Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 72, poslední: 28.8.2017 22:23:4863831.Nejede nebo nestartuje
Mám problém s Mustangem. Startuje v pohodě ale nejde do otáček, při přidání plynu se začne dusit. Dal jsem nový kondenzátor, seřídil hladinu v plovákovce, vyměnil trysky za zánovní, jehlu jsem dal na první zářez.... po sundání sání trochu prská z karburátoru palivo. Asi to bude moc bohaté ale proč?
někdo měl zájem

<a href="http://www.automobs.com/royal-enfield-gst/">Royal Enfield</a>
<a href="http://www.automobs.com/renault-kwid/">Renaut Kwid</a>
<a href="http://www.automobs.com">Automobs</a>
[Scott Henesson] (28.8.2017 22:23:48)
Dobrá, já jsem ty gufera zmínil jen pro to, že kdysi jsem taky opravoval simson motor, sice to byl ten starý na kultyvátoru a tam byl právě problém s guferama pod zapalkem. Jinak pokud jak bylo napsaný, že jiskru dává, předpokládám, že ve správném místě před horní úvratí a karburátor je vyčištěn a v základu nastaven a benzín dává, tak mě z toho vychází falešný vzduch kudy koli kolem motoru. Ještě, ale to nevím jestli je možné, může být protočen rotor na klice a předstih je někde jinde, ale nastavit to šlo podle informací. [skodna] (31.12.2016 16:52:51)
Kdyby měl vyražené gufero pod primárem, tak by to při šlapání silně foukalo olejovým špuntem po jeho vyndání, navíc by to z tama smrdělo benzinem. [longr] (31.12.2016 16:26:09)
No však psal, že mu to ani neškytne. [skodna] (31.12.2016 15:57:33)
skodna: s vyběhlým guferem pod zápalkem nenastartuješ vůbec. A když vyběhne gefero pod primárem, horkotěžko to roztlačíš a motor se jen tak převaluje na volnoběh bez ochoty jít do otáček. [Wiku] (31.12.2016 13:25:28)
No sice píšeš, že jsi při GO dal nový gufera, ale přeci jen, nemohlo jedno z nich při nějakým tom štěknutí/ náhodném zápalu vyklouznout, nebo se nějak uvolnit? Mě to totiž pořád tak něja připadá, že to saje falešnej luft. [skodna] (31.12.2016 8:56:58)
No po generálce jsem s tím jezdil, ještě jsem k spokojenosti dal nový primár. Pak jsem si všiml, že zpod hlavy to rosí nespálený olej. Zkusil jsem tam dát hliníkové ťesnění, které mi na to doporučili a zkontroloval jsem po jeho montáži i předstih. Nastartoval jsem, projel kolem baráku a odstavil. Další pokus o start se nepovedl. Zkusil jsem těsnění zase vyndat(+ opět předstih), to už ale nepomohlo. Od ty doby už jsem rozebral snad vše kromě půlek motoru. Mohl jsem zkazit utěsnění skříně, ale jak říkám jezdilo to. Proto bych zkusil vyloučit těsnost vzduchem. Jinak už jen půjčit si jiné zapalování, ale zase. Jiskra je jak hovado. Taky mi přijde, že se brutálně uchlastá. Ale karbec jsem nastavil dle knihy a zkoušel i jiný. Muselo by to alespoň naskočit, byť blbě. [Jarda.E] (30.12.2016 21:14:40)
Jarda.E: K tomu simsonu, kamarád má sekačku s motorem ze simála. Taky jsem se mu na to byl podívat, že to nejede, nechtělo to vůbec běžet. Prostě s tím dosekli a druhý den už nenatočili. Měnili svíčky a já nevím co ještě, měli všechno rozebrané a složené, ale nešlo to. Tak jsem přišel, sklepnul svíčku, zkoukl odtrh a předstih a prostě to šlo a od té doby to jde vše jak má. Tobě to začlo náhle nebo nějak postupně?
