Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 55, poslední: 2.2.2017 1:09:3963813.Informace
fuha draci,,tady je to samej salat a kecup ci co :-) ,, kdyz tady tk moto prosilo o testovani nove rady celenerezovych koncovek, zda by se nenasel dobrovolne zkusebni jezdec,tak to nikdo,, prej uz zima :-)docela to dalo fusku ukecat tkacko aby to zacalo delat a ono to zredokovalo k dokonalosti ale porad se nevi zda je to optimalni,, tak zahnu hodne daleko a pristi tyden jdou koncovky do argentiny na testovani,,teplota 35c a jizda ve dvou na nekolik tis km,tak ze kdo o nich uvazuje,tak pockejte na opravdou rezenci,, joj hlavne pohodove projete svatky ,,at vam pisty makajiv nove nadchazejici motosezone jeste lip nez v te minule :-)
Výfuky budu mít u sebe 3.2. v Argentině je vše trošku pomalejší. Ano jsem z Jawaklubu a co se tím vysvětluje? :) Možná to, že sem motor nikdy dělat nemusel, tak jsem se do toho vyloženě nehnal. Po první GO před odjezdem tam někdo nacpal moc silikonu a ten natekl do mazacích kanálků. Motor jsem nechával dělat proto, abych si ho nedoničil ještě víc (ano nejsem profík v GO Jawy, ale to mi přeci nebrání v tom se sebrat a cestovat, nebo jo?) a neměl jsem moc čas ten motor dělat s knížkou v ruce a riskovat, že kvůli své chybě neodjedu, protože bylo potřeba zařídit dost věcí...podruhé byl motor v Jawě, když to tady Adrian rozdělal, problém nebyl v mých rukách, ale v rukách toho, kdo ten motor v Jawě skládal + nekvalitní komponenty. Jinak nevím, jak byste chtěli opravovat ložiska na klice vedle silnice?
Ano, příště si motor nachystám sám, budu se učit. Žádný učený z nebe nespadl. Raději riskovat, než sedět doma na prdeli.

Jinak motor nechám ohřát, nevytáčím, mažu, neženu to.
Kafi - aktuálně Rio Gallegos, Argentina
[Kafi] (2.2.2017 1:09:39)
tak do peti dnu by se melo uskutecnit testovani koncovek, balik dojel na hranici s argentinou, pro ty co planuji jet ameriku,tak balik 6kg stal 3 litry :-) jeste ze sem neposilal klikovku :-( jinak bud ma drak smulu na fahmany a nebo ma spatnou karmu hned od prvopocatku https://www.facebook.com/sjawouvsrdci/photos/pcb.1205093662892314/1205090722892608/?type=3 [SESA] (4.1.2017 20:39:33)
Drzak vsechno je stejne u vyfuku 593. Vse pasovalo bez uprav. Pragovackej nemam nemuzu srovnavat. [Havlis] (30.12.2016 7:52:43)
havlis a ty mas jakou komoru na pravo nebo na levo? pujde tato koncovka na obe dve komory [SESA] (29.12.2016 13:41:53)
havlis,drzak stejny a nebo jsi to musel chytat jinak? [SESA] (29.12.2016 13:31:02)
TK moto koncovku z 350 jedim na vodniku uz dlouho. Vse je stejne s 350. Akorat je to fakt rachot az me po delsi jizde trosku boli hlava. [Havlis] (29.12.2016 12:16:13)
ty vol,, mas recht ale vcera to slo, ja kokot, a ja mu rikal,, utesni si vse,lebo staci kapka a jsi tatka :-) [SESA] (29.12.2016 10:59:51)
SESA: tak snad to nebude dodo jako jejich stojánek :D Hele, až to budeš Kafimu posílat, přibal mu pár vodotěsnejch fajek, ať nemusí půlku kilometrů v JA tlačit. Buzz. [pavelEC300] (29.12.2016 10:45:00)
picis, obvod to ma byt :-) [SESA] (29.12.2016 0:26:32)
to je ale kanoon ,prumer 22cm :D ,Seso asi preklep :) [Gunsmith] (28.12.2016 23:59:36)
fuha draci,, jak jeto vlastne s koncovkou na vodnika, je inaci? jinaci uchyt? [SESA] (28.12.2016 22:39:37)
Bakoun: Nastartoval to a hned plnej a takhle to nekolik minut ohrival. Prej se takhle dvoutakty ohivaj proste blb. [Sukin] (27.12.2016 18:00:46)
Sukin: co ten majitel dělal? [Bakoun] (27.12.2016 17:11:55)
Maspe: To je presne ono, bejva to i horsi. Pak tam nejaky dobrodinec napatla 1mm silikonu, ktery se akorat vytlaci do dirky a ucpe to.
