Příspěvků: 13, poslední: 3.12.2016 1:38:0763706.Veteráni
Zdravím vás.
Dostal se mi dneska do ruky motor 350/634-0-000033
Má ale horní úchyty..
Do teď sem žil v tom, že horní úchyty skončily s bizonem. Vím, že se to vyrábělo šoustčasně, ale proč daly číslo 634 ještě na bizoňáckem motor?
já mám doma motor z 634, označený 633, číslem je 0076. Vevnitř klika na jehlách. Hlavy ty první zkosené.
[zelyvel]
(3.12.2016 1:38:07)
u třistapadesátek Bizonů jsou motory označené 634 snad i častější, než s označením 633. A nejsou to jen dodatečně vyměněné náhradní motory. Zmínka o těch motorech je na motomagazin.cz.
[JanekCZ]
(2.12.2016 13:02:20)
Na mém Bizonu 250 s oilmasterem z roku 1971 je motor 624, v TP je typ 623 a v kolonce výrobní číslo zapsáno 624xxxx s nízkým výrobním číslem.
Na technické před caa rokem a půl měli připomínky. Snad to příští rok projde bez nějakých obstrukcí.
[Maarek]
(2.12.2016 12:57:50)
Pajka: Děkuju za vysvětlení. Mě to právě u toho Bizona bylo divné. :-)
[Westfan634]
(2.12.2016 11:38:50)
Bizon měl od výroby motory 623 a 633. Jako náhradní díl byly dodávány k dvěstěpadesátkám motory 624. Můj Bizon ho měl v rámci reklamace vyměněný v roce 1972. Oproti 623 se má jehly. S motorem 633 jsem se u 634 setkal víckrát, ale vždy to mělo jehly.
[Pajka]
(2.12.2016 11:12:03)
Kdysi jsem někde četl, že mitory 633 měly ještě pístní čepy v bronzových pouzdrech a teprve 634 na jehlách.
Něco na tom asi bude, protože znám člověka, který má Bizona 250 a ten má na motoru vyražen typ 624. Je to divné, že by se u Bizonů vyskytovaly už jehly a pak se zase výroba vrátila k pouzdrům, no ale v Jawě je možné všechno.
Zrovna tak v roce 1974, kdy se u nás začala prodávat 634 v jawácké vínové barvě a světlem s integrovaným tachometrem z Californiana, tak se na export už dělala verze s chromovanými blatníky, odděleným světlem a dvěma budíky, přičemž otáčkoměr byl elektronický na 6V a tachec z kývačky s černým okružím a bílým středem. (fotka je i v té nové knížce o 634)
Zatímco tuzemští zákazníci se chromovaných blatníků dočkali až koncem roku 1976 a otáčkoměru v Konopnici od r. 1981.
Jo jo...
[Westfan634]
(2.12.2016 11:01:26)
Motor 633 se montoval co ja vim celkem dlouho, osobne ho mam v ctyrce rok 76, original, ale vim i o jedne z roku 77.
[Krizoň IV.]
(2.12.2016 10:44:13)
na mé první čtyřce je také motor 633
[Maarek]
(2.12.2016 9:55:51)
Mám první čtyřku s motorem 633, rok 1973 výrobní číslo 548
[Uďa]
(2.12.2016 9:25:59)
klick: p. Kraft z Jawy ti bez problémů povolí změnu typu motoru. Taky jsem to tak řešil u svý 634, kde jsem podle papírů měl mít motor tuším 633, ale mám tam 632.
[Ota]
(2.12.2016 8:27:24)
Monty: je zajímavé, že první čtyřky zase měly motory 633. :-)
[Westfan634]
(1.12.2016 22:15:39)
jsem tenhle tejden koupil první čtyřku ale s osmičkovým motorem. Původní majitel jí kupoval před 5-ti lety a normálně evidenčkou prošel. Já v pondělí ne. Mám v papírech rám 634 a motor 633. Tak sháním kde se dá a dneska jsem náhodou objevil motor z bizouna. Si říkám že mám vyhráno a prd, ono je na něm číslo 634. Se už s tim s*át nebudu. Přefláknu to na 633 a po prdeli jeli..
[klick]
(1.12.2016 21:10:33)
poslední Bizouny už měly číslo motoru 634
[monty]
(1.12.2016 20:45:16)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (6), 0,141 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 10:39:17