Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Svařování nádrže [tkvk](29.10.2016 23:09:22)
Příspěvků: 19, poslední: 2.11.2016 16:38:1763582.Veteráni
Cedí mně nádrž na pérákovi, nejspíš ve spoji. Sháním někoho, kdo je schopný zjistit, kde přesně teče, zavařit, nebo zaletovat a znovu zkontrolovat. Nejlíp na Zlínsku. Díky
Cínování je dobré jako karosářská oprava nebo zacínování očištěné rezavé nádrže, ve které jsou dírky v plechu. Nosný opravdu není. [longr] (2.11.2016 16:38:17)
JK: Cín je moc měkej, časem popraská vibracema. [Ota] (2.11.2016 7:45:35)
A co to letovat cínem? Moje cedníkovitá nádrž na supru tak drží. [JK] (1.11.2016 20:01:43)
Mosaz vydrží dost, letování ve sváru je v pohodě. Prasklinu v plechu je lépe zavařit anebo letovat stříbrem a tam, kde je větší namáhání, pokud možno třeba přeplátovat plíškem. [longr] (1.11.2016 15:16:49)
Trubkové rámy a jiné konstrukce mosazí ano, ale plechy , navíc vystavené vybracím ne. Vždy to někde povolí a praskne. Ty trubky se vařily zpravidla kapilárně, ale na plechové nádrži to je v lemu a tam se mosaz moc nehodí. Nejlepší je stříbro. Jednak se taví při nižší teplotě a tím pádem se tak tepelně nenamáhá spojovaný materiál, a druhak lépe odolává vybracím a teplotním rozdílům. [skodna] (1.11.2016 11:07:16)
Nevím, jak moc je mosaz pružná, ale je fakt, že rámy mopedů S11 jsou letovány do spojek právě mosazí a přitom spolehlivě jezdí už přes půl století. [T. A. Jawettsson] (1.11.2016 10:10:24)
Mosaz je právě pružný spoj. Letovaly se s ní i rámy. http://ed250.rajce.idnes.cz/MS_historici%2C_teren_svateho_Petra%2C_Stribro/#P5060040.JPG [ED250] (1.11.2016 7:40:37)
Pokud to pouští nějakými pory tak nejlepší je na zjištění nafta ta proleze všude.
Po zavaření bych nespěchal na finální povrchovou úpravu a vyzkoušel nádrž v provozu.
Aby se ti nestalo že to povolí jinde.Zkušenost z opravy nádrže na japonce.
[marek2.4] (1.11.2016 7:07:03)
že by mosaz praskala? [krf] (1.11.2016 6:32:02)
Proč by se to nemohlo pájet mosazí?Na shnilé nádrže je to podle mě nejvhodnější. [Pucfol] (31.10.2016 20:06:52)
Držte se toho co píše buchtic.Hlavmně to nepájejte mosazí.V určitejch případech se to dobře vaří i COčkem. [Leopold Makumba] (31.10.2016 17:42:43)
Záleží taky jak moc to cedí ? Mně prolínal někde od spodu benál na kývačce a tak jsem ji nechal vylít zevnitř barvou a je pokoj - ani nekápne. Trochu se přifařím - mám možnost koupit nádrž na péráka (kterou chci dát časem pochromovat) a chybí tam nalévací hrdlo které nemám. Dalo by se to naletovat tím stříbrem (jak zmiňuje buchtic) a nebo to po domluvě nechat udělat tam kde by se chromovala ? Nerad bych do toho investoval čas a peníze a pak mi bylo řečeno že je to nanic ? [skvarek] (31.10.2016 16:25:52)
zavři víčko nádrže, pod něj igelitovou tašku. dírou od palivového kohoutu natlakuješ pístolí od kmpresoru. místo kde teče potíráš houbičkou mýdlovou vodou. zavaříš a znovu, pokud ti to nepoteče [dejvV] (31.10.2016 14:00:07)
to je pravda jistě že přes kohoutek, jde to tou hadicou jak má konickej konec s gumičkou přes kterou jde nafukovat ventilek z kola i z auta, jsem hovado a vymýšlím z hladu píčoviny :D [Klouzec] (31.10.2016 12:32:28)
proboha vy jste inženýři...tlakuje se to přes kohoutek hadičkou která ma na konci ventil z duše..víčko zaslepené...praskliny vařit tigem a prohnilé letovat stříbrem opravuju to takhle běžně [buchtic] (31.10.2016 12:20:55)
Vařit ventilek je blbost, stačí na gumové těsnění, stejným systémem jsme kdysi tlakovali chladicí nebo brzdový system u škodovek a žigulů [ventil] (31.10.2016 12:17:27)
nebo na starý víčko přivařit ventilek a lehce nafouknout [Klouzec] (31.10.2016 12:08:40)
Nebo vodu s potravinářským barvivem. [Sojka] (31.10.2016 10:18:32)
Kde přesně teče? Já bych to zkusil udělat stejně jako s píchlou duší - sundat víko, zavřít kohout a dírou po víčku dolů ponořit do nádoby s vodou. V místě netěsnost budou prchat bublinky. [JZ] (31.10.2016 9:52:49)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,109 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 10:39:17