Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 8, poslední: 26.11.2016 7:50:1663660.všechno ostatní
Řešil to někdo z vás osobně? Mám XT600 /1984 s 1. výbrusem v nijak strašným stavu, ale hůř startuje. Vůle na válci jsou jasně na další výbrus. Motor ale nijak moc neklepe a jde o to, jestli dělat i kliku/ojnici. Ta vypadá slušně.
Kdo to řešil? Když udělám jen výbrus, píst a vršek, mám obavu, že po záběhu, až narostou tlaky to povolí dole.
Motorku neprodám dalších 10 let, ale jezdím na ní tak 2-3 tisíce ročně. Offroad.
Motivace to ošulit je jasná. Jak se to rozhodí, je v tom dalších 5000Kč. Dík
znamymu dr blbě chytalo a nešel zaboha seřídit volnoběh a mel vylágrovanou šachtu šoupěte [krf] (26.11.2016 7:50:16)
Dobrej postreh. Mozna v tom bude mit prsty plneni jako celek. [_remove] (24.11.2016 8:59:31)
měnil jsem motor, za méně vylágrovanej a teky startoval na šlápnutí. vylágrovanost motoru nemá vliv na starty. zaměř se na karbec. [dejvV] (22.11.2016 21:19:32)
no pokud to chceš na 10 let tak se to vyplatí, mě stála pístní sada + výbrus okolo 4 litrů. Mě trochu pomohlo dát jednu svíčku teplou a jednu studenou, ale nevím jestli tenhle rok už měl dvousvíčkovou hlavu. Každopádně startování bylo tak z 70% o grifu, až potom to ostatní :-) [xTas] (22.11.2016 12:10:45)
Podvozek/tlumic jsem vyresil pred rokem. Je po repasi tlumic i predni vidle komplet...a je to v ok. Olej moc nebere, ale spatne startuje studena. Gumovy priruby jsou udelany + karbec atd.
Nakonec se to vyresilo. Uz je to rozdelany. Pujde vsechno novy vcetne ojnice. Bylo nadreny pistni oko, ojnice ma vule. Tahle motorka ma svy kouzlo.
[_remove] (21.11.2016 13:16:45)
jestli ti extra nežere olej, tak bych do toho vůbec nevrtal. měl jsem XT600 43F. chytala krásně, ale žrala olej víc jak jawa :-) podvozek byl příšernej pumpička... [dejvV] (21.11.2016 7:19:00)
taky bych to nechal až začne zvonit ojnice, přidře se to apod. Může se to projevit i jinde, já tohle dělal na prakticky stejnym DR600, rovnou jsem tam dal kovanej píst a převrtal na asi 640, a začala klouzat spojka, bo narostl krouťák a taky už asi nebyla v dobrý kondici, ale na ten starej to stačilo. Spodek motoru to nicméně pobral bez problémů [xTas] (20.11.2016 11:47:58)
odpověděl sis sám. Já jsem chtěl udělat na auto hlavu a bylo mi to rozmluveno dílnou, stouply by tlaky a ten jetej motor by to dole nesnesl, a navíc když má jen 3 ložiska na klice. 10 let to nebudeš prodávat, 2-3t ročně, tj. 20-30t v terenu ten motor stejně nedá bez úhony i po go, leda že by jsi chtěl v lese koukat na ojnici, co vyčuhuje spodem ven [krf] (20.11.2016 8:24:07)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,125 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 10:39:17