Příspěvků: 21, poslední: 2.12.2016 12:36:1963702.Veteráni
Zdravím pánové mám 3 dotazy:
1) neměli by u sportky být tady nějaké rozpěrky? Přeci ty šrouby nemají takhle koukat?
http://www.jpeg.cz/images/2016/11/30/wFQhG.jpg
2) mám řidítka jakoby posunutá dopředu va masce, gumové záslepky tam jdou dát velice těžko, jde to nějak srovnat?
http://www.jpeg.cz/images/2016/11/30/tJLwi.jpg
3) A tohle je bonbonek na závěr v životě se mi to nestalo, nechápu, během našlapování se přerval primár:
http://www.jpeg.cz/images/2016/11/30/FKxLP.jpg
O řetězech tady bylo psáno už mnohokrát. Vždy jsme řešili, že ČZetí jednořadé primáry i sekundáry (favorit) se vytahávají. Někdo se jich zastává, že se vytahají a pak celkem drží. Já si ale myslím, že by měly být pevnější a klidně o chlup dražší. Naposledy jsem měl v ruce primár do dvaapůly a byl relativně volný už odnova, navíc čepy zalisované různě - různé vůle atd. Sekundár favorit to samé. Takže to přervání i jen trochu vytahaného řetězu mě nepřekvapuje.
Sekundár příště jen 428 cross. Primár pořád řeším.
[longr]
(2.12.2016 12:36:19)
Když jsem dával do kupy svojí 639 po nějakým hovadu, který podělalo všechno, na co šáhlo, tak jsem v karterech objevil zespodu v prostoru primáru provrtanou díru, ucpanou vratovým šroubem, podmáznutým silikonem. Možná, že se ten umělec taky pokoušel o nějakej napínák řetězu. Anebo nevěděl kde je výpustnej šroub oleje, tak si tam prostě nějakou díru vyvrtal...
[Ota]
(2.12.2016 8:41:22)
Prave ze na karteru neni ani skrabanec.
[Sukin]
(1.12.2016 21:26:02)
sukine kdyby byl vytahany tak ze by drel karter to by sis vsiml ne? sem videl hafo motoru kterym retizek drel karter a nepraskl. ikdyz mozny je vsechno ale urco to neni bezna vec.
[Free]
(1.12.2016 21:18:52)
Kolik km měl ten řetěz najeto?
[Honza (Js)]
(1.12.2016 21:04:38)
Retez jsem panove prozkoumal a na korozi bych to taky nevidel spis byl opravdu vytahany.
[Sukin]
(1.12.2016 20:12:35)
Ještě si dovolím malou poznámku,než mě zase roztrháte jak kalendář..Ten řetěz nejspíš prasknul,protože měl velkou vůli a ta vůle je kromě řetězu i na kolech,takže kdyby tam byl napínák,nic by neprasklo.Takhle ty kšandy naběhli válečkem na zub a řetěz praskl.Takže žádná koroze.
[Pucfol]
(1.12.2016 19:27:06)
jo maj tam byt valecky nevim jak cz ale jawa ma 3 kratke a jeden dlouhy tusim
[Free]
(1.12.2016 19:17:36)
Vždyť je na fotce jasně vidět urezlé a prasklé očko na řetězu, takže o čem je řeč ? O minimálně 50 let starém zkorodovaném řetězu ?
A gumy kolem řídítek ? Ještě jsem nezažil že by pasovaly tak jak měly ( min 150 motorek). Jde tam moc faktorů, určitě ne misky na brýlích. Točit s řídítkama můžeš jak chceš, ohyby jsou až za maskou ( tedy pokud nejsou řídítka najeblá. ) No a sportka, samozřejmě válečky.
[JardaB]
(1.12.2016 18:45:00)
To je zase panika
[ventil]
(1.12.2016 18:24:40)
o jake bezpecnosti a zivotnosti ostatnich dilu tu pises? vzdyt kolecko na klice vydrzi min 50tis spis vic to samy spojkovy kos a retizek za tu dobu 2krat vymenis vzivote se mne to nestalo ze by praskl tady to asi byla koroze s nejakou unavou mat. taky sem nezazil ze by to znicilo kartery max v nich bude drazka ale skrz to urcite nepujde
[Free]
(1.12.2016 18:22:58)
Kolik toho na Jawe najedete, že řešite napínák?
[Kubas]
(1.12.2016 18:19:09)
To není o ceně,ale o bezpečnosti a o komfortu jízdy a taky o životnosti ostatních dílů,včetně karterů.
[Pucfol]
(1.12.2016 17:52:22)
no pri cene par supu za retizek mne prijde napinak uplne o nicem.
[Free]
(1.12.2016 17:41:44)
Triumph taky ma napinak retezu, a myslim ze spousta dalsich motorek. Ale bastlit to na jawu ... hmmm ... nemyslim ze by to melo smysl, proste se jednou za cas ten retez vymeni. A to ze se to pretrhne ? Tak s tim se snad pocita, ne ? Je to jawa, kdybych chtel spolehlivou motorku, koupim japonce (:
[Krizoň IV.]
(1.12.2016 17:13:55)
U primárního řetězu prostě chybí napínák.Mnoho problémů by to vyřešilo,protože dvě ozubená kola a řetěz jsou tři součásti,kde se sčítá opotřebení 3x.Myslím si,že zrovna u jawy,by šel tento problém vyřešit dodatečným napínákem a možná by to nebyl až tak velký problém.Například H.D. má na primáru dost velkou vůli,kterou řeší napínák,který se po několika tisících Km. kontroluje a dopíná https://www.youtube.com/watch?v=0d7F2UxarLc
[Pucfol]
(1.12.2016 16:35:32)
S řidítkama se mi stalo něco podobného na 356, ložiska jsem nerozdělával tak na ně to neházím, jen jsem měnil rozbitou komplet masku za uloženkouvou, zatím to neřeším a uvidím dopadnu s maskou při renovaci čz 250 a 175 sport.
[ventil]
(1.12.2016 16:31:37)
S riditkama se mi stalo neco podobnyho na 356. Cumak je proste moc posunutej dopredu, a nesedi ani nohavice na brejle. Zatim jsem nevyresil cim to je, podeziram moc vysoky loziska krku rizeni (jsou to nejaky fakt divny zmetky, kupovany pred hromadou let od montyho, tezko rict co to bylo za pochybnou varku lozisek) Rozhodne by me zajimalo na co prijdes.
[Krizoň IV.]
(1.12.2016 14:33:33)
ad 3) ještě jsem neviděl, ale potom, co se mi ukroutil čep kliky a prasknul spojkový koš se u strojů čs. provenience nedivím už vůbec ničemu :)
Nicméně je vidět, že řetěz má na některých místech lišku, takže kombinace koroze a únavy materiálu zřejmě vykonala své..ještě že se to stalo při nakopávání a řetěz nenapáchal žádnou škodu.
[T. A. Jawettsson]
(1.12.2016 8:50:46)
Ahoj
1- ano jsou tam rozpěrky, viz foto u mně v datech, ale rozměry z hlavy nevím.
2 - řidítkama natáčím tak dlouho, až je ta mezera přibližně z obou stran stejná, pak tam jde ta guma napasovat - viz data.
3- to jsem taky ještě neviděl, vypadá to na urezlej článek ?
[chlup]
(1.12.2016 8:17:38)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,109 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 10:39:17