Taky dole na vystupu u loziska je potreba se podivat zda to ma kam tect.
[Havlis] (27.12.2016 12:59:46)
Někdy není od věci udělat náběhy na mazacím kanálku, případně jej prostružit a hlavně tam při skládání nalít trochu oleje, ať ta ložiska nejdou nasucho. Silikonem spíš šetřit a skládat to s citem. No a pak poctivě mazat, pokud oleji moc nevěřím, raději 1:33. Ta motorka musí šlapat. [longr] (27.12.2016 11:22:36)
SESA: těžko říct, podle toho, co je slyšet na ntb a jak je to natočené, tak se dá diagnostikovat, že jsou tam kutající permoníci.. nicméně výfuky budou fakt jedno [mais] (27.12.2016 10:49:38)
nemlateji pisty do hlavy? [SESA] (27.12.2016 9:18:32)
Ac je to Jawa tak to chce taky trosku slusneji ... ne tomu hned davat plnej po 10s od nastartovani. Nadruhou stranu pod 2000 s tim nejezdit.
Co se tyce servisu, tak hlavne aby tam mel plny celo a diry ke stredovycm loziskum pekne plnym prurezem prucozi. Cesto jsou spatne svrtany a casto tam nekdo namazne silikonu, ze to cele zalepi.
[Havlis] (27.12.2016 9:18:29)
ale dle toho rachotu to musi byt nekde na klice :) https://www.facebook.com/sjawouvsrdci/videos/1196130157121998/ [SESA] (27.12.2016 9:16:44)
Sveho casu jsem takhle resil jedno dt 125 ktere se cca co 4 tis. Zadrelo. No a pak jsem jednou videl majitele jak to ohriva v tomhle pripade to bylo v rukach. [Sukin] (26.12.2016 21:25:35)
ja mam na sve legendarni dva pade panelce, oba dva kartry naprosto rozdilne a mam na ni 10 tis a drzi:-) ale jak se ohreje,, tak to docela dela metal [SESA] (26.12.2016 20:38:15)
SESA: 10 tkm mám najeto v panelce z toho 70% se sajdou - s klikou, která byla zarezlá/zatuhlá na spodku.

Nemá kafi nesčíslovaný motor? Jinak při normálním složení a normálním mazání to prostě musí fungovat minimálně 30tkm.
[maspe] (26.12.2016 19:51:33)
me to taky bere dech, proc se musi uz potreti kuchnout motor , ale jsme zvadavej na tu rozborku o co tam slo :-)vzdyt ten motor natocil 10tis km,, [SESA] (26.12.2016 18:47:39)
už to tady jednou bylo, já se podivoval, že maník jede přes půl světa, zarytý jawař a neumí na to ani pořádně hrábnout? Kdosi (xTas?) odpovídal, že je z JAWAklubu, tak to prý asi dost objasňuje [jaw250] (26.12.2016 18:35:39)
Vyfuky nemaji na zajíždění kliky velký vliv. Klidne bych to zajel tak jak to má. [Sukin] (26.12.2016 18:23:38)
musim řict že mne ten tipek v americe bavi ještě nikam nedojel a sype se mu to pěkně neni nad to si motor udelat sam do kliky se sice nepouštím ale dal bych to osvědčenym fachmanum ktery by mu tady určitě místní uživatelé poradily. jestli si nevzal k srdci mistni rady o mazani 1:100 :-) [Free] (26.12.2016 17:47:43)
Víte, doufám, že se neurazíte, ale ono to vypadá..né, to né...ono to totiž vypadá, jako kdyby ty problémy v motoru byly rukama :) [longr] (26.12.2016 16:01:36)
tak třeba na něco přijdou ty indiánský šamani :D třikrát nad tim motorem zamávají větví ložiska budou jak nový :D
Chyba bude podle mě jinde něž v ložiskách..