Podle toho co píšeš, mi to přijde, jako by se to uchlastlo a blaflo to až po "odvětrání" nebo "vyčpění" bez sytiče naprázdno. Na tlakování válce se vyprdni, tím to asi nebude.
[longr] (30.12.2016 20:52:09)
Namok1: Až dáš dohromady výfuk a utěsníš ho, srovnáš dosedací plochy na kolínku sání a nastavíš správně zapalování a ono to pořád bude zlobit, vyměň také vložku vzduchového filtru. Bez toho nemá cenu ladit nějaké přechody z volnoběhu do otáček. [Wiku] (30.12.2016 17:34:07)
Docela by člověku ušetřilo čas co se čtení týče, kdyby se přispěvatelé zdrželi vzájemných narážek. Tazatele zajímá řešení problému, místo toho se probírá sporama, kdo má větší vejfuk.
Na Simsonu mám podobný problém, který vyústil (pokud to už není jiná závada) v neschopnost nastartovat. Motor je po GO ale půl roku chodil.
Svíce mokrá, jiskra jako byč (samozřejmě nevím jak pod tlakem, zkoušel jsem připojit doutnavku, ale moc spolehlivá indikace to není). Zkoušel jsem: jinou indučku, 3 fajfky, svíčky, vn kabel, půjčený jiný karburátor, zkoušel jsem dotěsnit hlavu těsněním (s patřičným předstihem), nové těsnění pod válec, přetěsněn karburátor, nové trysky, seřízený plovák, filtr čistý, předstih nastaven už asi stokrát i podle žárovky, vyloučil jsem spínačku, vyřadil zap. cívku a zkoušel napájet kladívko baterky, meřil kondenzátor (hodnota odpovídá). Jediné co mě napadá je nějaká netěsnost. Gufera jsou nová z GO a ,,vyfouklá" nevypadají ani trochu, tak možná netěsní kartery, ale proti prstu kompresi má značnou a když přikreju sání rukou, cítím jak pulzuje, nic co by nasvědčovalo tak velkému úniku aby to ani nenastartovalo. Z výfuku se dá žrát, zkoušeno i bez něj. Ještě zkusím natlakovat válec kompresorem, pokud to uniká, měl bych to slyšet. Srandovní je, že když jsem k tomu přišel a zkusil šlápnout bez sytiče, nebo prošlápnutí naprázdno, tak se motor párkrát převalil, načež opět zdechl.
[Jarda.E] (29.12.2016 20:00:38)
Dira mezi volnoběhem vetsim plynem = nespravna smes v prechodovem rezimu,reguluje se sroubkem bohatosti smesi(ten ale fichtl nemá), volnoběžnými otáčkami a polohou jehly.Podle me je fichtl(netuneny) na predstich dost tupy, 0,5mm nedela v provozu problém. Nastavovat zapalovani stylem Vladab bych nedoporucoval, radeji pouzit nejaky vhodny usek silnice a se zmenou predstihu merit maximalni dosazenou rychlost. Ještě jedna věc - fichtl je docela znatelne citlivy na "naladeni" filtrboxu, kupodivu snadnejsi vstup vzduchu do filtrboxu neznamena vyssi vykon - do boxu postupne navrtavat diry o prumeru cca 10mm dokud vykon roste, při prekroceni optimálního poctu der je dobře citit při jizde narust vykonu při ucpani prebytecne diry prstem ,naladeni filtrboxu koresponduje s velikosti hlavni trysky. [El Fag] (29.12.2016 19:52:50)
vladab: tvoje štelování předstihu je opravdu kravina. A fichtlcupy dneska jezdí každý, kdo má do prdele díru. Většina závodů už je na mě moc zprofanovaná a přijde mi, že to trošku ztrácí původní myšlenku...

