřít krám proto, že mám jinou občanku, i když německy umím pomalu líp než leckterý z těch, co každé pondělí mašírujou před Semperoper. Viz Anglie v současné době. Děkuji uctivě, tohle nechci. [ladis] (11.10.2016 11:50:09)
Zprávy z novinky.cz nutno brát s velkou rezervou, píšou úplné kraviny. Nedávno tam redaktoři vytáhli tuhle lež, které uvěří jen hloupé dítě: https://www.novinky.cz/koktejl/402613-padl-rekord-v-letu-na-hoverboardu.html [Venca_n] (11.10.2016 10:38:58)
Ono pokud by nerozhnípal Evropu Adolf, tak by se k nám asi Rusák ani bolševici nedostali. Ale to je coby kdyby. A žít v Německu a cestovat po Německu je taky trochu rozdíl. A situace ve Stuttgartu je o dost jiná jak v Drážďanech nebo Hannoveru. Na info v televizi mají embargo jak u nás, tak si pořád myslí, že je potřebují pro svou ekonomiku, protože některé práce holt germán dělat nebude. Ale to, že islám do Evropy nepatří mi nikdo nevymluví a že to bude jednou prů... taky ne. ;) [Verdom] (11.10.2016 10:16:17)
já bych ten zelenej ekoteroristickej hnůj nepodceňoval, přijde to salámovou metodou jako vždycky, takže bude zákaz vjezdu do měst pro spalováky, násobně dražší daň z auta/dálniční známka, zavede se ekodaň, daň z náhradních dílů.. rudozelení resp. eu jsou v chrlení absurdních zákazů a omezení extrémně vynalézaví, to vhodný to zatípnout hned v začátku.

to ale Ladis žije někde na ostrově v baltu ne?
[xTas] (11.10.2016 10:15:01)
Načo to riešite? :D Proste zopár iniciatínych blbcov toto vymyslelo, aby zakryli ich odrby so smradľavými nafťákmi (pritom všetci o tom roky vedeli). Aby vyzerali že idem ide o ekológiu. Nič viac v tom nieje :D [Milos634] (11.10.2016 10:13:09)
Mi se libi predstava zalozni elektrocentraly ... na elektricky pohon. [Sim] (11.10.2016 9:48:21)
pavelEC300: máš pravdu, že jim to nikdy nevyšlo..ovšem těch škod, co přitom dokázali napáchat.. [T. A. Jawettsson] (11.10.2016 9:36:30)
přesně německo už rozesralo evropu dvakrát jen v minulém století, takže to je zase jejich novej pokus.... [Sukin] (11.10.2016 9:35:32)
Není to poprvé, co by Německo rádo měnilo světové pořádky... Naštěstí to vždycky nevyšlo zrovna podle jejich představ. Takže jsem v klidu. :D [pavelEC300] (11.10.2016 8:58:52)
Verdom: Ladis tam trvale zije:-)
Osobne si taky myslim,ze je to jen novinarska kachna. A jestli spalovaky skutecne jednou zakazou, bude se to tykat jen nove vyrabenych aut, ty co uz jsou v provozu, postupne zajdou na ubyte.