[Kuba z Neve] (26.12.2016 15:00:43)
SESO: naopak! Kdoví, v jakým stavu už má ty sériový koncovky. Je to stejně celý divný s tím jeho motorem. A když už, já to klidně řeknu, kde mu dělali tu druhou GO, když ty máš bobek. V Jawě v Týnci jí dělali... [pavelEC300] (26.12.2016 11:11:45)
Obecně platí, že můžeš zajíždět i hodně upravené motory, ale musíš z nich odebírat jen takový výkon, na jaké byly postavené sériové. Takhle jsem zajížděl svého vrchařského S11, který má skoro 4 koně a vše OK. [ED250] (26.12.2016 10:49:18)
vzdyt sem smeroval dotaz na profiky,,co pak jsem profik :-) [SESA] (26.12.2016 9:28:23)
SESA proč by se nemohl zajíždet motor s otevřenýma koncovkama? práci rezonance dělá tělo výfuku, koncovka tam je aby to nepohoršovalo okolí hlukem. stačí se podívat na silniční závody veteránů, nikdo nezajíždí s ucpaným výfukem [krf] (26.12.2016 9:13:11)
fuha ted dotaz na odborniky,, kafimu jde totalne klika do kopru, a tak to bere zpatky s bolivie do argentiny aby mu vtom nejlepsim servisu v jizni americe sfouli uz celkem treti GO motoru, lebo pred odjedzdemmu delal opravdu mistr vsech mistru G.O. ale ten mu omilem zalepil mazaci kanalky a tak druhe G,O, tesne pred odjezdem mu zbusili tam, kde radsi ani nereknu kde,,,aby to cele nezaniklo,, ale dostal nejspis asi cinskou kliku cico:-)Dotaz zni, MUZE SE ZAJIZDET MOTOR UZ NA TICH TUNING KONCOVKACH A NEBO BY MEL TIS. KM. ZAJIZDET NA ORIG KONCOVKACH:-)? kafi ma jeste pred sebou opravdu streku,,docela by me peklo kdyby mu nestacila ani ta treti repase :-( [SESA] (26.12.2016 8:45:01)
Ja postavil jednohupa motor 350/360 co toci 8000rpm.ludi co videli laufy rikali,ze to nemuze jet a lidi co znaj jednohupa rikali,ze to nedostanu pres 5500rpm.nikdy nerikej,ze neco nejde,protoze se objevi idiot co nevi,ze to nejde a udela to [Mates] (25.12.2016 16:31:01)
To je jen pro ty co neví s prachama ,když to vše ty upravy stojí jak rejze [Gepin] (25.12.2016 15:00:55)
Dvoutaktní motor je v dnešní době přežitek,buďme vděčni za ty jawy veterány,co nám tady zůstali.Kdo chce tunit,ať si tuní,když mu nevadí abnormální spotřeba benzínu a smrad za ním http://www.scootland.cz/scooter-tuning-jaknato/dvoutaktni-motor/ [Pucfol] (25.12.2016 12:19:05)
hlavně jakejkoliv tuning 638+ už je pasé, protože se z takovýho sráče postupem času stává "ceněný youngtimer"... Takže žádný bastlení se asi konat nebude.
Navíc dneska koupíš za 25 tisíc japonce, kterej poslouží 1000x líp než předpotopní 638.
[Kuba z Neve] (25.12.2016 10:16:50)
no jo, máte pravdu chlapy TK moto je už pasé, tam už nic neudělají.
Jedině že by se tady někdo z uživatelů kdo má 638 nebo i 559 odhodlal.
Každopádně já to těžko budu.
Mám domá jen panelku 559 z motorem ze švéda a snažím se trochu překonstruovat vnitřky doutníkových výfuků kdy výrobce poslal jen surové boční výlisky a to tak aby to jakž takž fungovalo....zatím je to ve stádiu rozpracovanosti, takže raději o tom ani nic nechcu psát.
[mira] (25.12.2016 9:47:11)
Pokud ty vyfuky bude nekdo delat na kseft tak budou stat 10 a vice. [Sukin] (25.12.2016 9:45:30)
mira: vycházíš z jedné mylné myšlenky. TK moto už ladění a tunning motorek nedělá. Dělají jen výrobu dílů. [maspe] (25.12.2016 9:17:54)
Mira tak to je zbytecnost delat pod deset by to nebylo ani omylem a to uz by byla velka serie..jawacke staly sest a neco [mais] (25.12.2016 9:15:29)
je pravda chlapy že kdyby někdo vymyslel správně fungující dvoukomory na jawku tak by spotřeba při rozumné jízdě s těmi výfuky šla dolů, a taky by z toho(z výfuků) nešel ten sejrajt co jde, koncovky by byly hezky čisté.
Obávám se že když to neudělá někdo tady na fóru tak asi už nikdo protože lidi kteří by to dělali na kšeft se na to vykašlou protože 5 a více tisíc do toho nikdo dávat nebude.Spíš si myslím že tak 3 tis. za dobře fungující 2 komory pro normálního uživatele by byla ta hranice, samozřejmě záleží na finanč. situaci každého uživatele.
