Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Stadion S-22 [ludži](23.11.2016 18:21:25)
Příspěvků: 14, poslední: 24.11.2016 22:28:1663676.Informace
Mám Stadiona S-22,po celkové GO-najeto asi 400-600km.Dávám benzín Vervu 100+olej repsol-1/30 míchám. Rozjezd za studena 1 super ,řadím za 2 ujedu 2-3 km. a motor přestává táhnout,nezadírá se,ale ztrácí výkon. Už jsem vyměnil civku,kondenzátor,trisky vyzkoušel,dokonce jsme vyměnili i kartery v podezření,že mají prasklinu. mám tam karbec z pionýra-triska 60. Dík za radu . Lujdži.
Venco co odbíháš od tématu. Že Střední ekonomická škola je zmetek ... všichni víme, že úroveň školství upadá, ale to Ludžimu s jeho problémem nepomůže. Tady je to motorkářské fórum. [jawa.velorex] (24.11.2016 22:28:16)
krf:
Seš zmetek.
[Venca_n] (24.11.2016 21:55:00)
"klepat kladivem do vnitřního kroužku ložiska může člověk najít jen na motorkářským fóru a hlavně nezapomenout na m5 mix dle výrobce motoru, jinak se to zadře, že to ani v číně vysoké pece nerozlousknou [krf] (24.11.2016 21:38:39)
longr: neřekl bych příliš těsný, ale spíš nezajetý, když tam pere syntetiku, na m2t by se to buď raflo, nebo zaběhlo [Klouzec] (24.11.2016 20:02:07)
Míval jsem S-11 a dělal to samé. Po chvíli jízdy naplno přestal táhnout, začal škubat a nakonec nejel ani na jedničku. Za celé roky se nepodařilo ani mně, ani největším "machrům" z vesnice zjistit, čím to bylo. Zato jsem se naučil vhodným stylem jízdy tomu předcházet, že ani 120 km výlety po Šumavě nebyly problém. Holt časy hloupého mládí:-) [Jad] (24.11.2016 16:57:31)
Není příliš těsný výbrus? Mně stadík v prvopočátku taky po pořádné čočce začal vadnout, třeba při delší jízdě do kopce. Benzín lej klidně obyčejný, oleje pro záběh 1:20 a trpělivost. A co bohatost? Jak máš nastavenou jehlu? Kdyby se o nelepšilo, může možná být problém v ložiscích, jak píše ED250. [longr] (24.11.2016 14:35:20)
jakou barvu má svíčka ? ten motor je stavěnej na určitej odpor v sání a podle toho je bohatá nebo chudá směs, sice tam můžeš dát REPSOL i 1:100, alá já bych tam dal spíš obyč olej 1:20 a nastavil to podle svíčky na bohatší směs, ono s bohatší směsí to hůř jede takže to může bejt taky důsledek, taky se ti to na ten syntetickej olej nemuselo zaběhnout a může se ti to furt dokola přidírat protože tam nevzniklo zaběhnutá dílů na sebe [Klouzec] (24.11.2016 11:28:46)
Osobně bych přidal oleje a vyměnil ho na záběh za M2T nebo něco podobnýho. Až bude vše zaběhnutý, jak má, vrátil bych se k Vervě. Styl jízdy pak nejlépe po větru, rovince, v klidu a s někým drobnějšího vzrůstu. [Skoba] (24.11.2016 11:22:44)
ED250: zajímavá informace. Nedávno jsem zprovoznil Jawettu s neznámou historií, která má stejné symptomy. Motor jsem nepůlil, jen jsem měl dole válec a klika je tam nová, tedy nejspíš Taiwan. Během zimní pauzy na to mrknu a případně vnitřnímu kroužku ložiska na klice uštědřím výchovný štulec (což ostatně dělám pokaždé - jenže v tomto případě jsem motor neskládal já). Díky za tip. [T. A. Jawettsson] (24.11.2016 8:32:16)
Dělalo mi to samé. Montoval jsem novou klikovku z Taiwanu a ta má větší přesahy v uložení do ložisek. Při montáži došlo k vychýlení vnitřního kroužku ložiska směrem ven - napružení v ose. Když byl motor studený, tak fungoval normálně a po ujetí pár km. jak se klikovka teplem roztahovala začalo jít i ložisko ztuha, motor se hřál a nejel. Stačilo jen vyloupnout gufero a sklepnout vnitřní kroužek směrem dovnitř. Rázem bylo po problému. [ED250] (24.11.2016 8:07:08)
Než si kroužky sednou tak aspoň 1 000 km a oleje dej víc tak 1:25 klidně i 1:20 [skvarek] (24.11.2016 5:40:28)
Leješ málo oleje do paliva.
Ale to taková móda, nemazat a pak se divit, že nastane problém.
[Venca_n] (23.11.2016 22:31:58)
Dvoutaktní staďák tu Vervu skutečně ocení :-D A trysky se píšou s Y. Zbytek viz Pucfol. Dej tomu ještě 500km než se pořádně zaběhne. [Lucasbiker] (23.11.2016 21:52:49)
Zapoměl jsi říci,kolik kilogramů má tvoje maličkost.Jestli máš do 50 kg,tak ti moped ujede i pod zadkem,jestli 100 máš kilogramů a pojedeš z kopce dolů,tak tě ani 250 panela nedohoní. [Pucfol] (23.11.2016 21:28:02)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,125 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 10:39:17