Příspěvků: 16, poslední: 15.11.2016 21:49:3063635.Informace
Projde tato úprava oficiálně technickou kontrolou? http://tr71.rajce.idnes.cz/celo_kliky#Vyztuha_ramu.jpg
Díky za reakce a rady. Podsedlovku už mám, kuželíková ložiska řízení udělám, rozeberu a vyčistím, lehce předělám elektriku, opravím barvu na rámu atd. je toho určitě dost, máš recht!
[Pettr335]
(15.11.2016 21:49:30)
Ma pravdu, predseda, vyztuzeni podsedlovky je jedina zmena na ramu ktera skutecne dava smysl
[Krizoň IV.]
(15.11.2016 14:30:59)
Jestli chceš mermomocí něco vyztužit na rámu, tak si vyztuž podsedlovku (jestli to už nemáš). To je u jawy 634 - 639 asi nejslabší část rámu. Když pak povezeš těžšího spolujezdce nebo bys měl naloženej nosič a vymetl díru, tak ti spadne zadek motorky dolů.
[Ota]
(15.11.2016 13:15:58)
Dej kuzelikovy loziska na krk rizeni, predelej kyvku na bronzovy futra, prezuj na novy slusny gumy, dej VAPE, zkontroluj a pretesni predni a zadni tlumice, dej novej retez, zkontroluj loziska v kolech a na rozete, sundej valce a zkontroluj vuli krouzku, zkontroluj poloautomat a dej teflonovy lanko, predelej vyfuky na poliho ocelove krouzky, nech stocit bubny dokulata a dej nove oblozeni na pakny... pres zimu toho muzes udelat spoustu uzitecneho i bez bastleni a niceni ramu (-:
[Krizoň IV.]
(15.11.2016 12:38:02)
Milánek: chtěl si tím asi říct, že co se týče rámu Jawa 350, nemá cenu dělat žádné dodatečné změny, které by nebyly přímo potřebné, je třeba se smířit s tím, jaká prostě konstrukce Jawy je. Asi máš pravdu, nejlepší bude to nechat v originálním stavu. Přece jenom jí mám pro radost a na těch pár tisíc km ročně ten rám je dostačující. Blíží se zimní čas a tak prostě jenom uvažuji, co by se dalo na motorce zlepšit.
[Pettr335]
(15.11.2016 12:19:26)
zajimavy ze se bojis o ohnuti stupačky, ale kyvka ze skoro stejne "tlusty" trubky která vas nese oba a přes daleko vetsi paku ti starosti nedela :-)
[milánek]
(15.11.2016 9:01:37)
Ten z toho odkazu bol obyčajný "tuzer" čo sa do ničoho absolútne nevyzná. A ku tej výstuhe.. myslím si že je úplne zbytočná, rám sa mi zdá dosť pevný v tomto mieste.
[Milos634]
(14.11.2016 18:20:18)
Ten pán z odkazu vyloženě udělal chybu, když si se svojí prudší povahou pořídil Jawu:-) Tyhle stroje vyžadujou značnou míru pochopení a trpělivosti, to ani jinak nemohlo dopadnout, než jeho totální frustrací a prodejem motorky:-) Jinak musím říct, že na 634 tohle místo nijak vyztužené nemám, při nasedání na stupačku dupe 80 kilová spolujezdkyně (holt některé věci nelze odnaučit ani soustavným opakováním) a ohybání nepozoruju.
[Jad]
(14.11.2016 17:33:48)
Tu výztuhu by šlo se stejnou funkčností umístit mnohem nenápadněji a s větší úsporou matroše. Tohle je jako pěst na oko.
[longr]
(14.11.2016 14:55:02)
souhlas s tím, co napsal maspe, výztuha v téhle části rámu z funkčního hlediska takhle provedená, nemá vůbec žádnej význam. Co se estetickýho hlediska týče, záleží na vkusu každého soudruha...
[Marlboro]
(14.11.2016 13:42:19)
Po shlédnutí té fotky mne napadlo jediné slovo - zrůdnost.
[chlup]
(14.11.2016 9:24:46)
Osobně bych to nedělal. Nevidím k tomu důvod. A pokud bys na té úpravě trval, použil bych k tomu trubku - zkrátka, aby to vypadalo, jako že to tam bylo z výroby. Kdežto ten vrtanej plocháč bije na první pohled do očí.
[Ota]
(14.11.2016 8:08:52)
pokud tam není ostrá hrana, tak nevidím problém. Co je důvodem té výztuhy? Ten rám má mnohem více větších nedostatků, než zrovna toto místo.
[maspe]
(14.11.2016 7:51:02)
Ten obrázek není můj, to je z netu, jen se ptám, že bych taky tu výztuhu udělal. Zajímá mě jen ten navařený plocháč.
[Pettr335]
(13.11.2016 22:41:39)
To ti s jistotou zodpoví asi až na STK... Já bych spíš řekl, že pokud to neprojde, tak kvůli tomu výfuku.
[Jad]
(13.11.2016 21:00:51)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,125 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 10:39:17