Příspěvků: 7, poslední: 10.11.2016 12:14:2163619.Informace
Zdravím kamarády, mám novou čezetu a někde se píše, že by řazení mělo být odspoda nahoru a někde odshora. Jak je to podle vašich zkušeností u tohoto typu 471.
Jak píše Bakoun- první s černejma byly 471-0/1974. Popletl jsem to, začínali nulkou. Jezdí to, ale v r. 1976 mi jezdila líp. Asi to bude tím, že mám o 50kg víc než tenkrát. A protože ty kila nesundám, tak jdu do 472 a budu je střídat.
[dadajan]
(10.11.2016 12:14:21)
Tak díky, ta moje je z roku 1974, a mám jedničku nahoře. A co jinak, jak vám to jezdí, na co si dát případně pozor.
[Standa2]
(10.11.2016 8:34:31)
Ještě doplňuji 1979 je 471-4 ( moje ještě dle změny č.56 do Anglie- knižka p. Vošahlík). 1974 je 471-1 (obvykle černé výfuky).
[dadajan]
(9.11.2016 22:35:52)
Mám dvě- resp. přehazuji dva motory - 1974- 1 nahoru, 1979- vše dolu
[dadajan]
(9.11.2016 22:33:10)
Ota: Mam za to ze se na razeni dolu preslo uz driv. Moje 634 rok 76 ma uz razeni dolu. Na druhou stranu mam overeno ze klikovku uz nekdo delal, takze je mozne ze prohodil kulisu.
Kazdopadne k te 471 - zalezi na roku vyroby. Posledni modely z roku 81 to uz urcite mely dolu.
[Krizoň IV.]
(9.11.2016 20:58:01)
Typ 471.0 měl řazení s jedničkou nahoru.
[Bakoun]
(9.11.2016 20:27:50)
Zrejme to muze byt tak i tak. Stejne jako u Jawy 634 s obdobnym motorem,kdy puvodne se radila 1 nahoru,ale s postupem doby (tusim,ze zhruba v roce 80) se preslo na razeni s 1 dolu.
[Ota]
(9.11.2016 20:26:20)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,109 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 10:39:17