[Ota] (11.10.2016 7:32:47)
ladis: Kecy o muslimech v Německu mají daleko k realitě? Byls tam někdy v poslední době, že tohle tvrdíš? Jel si tam třebas ráno S-bahnem? Párkrát se mi nechtělo lítat v zácpe autem a tak jsem to prubnul, protože do Němec zavítám relativně často. Celkem tragédie. Pravda, krom muslimů tam je i spousta Indů a jiných neevropských ras, ale pokud porovnám situaci dnes a před deseti lety, tak nebe a dudy. A celkem se to nelepší. A nedávno mi i v hotelu doporučili, abych raději večer nechodil ven, že mají čmoudi nějakou akci a nebude to moc bezpečné. To jsem v Německu ještě nezažil. Nicméně zpátky k tématu, taky si myslím, že to o zrušení spalováků je plácání nesmyslů. To jako budou na baterky i letadla a bagry? ;) [Verdom] (11.10.2016 6:29:32)
Víte, jaká je ta nejhorší smrt? Z vyděšení... Tak za prvý - pokud by k něčemu takovému vůbec došlo, tak by se to týkalo jenom nově přihlašovaných aut. Za druhý - ta debata se podle hlasů z německého autoprůmyslu měla týkat pouze daňové politiky dopravy (v SRN se platí daň z auta) a odvozovat z toho tenhle nesmysl je prý mimo. Tolik na margo české (a německé) žurnalistiky. No a za třetí - chytrý kecy ohledně muslimů z českého pohledu jsou hezká sranda, co nic nestojí, ale k realitě mají sakra hodně daleko. [ladis] (10.10.2016 23:54:06)
Ano,v roce 2030 budou v Německu jezdit na velbloudech.Původní germáni už prakticky nebudou a abduláhové si to udělají po svým. [daveho] (10.10.2016 23:19:45)
Si myslim, že díky MUslimákům bude mít Německo v roce 2030 úúúplně jiný starosti. ;) [Verdom] (10.10.2016 22:54:57)
Sukin: nekecej, žes byl u referenda, tenkrát si neměl ani volební právo! :D [Kuba z Neve] (10.10.2016 21:59:59)
novinky.cz, ze se vam vubec chce na neco takovyho reagovat [Davy_] (10.10.2016 21:39:00)
Já jsem byl taky pro vstup do Eu, ale v tuto chvíli souhlasím s Havisem, když vidím jak se EU vypořádala s posledními 4 krizemi tak si taky myslím že v roce 2030 už po ní bude amen. jediné co dokáží dobře, je vymýšlet nesmyslné zákony určené k omezování a buzeraci vlastních obyvatel. [Sukin] (10.10.2016 21:31:43)
Jenom se z toho EUrohujerství neposerme a přiznejte si, kdo z vás byl pro vstup do EU a skočil na pindy o volném cestování ap., já v referendu nebyl pro vstup. [ventil] (10.10.2016 21:19:27)
Kdyby najednou zakázali komplet všechny spalovací motory, tak bych pro tu legraci klidně těch svých pár motorek obětoval:-) Nechce se mi tu pitomost hledat (jestli to je vůbec někde k dispozici?), ale tipnul bych si, že se to bude týkat jen osobních aut. [Jad] (10.10.2016 20:58:57)
Panove klidek v roce 2030 uz zadna EU nebude existovat. [Havis] (10.10.2016 20:55:09)
No casem se to zvrhne ze budou moct jezdit auta a motorky se spalovakem jen jako veterani v lepsim pripade. [Sukin] (10.10.2016 20:34:22)
Tyve co to tam hulej za matroš??? [Verdom] (10.10.2016 20:34:17)
A to jako zakázat vyrábět, prodávat, nebo zabavit komplet všechny i co už jezdí? Pokud ta poslední možnost, tak to bych skutečně chtěl vidět, opravdu. [Jad] (10.10.2016 20:15:29)
Konec naší radosti? Vole, to je konec naší starosti!! :P [Jer250] (10.10.2016 20:15:09)
Jo a kdo v roce 2030 nastartuje jawu tak půjde na 3roky do vězení :) .Klidně bych elektro-auto bral,ale je to drahé..a TESLA se mi navíc nelíbí designově. [daveho] (10.10.2016 20:09:37)
To by museli otevřít hodně litiových dolů. V ekofanatickém Německu je ale možné vše. Myslím že v Norsku podobnou píčovinu už schválili.
Já půjdu příkladem a jako příští auto si koupím..... benzínovou V8. :-)
[Deadman] (10.10.2016 20:05:55)
to je teda pěkná píčovina, to by půl evropy nejezdilo protože by neměli na novej elektromobil za 400tisíc [Klouzec] (10.10.2016 20:01:42)
kdysi nějaký pomatený stát (možná taky skopčáci) žádali aby TK byla co rok...ne každá kravina, co někdo navrhne, ale projde...i když je fakt, že v Komunistické Unii projde hodně debilit (žárovky, teploměry), ale tohle není reálné :-) [jaw250] (10.10.2016 19:58:34)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,109 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 10:39:17