Tato stránka vyžaduje
JavaScript
, bez zapnutého JavaScriptu nelze vkládat data.
Auto
Návštěvnost:
4157723
Online: 1036
Přihlášených: 2
Nová registrace
home
oblíbené
poradna
diskuse
burza
srazy
cestování
modely
historie
technika
galerie
uživatelé
motorky
vzkazy
odkazy
Nový příspěvek
All
Míra
Aleš353
Klouzec
T. A. Jawettsson
Peterson
Krizoň IV.
holdas
Pucfol
Kuba z Neve
Pucfol
Klouzec
Sukin
sam559
Bakoun
Sim
Bakoun
Pucfol
Aleš353
Kuba z Neve
Klouzec
holdas
Kuba z Neve
holdas
Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
blokátor motoru jawa 250/559
[Míra]
(24.10.2016 7:06:07)
Příspěvků:
22
, poslední:
26.10.2016 19:53:51
63558.
Informace
zdravím,nemáte náhodou někdo nákres blokátoru motoru který se vkládá mezi ozubení primárního kola a spojkového koše?Díky Míra.
Jestli máš nějaký díly jen z plechu,dělám na plazmě,tam se dá lecos udělat za cenu lidovou.Kdyžtak pošli vzkaz.
[Aleš353]
(26.10.2016 19:53:51)
Borci kdyby jste někdo měl řekněme možnost v práci, nebo u známyho a pod, tak mám originál knížku servisní nářadí a tam jsou technický výkresy vše okótováno, chtěl bych si nechat něco málo vyrobit, zapůjčil bych katalog a šábli bychom se o náklady, hlásí se někdo ?
[Klouzec]
(26.10.2016 19:30:17)
Bohužel taky nevím, k čemu je přípravek "blokátor motoru" dobrý. Snad jedině k povolení/utažení matice na klice, není-li nasazen řetěz. Ale za normálních okolností si na obě matice primáru a matku sekundárního kolečka člověk vystačí jen se zajišťovačem spojky
http://z477.ra
jce.idnes.cz/z
etka_praskly_s
pojkovy_kos/#I
MG_14271.jpg
.
[T. A. Jawettsson]
(26.10.2016 11:17:01)
Zajišťovák spojky od Etovara jde použít také při povolování matice na čepu kliky u primárního kolečka. Když je nasazený řetěz. Ta jakoby "rukojeť" toho přípravku se opře o matici u čepu kliky a matice je povolit. Jde to řešit samozřejmě i jinak, ale usnadňuje a zpříjemňuje to práci a je to převence poškození dílů při použití "polních metod" - jak to tak u přípravků bývá... :-)
[Peterson]
(26.10.2016 10:52:28)
Zajistovak spojky od etovara se pouziva kdyz je potreba povolit matici malyho kose, a neni moznost zabrzdit zadni kolo. Jasne, da se mezi to vrazit sroubovak, ale pointa servisniho naradi je prave v tom ze neni potreba pouzivat postupy ktery potencialne muzou neco znicit.
[Krizoň IV.]
(25.10.2016 21:04:20)
Podle fotky, co tam E-tovar má, nejde sekundární kolečko povolit, ani matice malého koše, protože je zablokovaný jen velký koš a klikovka. Převodovka se může volně otáčet, nejsou tam lamely a pružiny nebo zajišťovač spojky
http://etovar.
cz/cs/jawa-per
ak/13-zajistov
ac-spojkoveho-
kose-jawa-pera
k-kyvacka.html
.
Já osobně používám jen zajišťovač a dají se s ním povolit všechny 3 matice.
[holdas]
(25.10.2016 19:37:41)
Tak smysl to má
http://etovar.
cz/cs/specialn
i-naradi/24-bl
okator-motoru-
jawa-250-nebo-
350-ccm.html
[Pucfol]
(25.10.2016 19:22:20)
Mně taky uniká smysl využití..
[Kuba z Neve]
(25.10.2016 19:09:05)
Žádný piliny do motoru nepadají,to bych je tam musel nasypat.
http://www.jpeg.cz/images/2016/10/25/2JFAZ.jpg
http://www.jpeg.cz/images/2016/10/25/r7lOo.jpg
[Pucfol]
(25.10.2016 17:10:33)
já hlavně nevím na co ten blokátor použít, koš jde povolit v pohodě a primár knipexama přes starej řetěz kterej se stejnak vyhodí
[Klouzec]
(25.10.2016 15:02:59)
Pánové nedramatizuje to trochu? Znám dost lidí co rvou mezi zuby šroubovák......takže prkýnko je podle mě uplně v pohodě.
[Sukin]
(25.10.2016 14:21:02)
Piliny vadí ložiskům, kluzným i kuličkovým a taky řetězu. Způsobují ztráty a zbytečný zahřívání, olej se zahušťuje rozmělňováním dřeva. Čili čistej olej, dobrej olej. A snížení hlučnosti? Pilinama? V roce 2016? :-)
[sam559]
(25.10.2016 13:52:37)
Sim: funkčně asi nijak, ale nevidím důvod, proč si zbytečně zasrávat motor, když to můžu udělat "čistě", aniž by mi padal bordel do motoru.
[Bakoun]
(25.10.2016 13:47:56)
[Bakoun] > cemu konkretne vadi v prevodovce DREVENE piliny? Nereknu kovovy spony, i kdyz i ty se tam po nejaky dobe taky najdou, ale drevo, korek nebo treba kousky feroda by mela prevodovka bez ztraty kyticky umet trvale chroupat.
[Sim]
(25.10.2016 13:43:36)
Prkýnko je skvělý, hlavně když ti do motoru napadají piliny. Ale co, aspoň nebude tak hlučný...
[Bakoun]
(25.10.2016 12:35:17)
Úplně stáčí prkénko.Prkénko přiložím k zubům a ťuknu.Obrýsované zuby primáru vybrousím flexou tak ,aby za poklepu kladívkem zablokovalo prkénko zuby primáru.
[Pucfol]
(24.10.2016 21:11:11)
Mohl bych taky poprosit o mail s výkresem?Mail mám kdyžtak v profilu.Dík
[Aleš353]
(24.10.2016 20:19:28)
jo já si to spletl s přípravkem na povolování spojkovýho koše.
[Kuba z Neve]
(24.10.2016 20:12:50)
Jestli si to Kuba neplete s tím ve tvaru lamely s držadlem
[Klouzec]
(24.10.2016 18:45:49)
Kubo a v čem? Primární kolečko na klice má 22 zubů, řetěz má 60 článků, rozměry stejné. Ten vehement se vkládá mezi ozubená kola. Vlastní zkušenosti nemám.
[holdas]
(24.10.2016 18:30:40)
oproti péráku je to uplně jiné.
[Kuba z Neve]
(24.10.2016 17:29:45)
Mám výkres na péráka, mělo by to být stejné. Na jaký email to poslat?
[holdas]
(24.10.2016 16:56:54)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,125 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 10:39:17