[mira] (25.12.2016 7:16:58)
no koncovky ještě možná, ale jakejkoliv tuning 638 motoru na kšeft je utopie.. to mělo smysl max. okolo přelomu tisíciletí kdy stála nejlevnější slušná motorka 50 litrů a něco trochu použitelnýho kilo. Kdo by to dneska eventuelně chtěl ladit, tak si za 20 litrů koupí léty prověřenou rejži s 2-3 násobným výkonem, poloviční spotřebou, opravdovým rámem a opravdovýma brzdama. A pominu to, že každej 638 motor je unikát co se týče nepřesností :-) [xTas] (25.12.2016 0:35:01)
v padesátejch a šedesátejch se s těma motorama jezdily silnice. Tak někdo ze špičky určitě vymyslel dobrý vejfuky už tenkrát,ne? [monty] (24.12.2016 21:47:08)
Kdysi jsem tu nabizel ue zajistim vypocetni cas serveru, kdyz to nekdo pripravi..usetrilo by to hodne penez na vyvoj..nikdo se neozval toz tak... mohlo to byt spocitano komplet na vse potrebne, delat to normalne na prachy je utopie [mais] (24.12.2016 21:21:49)
Obávám se chlapy že na stroje typu jawa 634 nebo 638 nebo 250 nebo 175 to bude problém.
Na druhou stranu kdyby se do toho někdo položil(třeba kluci z TK mota) a udělali kit na 350tku(klapky, karbece, klika, upravené válce a výfuky) tak by to jistě šlo.
Ale je problém kdo by do toho z uživatelů šel cena tak kolem 15ti-18cti tis.......
Možná i podstata této úpravy by neměla smysl, pak by jste se museli zamýšlet na rámem a kyvkou , brzdama.....a možná i 4 rychlostní převodovkou....
[mira] (24.12.2016 21:13:12)
udělat výfuk na jawu je prostě problem :-D vždycky tam bude dojebaný kilometr dlouhý koleno :-D leda udelat sani přes kliku a vejfuck mít dozadu :-P [krf] (24.12.2016 16:41:54)
MIra: Ale udělat výfuk pro jednoválcovou 175 už by takový problém být neměl... [Pajka] (24.12.2016 16:39:23)
Dělal jsem výfuk na okitovanou hondu nsr 125, kit 165ccm:

O něco delší přední a zadní kužel(pro větší točivý moment), větší rezonanční komora, zadní trubka co vede k přímé koncovce výfuku o 1mm větší průměr, vztupní průměr do výfuku od válce jsem zvětšil na 36mm, výsledek 35koní na brzdě, dobře na kole 32,8koní.
Nebyla to jediná úprava, ale součet úprav:
karburátor, zapalovaní, optimalizace kanálů, větší filtrbox.
Standart měla 25,5koně na zadním kole, výfuk jsem montoval až jako poslední, před tím to mělo díru u 6tis.otáček, pak se to rozjelo, točilo to do cca.10,5tis. pak to hodně umíralo.
Ten výfuk s tím udělal to, že díra zmizela, motorka lepší táhla, v celém pásmu otáček, a točila do 11 tis. pak až výkon začal umírat.
Chtělo to o 5 čísel větší hl.trysku, přidzvednout jehlu.
Graf nemám je to už nějaký ten pátek.
Je to velká náhoda že se povedlo na první pokus.
Vycházel jsem z toho co jsem měl a čeho jsem chtěl dosáhnout.

U jawky 350 by to bylo složitější :nikdo nikdy neudělal správně funkční 2t výfuk pro 2vál. jawu 350, proto nejde z čeho vycházet......
[Mira76] (24.12.2016 12:31:24)
Mira hodne stesti az to budes delat...programu je hodne, ale pouzitelnych? [mais] (24.12.2016 11:05:18)
mira: můžeš se do toho pustit. [maspe] (24.12.2016 8:59:10)
spíš by mohli začít vyrábět normální dvoutaktní dvoukomory k jejich upraveným motorum na 27koní, takové které normálně fungují, chce to jenom pár kusů na odzkoušení, programů na dvoutaktní výfuky je v dnešní době již plná pr*** a tak by se třeba podařilo ty laděné výfuky udělat na první pokus.
Pokud by byly z 5ti částí+koncovka tak by to nemuselo byt ani moc drahé
[mira] (24.12.2016 8:11:35)
gratulujeme k vyrobení prototypu, taktéž ke skvělému výběru testovacího stroje a každopádně přejeme krásné prožití vánočních svátků a do Nového roku jen to nejlepší. Ještě by mohli začít vyrábět těla výfuků, když se na dvoukomory týnec vysral a dává na nový cililinky doutníky jak z doby před převratem [krf] (24.12.2016 6:50:17)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,125 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 10:39:17