Jinak jde na internetu celkem snadno najít motor na brzdě s "odladěnou" křivkou předstihu vs. 1,6mm před HÚ a ten rozdíl je zanedbatelný. To samé rozdíly mezi 1,6mm a 1,8mm apod. A to byl motor točící kolem 9000 ot/min. U sériového motoru ten rozdíl bude ještě menší.
[Bakoun] (29.12.2016 19:12:33)
Jen pro úplnost tady je hrubej soupis vulgarismů od Venci n, co se v jedné diskusi o mustafovi dá napsat. Krom různých výrazů sračka a blitek jsem napočítal
blb 2x
magor 3x
blboun 1x
debílek 4x
idiot 1x
tupá bur. makovice z blbečkovic 1x
blbec 2x
Dofám že to tady nečtou děti.
[skodna] (29.12.2016 18:46:00)
:-) hezkyyyy. V tobe drime basnicky talent:-) Pekne jsi to zversoval:-) [vladab] (29.12.2016 18:03:38)
Jawamania je věc skvělá,
záleží však, kdo ji dělá.
Zda odborník či motorkář.
Někdy je to trochu o ústa,
odborník jen jeden samotář,
ale motorkářů je spousta.
[longr] (29.12.2016 17:58:13)
Vendo, jsi chodici knihovna, rad bych se s tebou setkal abych od tebe nabyl alespon zlomek tvych vedomosti. Bylo by to mozne? Dej vedet, kam za tebou muzu prijet. Predem diky... [vladab] (29.12.2016 17:46:57)
vladab:
Takových blbů, co mektali "za tím si stojím" už tu bylo víc.
Jeden ječel, že kolík rotoru nemá 4 mmm průměr, další kvákal, že se nedělají tolerační třídy pístů, jinej mekl čvachtal že z fabriky šly Mustangy s chromovými blatníky do tuzemských prodejen.

Předstih se posouvá otáčením statoru.
[Venca_n] (29.12.2016 17:39:15)
Vubec se necitim usmernen... Moje rada se mi vzdy osvedcila, za tim so stojim. Samo, motor musi byt nejprve nastaven priblizne dle doporuceni vyrobce. Ale takto to doladim do vseobecne sppkojenosti.
Zajimave je, ze takto nadavat dokazou urciti jedinci pouze od stolu sveho kutlochu, kdekoli na verejnosti radsi drzi hubu a krok...
[vladab] (29.12.2016 17:33:04)
Standa2:

Tobě asi nedošlo, že díky tupým magorům se tahle kdysi odborná diskuze mění v záplavu sraček právě proto, že tu kdejakej blb jen tlachá názory.

Spalovací motor, silniční vozidlo = technické zařízení.
Pro jeho správnou činnost platí určitá pravidla a zákonitosti, nikoli názory nějakých blbounů.
Takže se hezky podívej, co tady kdo radil a kdo tady koho usměrnil.
[Venca_n] (29.12.2016 17:24:13)
vladab:
Jo, debílku, možná máš za sebou nějaký poskakování na zdechlej hajtře u vás ve vsi.
Ale co se v motoru děje, to netušíš. Že tím tvým idiotským způsobem měníš
odtrh a současně i předstih, čím nemůže být obojí na správný hodnotě, to už ti nedojde, natož abys pochopil, že je rozdíl v tahu vůči běhu motoru bez zátěže.
Seš prostě tupá buranská makovice z blbečkovic, všechny rozumy a-lá hospoda...
[Venca_n] (29.12.2016 17:20:07)
Nemůžu si pomoct, ale jak se do většinou velmi solidní diskuze zapovají Venca, tak místo rad si přečteme pouze nadávky a urážky. Neříkám, že někdy nemá pravdu, ale nechápu, proč tady musí pořád někoho urážet.Je to přece diskuze, o tom co a jak, každý na to máme svůj názor,chcem si nechat poradit nebo se třeba utvrdit v tom zda to dělám dobře nebo špatně, ale každý kdo řekne něco jinak než Venca je podle něj kde co. [Standa2] (29.12.2016 17:17:57)
Par zavodu uz za sebou mam... co jineho, nez predstih a odtrh by se timto zpusobem menilo? Tlak v pneu? To snad ne....
Kazdopadne nastavte predstih i odtrh dle teoretika a straspytla Vendy, pak to zkuste podle me a vysledek si porovnejte....
[vladab] (29.12.2016 17:04:13)
Ono pro začátek se stačí držet +- továrního nastavení z příruček, o čem píše Venca. Tím se nic nezkazí a mělo by vše spolehlivě fungovat. Až se člověk naučí s motorem hrát, může zkoušet leccos, co se mu líbí. Ať si každý zkouší, co je mu libo. Hlavní je, aby každý byl spokojený. [longr] (29.12.2016 16:56:43)
vladab:
Jasně, že díky lemplovský údržbě rozesranej kepl při neutrálu vytočíš a tímhle tvým debilním způsobem najdeš polohu, kd ybud ejakž takž pálit, aby vyjel do vyšších otáček bez zátěže.
Magorovi, jako seš ty, tohle stačí.
Kdo tomu rozumí a ví, co to je vůbec předstih, ten si to dělá normálním postupem.
[Venca_n] (29.12.2016 16:55:51)
Venda je bozi, Venda je uzasny:-) Niceho se nebojte, postup vyzkousejte a uvidite, ze funguje. Prizdisracskej exot necht si polibi svoji bukvickou prdel... [vladab] (29.12.2016 16:46:40)
Pro úplnost k těm blitkám, co píše debílek vladab:

