Příspěvků: 8, poslední: 9.11.2016 20:59:3863617.Informace
Dobrý večer, během dokončování GO jsem si pomíchal tyto kroužky (nebo už je prohodil minulý majitel). Pod sekundární kolečko na náboj vychází kroužek 16mm vysoký. Na čep KH má být kroužek pod rotor 12mm ?
Ještě mám problém s vymezením přímosti primárního řetězu. Pokud přidám na hlavní hřídel pod váleček vymezovací podložky (17x24xX), tak koš spojky nic nenutí držet v axiálním posuvu směrem dovnitř motoru. Podložky prodávají jen s tímto vnějším průměrem. Je to tak v pořádku ?
Díky Roman.
Roman: Ten muj komentar nebyl namireny proti tobe (: Zajit se zeptat na manii a nakonec se do ty knizky podivat je spravny postup, proti kteremu nemam namitek (:
[Krizoň IV.]
(9.11.2016 20:59:38)
Ok, beru zpět. Já už motor neskládal 20 let a ta podložka se z hlavy vykouřila (a že jsem jich pár poskládal), ale NĚCO mi tam nehrálo. Bohužel jsem se spoléhal na selský rozum a knížku jsem vyhrabal až dnes.
A jinak tu 350 asi opravdu vlastnilo paco jak popisuješ. Kroužky pod sek. řetězem a altíkem přehozené. Rozpěrka zadního kola fuč ...... atd.
A ten motor před GO bych nepřál ani tchýni (jsem si koledoval o let před přední kolo), všechny věnečky přetrhaný, klika "omalovaná" do karterů ......
I tak díky za pomoc.
[Roman]
(9.11.2016 20:27:51)
Je mi lito, ale jako na prvni dobrou ti to neuznam. Tu podlozku zminuje Gargamel hned v prvnim prispevku (-:
Jinak tohle je klasicka bezna chyba skladacu co nevi co delaji a nepodivaji se do katalogu. Druha pak je chybejici rozperka mezi rozetou a zadnim kolem (rozeta se pak opira o kolo, poradne to nejde stahnout, a kolo smajda)
Dulezity je na to prijit a opravit to.
[Krizoň IV.]
(9.11.2016 20:15:28)
Aha, tak to je asi ta zrada. Když jsem motor rozebíral, tak tam žádná broušená podložka nebyla (a to už jsem se divil jak je řetěz bokem a vytahaný). Zrovna jsem to našel v knize ND a tam je ložisko-příložka-váleček. Takže vymezovací podložky opravdu přijdou mezi ložisko a váleček, ale na konec těch podložek se musí dát ta větší broušená podložka, protože vymezovací podložky jsou o fous menší než váleček na hlavní hřídeli. Pak mi to dává smysl.
Bohužel to na obrázku bylo až u kraje a bylo to rozmazané.
Díky za nakopnutí, chytnul jsem na 1. dobrou :-)
[Roman]
(9.11.2016 18:39:36)
Roman: velky kos ti nemuze sjizdet, od toho tam mas tu brousenou podlozku na lozisku, a eventuelne i vymezovaci podlozky. Vnitrni kos mas prakticky napevno stazenej k hlavni hrideli, a vnejsi kos vymezis. Pokud teda neplacam nesmysly (:
[Krizoň IV.]
(9.11.2016 15:13:41)
Díky za odpovědi
Ale furt mám dilema, že pokud vymezím vůli vložením podložek, tak velký koš má tendenci sjíždět po bronzovém futru zpátky k ložisku. Chápu, že to pak podrží vnitřní koš, lamely a přítlačák, ale pak když vymáčknu spojku, tak by se mohlo stát, že velký koš "odcestuje" směrem k ložisku a vymezení souososti prim. řetězu je tatam.
Roman
[roman]
(9.11.2016 14:58:26)
Roman: Hlavni hridel drzi z jedne strany stazenou k lozisku sekundarni kolecko s rozperkou, z druhe strany spojkovy kos.
[Krizoň IV.]
(9.11.2016 9:32:21)
Z manuálu k 640:
"Ocelovým pravítkem přiloženým k bokům kol v místě ozubení se přesvědčíme, zda obě kola jsou v jedné rovině, povolená tolerance vyosení – 0,5 mm, což je důležité pro životnost primárního řetězu a pro hlučnost primárního převodu. Případné úchylky se odstraní vypodložení řetězového kola spojky ocelovými podložkami vhodné tloušťky vloženými na hlavní hřídel mezi ložisko a podložku."
Rozmer podložiek je OK (17x24xh DIN988).
Nižší krúžok pod rotor, vyšší sekundár.
[gargamel]
(8.11.2016 23:23:10)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,125 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 10:39:17