Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 20, poslední: 24.12.2016 14:32:4763802.Tuning a přestavby
Máte někdo osobní a praktické zkušenosti s provozem motoru 638 na doutníkách z kejvačky? Lze to anebo to neudejchá? PS
Míra: Tak to pro mě bude ideální, jelikož já stejně jezdím na pohodu a jestliže se motoru 638 vytýká líny spodek oproti 634, tak to aspoň těmi prvočtyřkovými výfuky trochu vykompenzuju. :-) [Westfan634] (24.12.2016 14:32:47)
Kuba: to zní skoro jako vánoční nabídka...(?) [pavelEC300] (24.12.2016 12:35:25)
pavelEC300: jo brzdu sme si s klukama o jezdíme socialistik dragster pořídili, parkuju jí v garáží já. [Kuba z Neve] (23.12.2016 20:34:07)
prvočtyřkový výfuky jsou hezké, ale těžké jak hovado, to bych tam nedával, jinak samozřejmě na hoře ti výkonu ubude, ale dole zase přibude.
Já jsem měl před 20 roky upravenou panelku s vrškem motoru z 634, karbec 638, s doutníkama to jelo od spodu velice dobře, i když to jelo na jeden válec, v pohodě jsem u nás kopec dal na trojku.
Pak se stalo že se nějak rozešteloval pravý válec a přestalo to pálit, a pak to zase chytlo, ale ve výfuku, takže jsem byl nucen vyměnit výfuky za jiné.Protože doutník to nevydržel a roztrhl se.
A protože v 1/2 devadesátých let bylo hluboko do kapsy a doutníky se nedaly téměř sehnat koupil jsem z jawy 638, a jen tak jsem zkoušel ten kopec zase na jeden válec.....
Vyjel jsem, ale na dvojku a to stěží.....
Maximálka se ale zvedla o nějakých 10km/h.
toť moje zkušenosti z výfuky.
[mira] (23.12.2016 20:22:12)
pavelEC300: jj, psychopati mají vlastní brzdu. [maspe] (22.12.2016 9:00:34)
To jsem taky zvědavej. Kubo, ty máš k dispozici brzdu, že jo? Jako svojí? [pavelEC300] (22.12.2016 3:23:01)
No já jsem zvědav, jak se to bude chovat s těmi prvočtyřkovými výfuky, jak jsem psal v původním dotazu. :-) [Westfan634] (21.12.2016 21:58:53)
tak to jsem Kubo zvědavej, protože průběh 638 motoru vypadá úplně jinak - to jsou kozy s propadem lehce za 4000, u dvoukomor je to ještě výraznější. To mě zajímá. [xTas] (21.12.2016 14:59:44)
Myslím, že to veliký výkonový propad nebude. Kalif má vlastně doutníky z kývačky s mírně pokrácenými tlumiči. Hádám, že klesne špička a stoupne spodek. [ED250] (21.12.2016 14:05:34)
jo já ted stavim jeden takovej bastl na bázi 638 a vejfuky tam budou doutníky. Odbrzdit to neni problém i s origo vejfukama pro porovnání. Ale bude to tak v druhý půlce ledna počítám, pak výsledky hodim sem.

Osobně si myslim, že to na jawě nijak poznat nebude, protože tenhle běs s vykuchanym vejfukem ze čtyřtaktu funguje uplně normálně. http://psychopath-racing.rajce.idnes.cz/Rumunsko_10._-_23.7.2015/#IMG_2622.jpg tady graf http://jpeg.cz/images/2016/12/21/59u3U.jpg
[Kuba z Neve] (21.12.2016 14:02:40)
jo, tak nějak to vypadalo :-) [xTas] (21.12.2016 13:26:39)
Chce se mi zvracet... [pavelEC300] (21.12.2016 13:07:08)
hmm, to vyndavání osy bylo hodně pitomý, to je pravda. Pak byl ještě po revoluci poměrně populární vesnickej tuzing výfuky rozříznout a svařit, a zvednout je až někde na úrovni zadních stupaček. Ale pravda je, že to většinou vypadalo dost hrozně [xTas] (21.12.2016 12:48:28)
To zvedání má svý úskalí. Dát je nahoru jako u 640, musím zvednout kufry a to nechci (těžiště). Vyhovoval by úhel 639, ale ta to měla tak debilně, že jsi nevyndal osu zadního kola bez demontáže výfuků nebo bez odpojení zadní tlumičů pérování. Je pravda s tím olejem, musely by se na ty doutníky dát kolínka. Já vím, že délka je ku prospěchu věci. Uvidíme, času na přemejšlení je dost. [pavelEC300] (21.12.2016 12:27:42)
a co je zvednout nahoru jako to jednu dobu měla snad každá druhá 634 a výš? Nebo to vadí bagáži? Nejsem si jistej jestli zkrácení výfuku 638 motoru zrovna pomůže, a budeš mít celej zadek zablitej od oleje [xTas] (21.12.2016 12:11:16)
Pro skutečně tvrdá data by to ovšem chtělo odbrzdit s origo a pak s doutníkama na témže motoru, protože s ohledem na rozptyl sériové výroby to nebude mít valnou hodnotu. [pavelEC300] (21.12.2016 11:43:15)
konkrétně to bylo v tomto dotazu... http://www.jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=63738 [Peterson] (21.12.2016 11:23:42)
Myslím, že Kuba z Neve tu na tohle téma nedávno psal, že zrovna má v práci nějakou přestavbu s 638 motorem a doutníkama, že by to potom mohl pro srandu odbrzdit. Tak pak by byla k dispozici "tvrdá data"... :-) Mě by to taky zajímalo, tak se přimlouvám, aby to pak Kuba fakt udělal... :-) [Peterson] (21.12.2016 11:19:09)
Jo, jen tak z plezíru, dřepím na zadku v hostelu v Albany, doháním pracovní resty (narazit v outbacku na slušný net je zázrak) a protože jsou origo výfuky 638 prostě dlouhý a v terénu dostávají, napadlo mě (i designově), že by to nebylo hnusný je tam po návratu pro příště dát. Ale chce to víc zkušeností, to že to Turci mají, neznamená, že to funguje. A 634 časováním a výplachem není 638, 634 se pořád víc kanálama podobá panelce. Takže fakt spíš tak ze zájmu, jestli a jak to lidem funguje. [pavelEC300] (21.12.2016 11:11:13)
Lze to, proc by ne. Sam jsem to provozoval na 634 motoru (osazenem v kyvacce :-) ) A je mraky fotek z turecka, jak maji 638 taky v kejve s doutnikama. Pokud je nechas zaspuntovane puvodnima pistalama, dusi se to. Idealni je ty pistaly zkratit, nebo z nich vypreparovat prepazku, nebo je tam vubec nedat. Dalsi alternativa je nedat pistaly a nechat tam ty zatky. Jinak ty vyfuky jsou kratsi, tj idealne se nabizi prodlouzit kolena - to je vec ktera Jawe vzdy prospeje. Vsak podle kazdeho vypoctu vyfuku ti vyleze ze ma jawa proklate kratke vedeni do expanzni komory.
A jen tak mimochodem, co se deje??? Nerikej ze to z Australie resis jen tak z pleziru...
[Zdeněk] (21.12.2016 10:55:25)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,125 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 10:39:17