Jakmile někdo použije ten "jeho" způsob, mění odtrh současně s předstihem a ještě k tomu bez zátěže.

Takže typická "motorkářská" sračka...
[Venca_n] (29.12.2016 16:01:03)
Pro uplnost, jezdim fichtlcupy, nize uvedenym postupem se ridim a fichtl jede opravdu paradne... [vladab] (29.12.2016 15:35:26)
vladab napsal:

".Jinak pro doladeni se mi osvedcilo: nastartovat, povolit kladivko, otocit heftem na max., kladivko nastavit tak, aby jsi dosahl max. otacek, utahnout...."

--
Zase jedna typická "motorkářská" sračka.
Co asi ten blbec šteluje? Odtrh, kterej má mít 0,4 mm v horní úvrati?
A pak se tady někdo méně znalý řídí těmihle radami od debílků a podle toho to taky vypadá...
[Venca_n] (29.12.2016 14:04:13)
umění je umět to seřídit a vyčistit... ono to jede na jakejkoliv předzápal, na jakejkoliv výfuk, na jekejkoliv filtrbox, ale najít ten správný poměr (né oleje, to nechám koňům, mají větší hlavu) aby se z toho nepojizdnýho rozmrdance stal spolehlivý stroj je jako stát na hraně nože...jede blbě, jede dobře, jede zase blbě. Můj vylítaný pionýr z nedávného mládí má konkurenční schopnost udržet tempo s kolegovým vyfuněným mustangem po zajeté pocitivé go, jen z kopce mu to jede lépe, nejezdí 12zub, není tak tlustej :c) [krf] (29.12.2016 14:00:18)
Panove, ze na toho exota vubec reagujete... znate ho vubec nekdo osobne? Nebo to je klasicky internetovy trol, ktery se pri osobni konfrontaci rozklepe jako ratlik,a proto nevyleza ze sveho bezpecneho brlohu? On obcas i poradi, ale tech sracek, co nasere okolo...
Jinak pro doladeni se mi osvedcilo: nastartovat, povolit kladivko, otocit heftem na max., kladivko nastavit tak, aby jsi dosahl max. otacek, utahnout...
[vladab] (29.12.2016 13:42:57)
Namork1:
Zkontroluj i filtr sání, vložku dej novou nebo aspoň starou porádně vyklepej, než tu novou seženeš. Pokud je v něk hliníková trubky, pak nesmí být zasunutá tak, aby její konec uvnitř tlumiče sání byl zakrytý (zkontroluj po rozebrání filtru).
V karburátoru někdy bývá neprůchozí některý kanálek - např. ten svislý z šoupátkový komory dolů.
Předstih nastav zhruba 1,5 - 2 mm. Hlavně používej olej, množství je v poměrů 1:30 (rady typu 1:50 stačí, protože olej je "dnes" kvalitnější = kecy magorů, kteří tomu vůbec nerozumí, pak se diví že je klika brzo vyběhaná).
[Venca_n] (29.12.2016 13:41:57)
Tak jsem rozdělal výfuk a musím se stydět. Byl totálně neprůchozí a po obrácení z něj vytekla hromada sraček. Vypálil jsem jej a mechanicky odstranil co šlo. Mustang už jde vytočit, sice stále s prodlevou a počátečním přidušením jako se sundaným výfukem ale jisté je že tudy vede cesta..... Ano jsem vůl :-) ale vážně mě nenapadlo zkontrolovat takhle zásadní věc. Asi jsem spoléhal že tohle už dávno řešil předchozí majitel.... Děkuji za rady všem, nečekal jsem že i tady se to strhne v takovou "zajímavou debatu" ale hlavní je výsledek. [Namork1] (29.12.2016 13:07:53)
nedá mi to, abych neusměrnil. Výfuk poradil už Klouzek. Navíc to se dá považovat za základní věc, že se člověk mrkne, jestli není ucpané sání nebo výfuk. [longr] (29.12.2016 10:27:20)
skodna:
Psal jsem, aby sis přečet, co tu kdo radil - kdybys to udělal, už bys věděl, že jsem se jako jediný zmínil o průchodnosti výfuku.

