Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
spojka 634 [host 20000](27.12.2016 15:33:41)
Příspěvků: 23, poslední: 29.12.2016 13:03:0763826.Informace
zdravim,mam dotaz ke spojce.mam moto 350 motor 638 se spojkou asi 634.po koupi jsem rozdelal spojku a zjistil ze mezi lamelama chybi jeden plech,tudiz dve lamely na sobe.po doplneni plechu nejde spojka slozit(pruzinky)mam podezreni ze spojka je mala asi z 250 na 4 lamely,pritlacny taliř je ocelovy a ne hlinikovy.muj dotaz tedy je jak mam poznat jestli je spojka z 250 nebo 350?nebo mam spatne pruzinky nebo misky.opripade kdyby nekdo vedel rozmery spojkovych kosu.diky
tak to vypada jen na blby misky coz je to nejjednoduši.děkuju moc všem hlavne za to premereni [host 20000] (29.12.2016 13:03:07)
pro info, náhodná pružina 638 co jsem našel má 33,5 mm [maspe] (29.12.2016 12:01:39)
tak jsem teď vzal do ruky 634 spojku s plechovým přítlačákem. Pružiny 30mm, miska 24,3mm, kolík 39mm, tloušťka koše s ozubením 40mm, lamely 3,8mm. [maspe] (29.12.2016 11:58:02)
Nedalo mi to a přeměřil jsem misky z panelky. Mají celkovou výšku cca 24,3 mm. Pružiny mám v motoru, takže je změřit nemůžu. [longr] (29.12.2016 10:38:48)
dik za info,akorat furt nevim co je s moji spojkou,nekdo to slozil ze vseho co potkal a ted babo raď.potreboval bych asi hlubši misky a je to ok [host 20000] (28.12.2016 22:35:52)
634 spojka je totéž, jako spojka z panelky a jedno jestli 250 nebo 350 (jedinej rozdíl je ve spojkovým koši pro duplex nebo jednoduchý řetěz) Jestli je přítlačák hliníkovej nebo ocelovej je prakticky jedno. Pružina pro panelku je 30 mm dlouhá, 638 pružinu bych musel oměřit, ale je zcela určitě delší a má jinačí průměry. Naopak pružiny pro kejvačkovou spojku jsou kratší a mají taky mělčí misky [Marlboro] (28.12.2016 18:33:32)
A kolik závitů pružiny mají? Délky si nepamatuju, ale co vím, tak pružiny 638 jsou delší a z tenšího drátu (podle obr. cca 8 závitů) a 634 kratší a silnější drát (cca 5 závitů). Neprohodil někdo ty pružinky? [longr] (28.12.2016 17:52:39)
1mm nic neni,nekde na necem me lita 6-7mm cca.dik [host 20000] (28.12.2016 12:47:36)
Pokud máš všechny lamely 4 mm, pak ti to jen na lamelách hodí 1 mm navíc. [longr] (28.12.2016 12:00:28)
poprosim nekoho kdo ma moznost o kontrolu,pruzinky maji 30mm,lamela 4mm,delka spojkoveho koliku je 39mm,misky jsou 18,5,širka spojkoveho koše je 39mm(měřeno se zuby)diky [host 20000] (28.12.2016 9:55:35)
přeměřím [host 20000] (28.12.2016 6:13:39)
A nemají lamely moc tlusté obložení, nějaká nezvedená replika třeba... Správně má podle montážní příručky má nová lamela tloušťku 3,8-0,1 mm, minimum je 3,0 mm [Peterson] (27.12.2016 23:17:10)
poskladany to mam dobre,posledni lamela je normalne usazena v těle koše a nevypadava.zrejme mam spatny pruziny nebo je rozdil v hloubce misek plechových a v hlinikovem pritlačaku.zatim diky všem za rady [host 20000] (27.12.2016 22:24:54)
Nahoď sem nějakou fotku. Brácha má v 639 nahozenou 634 spojku a v pohodě tam je 5 třecích + 4ocelové lamely ve sledu třecí, plech,4x třecí, přítlačák. Já mám v 360 motoru panelkovou spojku, ale dal jsem hliníkový přítlačák, stejně tak do motoru 559. Normálně mám 5+4 lamely. Pokud ti vycházejí lamely nasázet do koše tak, aby výčnělky poslední třecí lamely chodily stále v drážkách a nevyčuhovaly a ani tak nenasadíš kolíčky s podložkami, budou blbé pružiny. Mimochodem, kolíčky je lepší otočit příčně a ne kolmo na hřídel spojky. [longr] (27.12.2016 22:03:49)
se čtyřma lamelama a trema plechama me to vyzualne pripada akorad.chtelo by to nejaky rozmery toho koše [host 20000] (27.12.2016 18:54:57)
250 spojka na 471 nejde složit se standardní spojkovou tyčkou a je nižší, takže dát tam 5 párů lamel, tak tam poslední lamela skoro nedrží.
Panelky měly 250 a 350 stejnou spojku - 5+5 lamel. Dělal jsem ji před měsícem. Duplex měly až 634 a 471 (4 lamelové - viz výše).
[maspe] (27.12.2016 18:31:25)
urcite,namackal jsem to tam ve dvou lidech a pouze bez podlozky coz je total spatne.nemela prave panelka 4 lamely a 3 plechy?a mela vubec duplex?nevite nekdo rozmer hloubky spojkoveho kose(prostor kde jsou lamely) [host 20000] (27.12.2016 18:25:20)
Mně připadá rozměrově spojka 634 stejná jak u panelky. Pro 250 i 350 byly stejné. Nebo spíše všechno to má 5 stejně tlustých třecích lamel a 4 meziplechy. Přítlačňák je u 634 standardně ocelový.
Ono bez přípravku to složit chce docela sílu. Můžeš vyloučit, že máš dostatečnou sílu a skutečně máš příliš dlouhé pružiny? :-)
[Jer250] (27.12.2016 17:05:16)
634 má taky běžně přítlačák železný, tím to nebude. [Jad] (27.12.2016 16:46:01)
uz jsem 634 mel co jsem dohledal fotky tak ta prvni mela pritlacam hlinikovej,tady ta ma ocelovej s miskama.mozna je problam jen v nem.ocelovej mely myslim panelky,ale nejsem si jistej [host 20000] (27.12.2016 16:40:49)
dlouhý pružiny... [Kuba z Neve] (27.12.2016 16:32:11)
spojka 634 je tohle http://www.sesa-moto.cz/obrazky/minulost2/jawa_350_typ_634/katalog/katalog2/26.jpg je možný že tam někdo nedal ten plech jen kvůli tomu, že měl krátký pružiny, je jich víc velikostí... [Kuba z Neve] (27.12.2016 16:31:27)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,125 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 10:39:17