Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 8, poslední: 27.11.2016 11:25:1563684.všechno ostatní
Potřebuji prosím poradit.Mám dvojici pístů na jawku 634.Na horní straně obou pístů je značení L(P),MH v kolečku,B,šipka.To chápu jako levou nebo pravou stranu a nultý výbrus.Ale na spodní straně pístu je u levého značení L2,5816A a u pravého 18,5816P.Jsou oba písty na stejný výbrus?To značení na tom pravém pístu nechápu.
Přicpu se, pokud by se někomu hodily mám tady dva zánovní krátkodobě použité písty Almet na 350 pro 2výbrus tolerance B čep 16mm. http://jawamania.info/Files/users/221526/PB270905.JPG http://jawamania.info/Files/users/221526/PB270910.JPG [rikša] (27.11.2016 11:25:15)
Pucfol: na zjištění o kolikátý se jedná výbrus stačí posuvka v pohodě.Přesnější měření je pak potřeba pro rozlišení do skupin A,B, nebo C.Stejně tak byly označovány i válce.
Petr,pokud ty písty nevyužijech vzal bych je mě by se hodily.
[Mirek56f] (27.11.2016 10:03:02)
Lazák: ad šipka - na 634 to tak je, ale už tu byl případ, kdy to tak nebylo [maspe] (27.11.2016 9:44:46)
Tak je to tedy nultý výbrus.Bohužel to nemůžu použít.Nechce někdo písty na nultý výbrus?:-) [Petr] (26.11.2016 23:38:35)
Šipka na pístu znamená orientaci pístu ( u 2t kvůli zámkům a kanálům) má směřovat k výfukovým kanálům. [Lazák] (26.11.2016 23:16:26)
Pucfol: záleží co má být výsledkem.
Petr: ta čísla na spodku bych očekával, že budou čísla odlitků. Důležité je, co je nahoře. Pokud oba mají jen písmeno, je to nultý, pro jistotu můžeš zkusit šuplerou. B je tolerance. Šipka směr otáčení motoru.
[maspe] (26.11.2016 21:26:39)
Tak šuplera bez velkých zkušeností nestačí,je to celkem věda a někdy tam lítají i tisícovky.Str.17 až 19 http://docplayer.cz/16951748-Prirucka-pro-jawa-638-640-a-640-1.html [Pucfol] (26.11.2016 20:00:38)
Přeměř průměr pístu šuplerou, nultý výbrus je 58mm, výbrusy se dělají po 0,25mm. [jc3] (26.11.2016 19:20:27)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,109 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 10:39:17