Umíš jen mlátit držkou a v hlavě máš nejspíš nasráno.
A ty sám si dej pozor, abys někde nevisel...!
[Venca_n] (29.12.2016 9:02:04)
Venca n : Místo urážek a flamů v každém vlákně, kam nabliješ spoustu pičovin a sraček, si radši hrej s něčím, s čím sobě ani nikomu jinýmu neublížíš, třeba s lopatičkou a kyblíčkem. Nechápu, jak takový hovado, jako jsi ty může zem nosit. Nedávno taky kamenovali Klouzka za to, že se snažil poradit a pomoct druhým, jen svým způsobem, s čímž jsem nesouhlasil, ale tebe by měli rovnou pověsit. Ty už jenom že existuješ představuješ obrovskou hrozbu pro společnost. Teda pokud zrovna nepíšeš z nějakého ústavu, ale to pochybuju, protože na takový debily ústavy ještě nevymysleli. [skodna] (29.12.2016 8:58:30)
SESA:
OK...
[Venca_n] (29.12.2016 8:54:58)
a taky uz mam nahony tachometru s obouma hlinik matycema,, jen s tou smůlou ze je stejna velikost jako s plastovema,,, dokonce na zacatku jsem si objednal 200 nahonu o neco delsi ale uz nemam moznost pac pan co to delal na SR a zasobaval celou cr, umrel a predpokladase ze to tam nikdo neprevezme a tak se bude na cr trhu menit dovozova kvalita,, pac v cr to nikdo pro dodavatele nedokaze udelat za super cenu v dane kvalite [SESA] (29.12.2016 8:52:54)
jak jsem od tebe dostal hlasku, tak jsem hned presel s toho celofrezovaneho na odlejevane a dokonce mam vymezovacky mezi startovaci hridely a kartrem,vic nedokazu [SESA] (29.12.2016 8:48:16)
SESA:
Startovací segment na toho Mustanga bys neměl?
Třeba místo toho šuntu, cos prodával....
[Venca_n] (29.12.2016 8:20:00)
skodna:
Jako jediný jsem zde zmínil, že je třeba mj. zkontrolovat průchodnost výfuku.
Takže drž klapačku, debílku.
[Venca_n] (29.12.2016 8:18:42)
Venco di už do prdele a navysírej. Půl hodiny tady čtu o problému, který má náš kolega a slušně se zeptal, a místo rady se dočtu jen to, že jseš vejserek, debil a nedomrd. Protože to co predvádíš teď, v tomto dotazu, a jak odstřeluješ dotazy jiných by jsi zasloužil kopanec do kulí až by jsi je vyplivnul. Se divím že ještě chodíš po svejch. Fakt ubohost co dnes je mezi námi za šmejda. [skodna] (29.12.2016 7:01:46)
Ty vol draci, vzdyt je to jen mustaf:-) [SESA] (28.12.2016 23:04:12)
bobanito:
1.
"bych to mohl chápat tak, že při kvalitnějším palivu spíš blíže 1,6mm v rámci rozmezí 1,6-1,9mm, nebo by to mohlo znamenat při kvalitnějším palivu i něco míň něž 1,6mm.....vědu bych v tom nehledal [bobanito] (28.12.2016 17:54:55)"

- to bys teda fakt "chápal", že je to nesmysl, to ti nedošlo.

