Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 17, poslední: 20.10.2016 13:12:5263530.Tuning a přestavby
Zdar draci...nevylepšoval si tu někdo uložení kyvné zadní vidlice JAWA 350/638 tím,že se vyprdnul na ty metaloplastový pičoviny co se tam musí co chvilku měnit,bo se hned vyšoupou a kyvna lítá ze strany na stranu jak bacil v lékárně?
Chtěl bych to nějak vymyslet pomocí litinových,či bronzových pouzder a přidáním maznic na mazaní....ale rád si nechám poradit,pokud to už někdo předělával....strojní práce pro mě není problém,jsem od fochu...tak jen snad nějaký výkres ...díky za jake koli rady.
ja uz to pochopil...ne s vuli,ale s presahem,protoze ty origo pouzdra jsou 29mm a prumer ok v kyvne 30mm ... Ikdyz ted jsem zrovna rozdelaval kamaradovi kyvku a jedno oko melo 30,15mm a druhe 30,25mm (mereno mikrometrickym etalonem) z toho mi plyne,ze budu muset vyrobit atypicka puzdra,prez vrch kazde jinaci. Je videt,ze si s tim v Jawe hlavu prilis nelamali. Ten metaloplast takove vule nevymezi...desetinka,k desetince a ve finale i ze zcela novymi vecmi (originalnimi) by se nedocililo ulozeni bez vule....takze uz mam jasno,ze do original ulozeni proste nejdu. [Mirek1] (20.10.2016 13:12:52)
Jestli udělal vůly na průměru v pouzdrech 1 mm, tak to potom na délku kyvné vidlice, musí na konci lítat do stran snad 3 cm. [kriz] (18.10.2016 20:52:50)
milimetr je vule jako svine...i desetina na delce kyvny musi projevit [Mirek1] (18.10.2016 9:34:32)
zety: Vůly 1 mm na průměru? [kriz] (18.10.2016 8:35:13)
Nechal jsem si udělat bronzové vložky, místo původních s metalovým papírkem. Nechal jsem vůli cca 1 mm na průměru,namazal vazelinou, složil a funguje to. Ujel jsem zatím cca 300 km a mačina se do zatáček nevlní. Uvidím časem, jak moc se opotřebují. [zety] (18.10.2016 6:54:13)
A co litinová? [Jer250] (17.10.2016 21:49:59)
Máš pravdu...je tam...ale chtělo by to nějakou rohovou tlamu na mazničku. Klasickej rovnej z dekalamitky tam nasadit nejde...málo místa [Mirek1] (17.10.2016 19:25:56)
Podle mě všechny 8, 9 mají na kyvce maznici, akorát je špatně dostupná. Jak je to na 640 nevím. [Servajs] (17.10.2016 18:27:45)
zima bude dlouhá...budu si hrát a udělám to asi na ten bronz [Mirek1] (17.10.2016 17:41:49)
Me kyvka od vymeny metaloplastu funguje na 640 bez vule jiz pres 25 tis. km. Tehdy jsem to radne promazal grafitkou a od te doby na to nesahnul.
Jinak Milanek si predelal ulozeni kyvky na jehlovy loziska a Buchtic na bronzovy futra.
[Ota] (17.10.2016 17:37:36)
Pokud se nepletu tak kyvka co se davala na uplne prvni 634ky maznici mela. Takze dobastlit ji na 638 nemuze byt problem - ta kyvka je jinak stejna. Plus bronzovy futra misto toho metaloplastu a mas to naveky. [Krizoň IV.] (17.10.2016 15:05:47)
souhlasím s tím, co napsal maspe. Za předpokladu, že je o uložení řádně postaráno, tak rozhodně vydrží víc než 5 000 km. Za 110 000 km jsem dělal kyvku 3x, z toho jen jednou to bylo opravu nutný (při koupi "nového" starého rámu), ale je fakt, že uložení rozebírám každý jaro, vyčistím a znova namažu [Marlboro] (17.10.2016 11:52:00)
no to me prave taky,proto to chci predelat na neco trvanlivejsiho. [Mirek1] (17.10.2016 11:42:55)
to mi přijde extrémně málo. [maspe] (17.10.2016 11:20:41)
zalezi kolik najedes a kde jezdis....me to vic jak 5000km nevydrzi a delat to kazdou sezonu me to proste nebavi [Mirek1] (17.10.2016 10:55:40)
zajímalo by mne, co znamená "hned vyšoupou"? Mám pocit, že při správné montáži a namazání to nějakou dobu obstojně vydrží. [maspe] (17.10.2016 10:36:04)
řešil to před lety milánek na "sprinterce" http://www.jawamania.info/tree/images.aspx?rootid=212881&nodeid=217713 Nevím jak kyvka, ale jeho uložení řížení na kuželíkových ložiskách je tu hodně oblíbený [Marlboro] (17.10.2016 8:31:55)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,172 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 10:39:17