Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 22, poslední: 26.10.2016 19:53:5163558.Informace
zdravím,nemáte náhodou někdo nákres blokátoru motoru který se vkládá mezi ozubení primárního kola a spojkového koše?Díky Míra.
Jestli máš nějaký díly jen z plechu,dělám na plazmě,tam se dá lecos udělat za cenu lidovou.Kdyžtak pošli vzkaz. [Aleš353] (26.10.2016 19:53:51)
Borci kdyby jste někdo měl řekněme možnost v práci, nebo u známyho a pod, tak mám originál knížku servisní nářadí a tam jsou technický výkresy vše okótováno, chtěl bych si nechat něco málo vyrobit, zapůjčil bych katalog a šábli bychom se o náklady, hlásí se někdo ? [Klouzec] (26.10.2016 19:30:17)
Bohužel taky nevím, k čemu je přípravek "blokátor motoru" dobrý. Snad jedině k povolení/utažení matice na klice, není-li nasazen řetěz. Ale za normálních okolností si na obě matice primáru a matku sekundárního kolečka člověk vystačí jen se zajišťovačem spojky http://z477.rajce.idnes.cz/zetka_praskly_spojkovy_kos/#IMG_14271.jpg . [T. A. Jawettsson] (26.10.2016 11:17:01)
Zajišťovák spojky od Etovara jde použít také při povolování matice na čepu kliky u primárního kolečka. Když je nasazený řetěz. Ta jakoby "rukojeť" toho přípravku se opře o matici u čepu kliky a matice je povolit. Jde to řešit samozřejmě i jinak, ale usnadňuje a zpříjemňuje to práci a je to převence poškození dílů při použití "polních metod" - jak to tak u přípravků bývá... :-) [Peterson] (26.10.2016 10:52:28)
Zajistovak spojky od etovara se pouziva kdyz je potreba povolit matici malyho kose, a neni moznost zabrzdit zadni kolo. Jasne, da se mezi to vrazit sroubovak, ale pointa servisniho naradi je prave v tom ze neni potreba pouzivat postupy ktery potencialne muzou neco znicit. [Krizoň IV.] (25.10.2016 21:04:20)
Podle fotky, co tam E-tovar má, nejde sekundární kolečko povolit, ani matice malého koše, protože je zablokovaný jen velký koš a klikovka. Převodovka se může volně otáčet, nejsou tam lamely a pružiny nebo zajišťovač spojky http://etovar.cz/cs/jawa-perak/13-zajistovac-spojkoveho-kose-jawa-perak-kyvacka.html .
Já osobně používám jen zajišťovač a dají se s ním povolit všechny 3 matice.
[holdas] (25.10.2016 19:37:41)
Mně taky uniká smysl využití.. [Kuba z Neve] (25.10.2016 19:09:05)
Žádný piliny do motoru nepadají,to bych je tam musel nasypat. http://www.jpeg.cz/images/2016/10/25/2JFAZ.jpg http://www.jpeg.cz/images/2016/10/25/r7lOo.jpg [Pucfol] (25.10.2016 17:10:33)
já hlavně nevím na co ten blokátor použít, koš jde povolit v pohodě a primár knipexama přes starej řetěz kterej se stejnak vyhodí [Klouzec] (25.10.2016 15:02:59)
Pánové nedramatizuje to trochu? Znám dost lidí co rvou mezi zuby šroubovák......takže prkýnko je podle mě uplně v pohodě. [Sukin] (25.10.2016 14:21:02)
Piliny vadí ložiskům, kluzným i kuličkovým a taky řetězu. Způsobují ztráty a zbytečný zahřívání, olej se zahušťuje rozmělňováním dřeva. Čili čistej olej, dobrej olej. A snížení hlučnosti? Pilinama? V roce 2016? :-) [sam559] (25.10.2016 13:52:37)
Sim: funkčně asi nijak, ale nevidím důvod, proč si zbytečně zasrávat motor, když to můžu udělat "čistě", aniž by mi padal bordel do motoru. [Bakoun] (25.10.2016 13:47:56)
[Bakoun] > cemu konkretne vadi v prevodovce DREVENE piliny? Nereknu kovovy spony, i kdyz i ty se tam po nejaky dobe taky najdou, ale drevo, korek nebo treba kousky feroda by mela prevodovka bez ztraty kyticky umet trvale chroupat. [Sim] (25.10.2016 13:43:36)
Prkýnko je skvělý, hlavně když ti do motoru napadají piliny. Ale co, aspoň nebude tak hlučný... [Bakoun] (25.10.2016 12:35:17)
Úplně stáčí prkénko.Prkénko přiložím k zubům a ťuknu.Obrýsované zuby primáru vybrousím flexou tak ,aby za poklepu kladívkem zablokovalo prkénko zuby primáru. [Pucfol] (24.10.2016 21:11:11)
Mohl bych taky poprosit o mail s výkresem?Mail mám kdyžtak v profilu.Dík [Aleš353] (24.10.2016 20:19:28)
jo já si to spletl s přípravkem na povolování spojkovýho koše. [Kuba z Neve] (24.10.2016 20:12:50)
Jestli si to Kuba neplete s tím ve tvaru lamely s držadlem [Klouzec] (24.10.2016 18:45:49)
Kubo a v čem? Primární kolečko na klice má 22 zubů, řetěz má 60 článků, rozměry stejné. Ten vehement se vkládá mezi ozubená kola. Vlastní zkušenosti nemám. [holdas] (24.10.2016 18:30:40)
oproti péráku je to uplně jiné. [Kuba z Neve] (24.10.2016 17:29:45)
Mám výkres na péráka, mělo by to být stejné. Na jaký email to poslat? [holdas] (24.10.2016 16:56:54)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,125 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 10:39:17