2.
ANO, jehla posunutá na první zářez nedělá popsanou závadu.

3.
"zánovní ne nové, kolikrát byly asi čištěny drátem?"
a)
Kolikrát? U tebe asi standard, čistit je drátem
b)
Ty trysky on zkoušel dvě sady. Původní a ty tzv. "zánovní".
Závada se projevovala s oběma.
Hlavně, že umíš dávat rady.
c)
I kdyby je někdo čistil drátem, těžko způsobí popsanou závadu.

4.
Psal jsem (cituji i s mými překlepy):
"...zda má karburátor průchozí VŠECHNY kanálky a otvory (kromě ostatních základních věcí, jako průchodnos tvýfuku, filtru sání atd.!"

ANO, průchodnost výfuku, to byla nejspíš příčina.
A vysokou pravděpodobnost může mít i neprůchodnost kanálků karburátoru, třeba toho svislýho ze šoupátkový komory.

---
Takže jsem tu psal jen a pouze rady k věci, upozornil současně na omyly jiných.
[Venca_n] (28.12.2016 21:15:04)
Vanca_n:
no jo četl jsem znova všechny příspěvky a moc nechápu tvoje reakce. Kéž by muj fichtl chytal na drc jako ty :)

Zde níže výběr tvých odpovědí, čistý karbec a ostatní základní věci .. to je ono už to mám

- ???
A TOHLE JSI SEBRAL KDE?
Jo, druhej zářez je správně.
A jasný je, že ani při jehle na prvním zářezu to nikdy nebude dělat to, co popisuje.
Zcela uritě by mě při takový závadě zajímalo, zda má karburátor průchozí VŠECHNY kanálky a otvory (kromě ostatních základních věcí, jako průchodnos tvýfuku, filtru sání atd.
JO?
Tím jsi myslel jako co...?

Dobrou
[bobanito] (28.12.2016 21:00:06)
bobanito:
Jo aha - takže tys to pochopil, ale že to je volovina, na to jsi nepřišel.
Zřejmě podle tebe platí, že kvalitnější palivo = nižší předstih, že...?
-
A jasně, kolikrát byly asi čištěny drátem - toje přece (nejspíš u tebe) standard.
-
Všechno bys vyměnil, ale zrovna to, co jsem tu radil já, tebe nenapadlo, např. ta průchodnost výfuku, která to zrovna dělala, že jo?

Hlavně že tu budeš tlachat sračky a pouštět se do toho, kdo umí analyzovat závadu!
[Venca_n] (28.12.2016 20:48:58)
Venca_n: je třeba číst pozorně a rozlišovat "jsem pochopil" od "bych mohl pochopit"...."čistil" od "asi čistil" aj. Jinak viz Sukin.
Sukin: přesně
Namork1: vše vyčistit, zkontrolovat těsnost, nastavení, podezřelé součástky typu indukční cívka, VN kabel svíčka postupně měnit za 100% funkční, nejlépe z jiného stroje kde vše funguje a musí se to podařit.
[bobanito] (28.12.2016 20:41:06)
Sukin:
Asi neumíš číst, když ses nevšiml, co jsem tu radil.
[Venca_n] (28.12.2016 20:39:36)
Venco co kdyby jsi tazateli nějak konstruktivně poradil, místo neustálé snahy zkritizovat příspěvek někoho jiného? [Sukin] (28.12.2016 20:25:05)
bobanito:
No jasně, takže ty jsi to pochopil, navíc jsi mi musel sdělit, že v tom netřeba hledat vědu.
Že to je nesmysl jsi ale nepobral, ale určitě víš, se trysky byly čištěny drátem a to jak jak ty starý, taky ty zánovní. Navíc určitě se projeví kdejaký případný škrábanec v trysce právě takto, že...?
[Venca_n] (28.12.2016 20:09:03)
Venca_n: to znamená jak já bych mohl chápat, co napsal longr o kvalitě paliva a předstihu...nikde nepíšu, že to tak je...:) [bobanito] (28.12.2016 19:59:06)
bobanito:
Jestli umíš číst, tak si najdeš, co jsem tu doporučil a co jsem tu taky uvedl na správnou míru, když tu někdo jiný dával jaksi špatnou radu.

A co má znamenat to tvoje:
""...bych to mohl chápat tak, že při kvalitnějším palivu spíš blíže 1,6mm v rámci rozmezí 1,6-1,9mm, nebo by to mohlo znamenat při kvalitnějším palivu i něco míň něž 1,6mm.....vědu bych v tom nehledal...""

- ???
[Venca_n] (28.12.2016 19:51:42)
Venca_n: a odpověď na otázku tazatele bys neměl? btw trysky měnil za zánovní ne nové, kolikrát byly asi čištěny drátem?
Namork1: držím palce ať ti vrčí
[bobanito] (28.12.2016 19:47:45)
Sundal jsem výfuk - už se dá vytočit do vysokých otáček ale při přechodu z volnoběhu se zase na chvíli zadusí a pak teprve vyletí otáčky (nevím, možná je tohle normální bez odporu výfuku). Svíčka je pořád černá a mokrá. Zítra rozdělám komplet karbec a přetěsním příruby + vyčistím výfuk. [Namork1] (28.12.2016 19:03:45)
Já jsem si to četl a setkal jsem se u kamaráda s tím, že jeho trysky, co koupil z druhé ruky, byly přestružené a neoznačené. To se může stát i odborníkovi a oko to nepozná. A že to není zas tak pravděpodobné. Prostě hledám možnosti :) Mimochodem, s těmi předstihy jsem to prohodil, máš recht. Ale hodnoty jsou správně. [longr] (28.12.2016 19:00:24)
longr:
"... se mohlo stát, že si někdo hrál s tryskama kvůli jinému filtru a přestružil je..."

KDYBYS ČETL, VĚDĚL BYS, ŽE TRYSKY MĚNIL.
[Venca_n] (28.12.2016 18:46:37)
Ještě se mohlo stát, že si někdo hrál s tryskama kvůli jinému filtru a přestružil je. Ale to zas tak pravděpodobné není. A co jehlák v plovákovce? Nepropouští za běhu vibracemi? [longr] (28.12.2016 18:43:18)
longr:
"...Ano, na natural 95 klidně 1,6 a pokud někdo leje něco s výrazně nižším oktanem, pak 1,9..."

A TOHLE JSI SEBRAL KDE?
[Venca_n] (28.12.2016 18:35:49)
Namork1:
Zcela uritě by mě při takový závadě zajímalo, zda má karburátor průchozí VŠECHNY kanálky a otvory (kromě ostatních základních věcí, jako průchodnos tvýfuku, filtru sání atd.).
[Venca_n] (28.12.2016 18:35:14)
Ano, na natural 95 klidně 1,6 a pokud někdo leje něco s výrazně nižším oktanem, pak 1,9. Že to jezdí na lampový olej s benzínem, je skutečnost, ale v návodu to nebylo, takže se držme pouze automobilového benzínu :) [longr] (28.12.2016 18:32:59)
Jawa 350/354.04:
Jo, druhej zářez je správně.
A jasný je, že ani při jehle na prvním zářezu to nikdy nebude dělat to, co popisuje.
[Venca_n] (28.12.2016 18:29:58)
bobanito:
"...bych to mohl chápat tak, že při kvalitnějším palivu spíš blíže 1,6mm v rámci rozmezí 1,6-1,9mm, nebo by to mohlo znamenat při kvalitnějším palivu i něco míň něž 1,6mm.....vědu bych v tom nehledal..."

Jo, jasně, prostě asi tak 1,6 nebo třeba i míň než 1,6, vždycky při kvalitnějším palivu.
No hlavně že v tom má�� jasno, žádná věda.
[Venca_n] (28.12.2016 18:28:33)
A co ten vejfuk ? Svíčka může bejt ulitá z důvodu špatnýho nebo žádnýho spalování tzn elektrika [Klouzec] (28.12.2016 18:17:40)
Já sem měl kdysi stejný problém u Pionýra 20, což je stejný motor a pomohlo přenastavit jehlu na jiný zářez. Já bych tipoval že jehla na prvním zářezu je špatně, v návodu k obsluze se píše 2. zářez, řekl bych že tam máš naopak moc chudou směs. [Jawa 350/354.04] (28.12.2016 18:16:00)
Že je to bohatý soudím podle snadného startu za studena, po chvíli co je motor v chodu se horší i volnoběh a navíc pokaždé když mrknu na svíčku tak je totálně ulitá. Teď jsem zkoušel i novou jehlu a pořád stejný. Nevím kdy to začlo .... takhle jsem Mustanga koupil od jednoho pána co jej měl 20let. Nijak jsem se nevyptával co s tím je, myslel jsem že to bude jen nějaká banalita a navíc byl za super cenu. Dal mi k tomu ještě několik krabic s dílama - asi taky vyzkoušel co mohl a vzdal to... Jinak jsem ještě měnil gufero u spojky - nezdál se mi olej co jsem vypustil a u zápalka bylo sucho a relativně čisto, bez úspěchu. [Namork1] (28.12.2016 18:09:56)
bych to mohl chápat tak, že při kvalitnějším palivu spíš blíže 1,6mm v rámci rozmezí 1,6-1,9mm, nebo by to mohlo znamenat při kvalitnějším palivu i něco míň něž 1,6mm.....vědu bych v tom nehledal [bobanito] (28.12.2016 17:54:55)
Klouzec:
JO?
A copak teda podle tebe asi znamená to "spíš míň,"...?
[Venca_n] (28.12.2016 17:47:31)
Venco tím asi myslel nekvalitní palivo nebo jsem to nepochopil.
Každopádně Pionýr jezdí i na lampovej olej z baumaxu :D
[Klouzec] (28.12.2016 17:43:43)
longr:
" - předstih 1,6-1,9 mm (spíš míň, pokud se nejezdí na břečky)..."
Tím jsi myslel jako co...?
[Venca_n] (28.12.2016 17:42:13)
Napiš kdy problém začal, jestli to předtím jezdilo nebo to dlouho stálo. Taky bych tipoval předstih. Je nastavení a otryskování karbecu v pořádku?
Svíčku sklepnout na 0,5 mm, odtrh kontaktů 0,3-0,4 mm, předstih 1,6-1,9 mm (spíš míň, pokud se nejezdí na břečky). Pokud všechno je tak, jak má, mělo by to chodit.
[longr] (28.12.2016 17:38:52)
Z čeho soudíš že to bude moc bohatý? Máš seřízenej předstih ? Začal bych výměnou gefera u zapalka, seřídil bych pořádně předstih, přetěsnil kolínko karburátoru, zkontroloval průchodnost toho kanálku u kolene v karburátoru. No a pokud by to furt nešlo zkusil bych co to dělá s povoleným vejfukem jestli neni špinavej a nebo indukční cívka a šel po zapalování. [Klouzec] (28.12.2016 16:57:11)
Nevím jestli jsem dobře pochopil tu závislost na plynu nebo otáčkách na které se ptáš. Chová se to tak, že karburátor prakticky drží jen volnoběh, jakýmkoliv otočením plynu dochází k dušení a musím hned pustit plyn jinak chcípne. [Namork1] (28.12.2016 16:32:39)
Prskání z karburátoru směr vzduchový filtr je normální. Když jde píst dolů, než zavře sací kanál, foukne trochu zpět. Dušení je závislý na poloze plynu nebo otáčkách? Pokud na poloze plynu, vyčisti karburátor, hlavně hlavní vzdušník. Pokud je dušení závislé na otáčkách, hledej chybu v zapalování. Napadá mě malý úhel sepnutí kladívka. [Honza (Js)] (28.12.2016 16:09:44)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,141 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 10:39:17