Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
JAWA 350 typ 634/01 [klick](10.1.2017 18:34:27)
Příspěvků: 24, poslední: 12.1.2017 10:40:4563882.všechno ostatní
čus.. nedávno jsem koupil rozloženou čtyřku a původní majitel si na ní dal nový štítek na který vyrazil 1972. Nějak jsem tomu nevěnoval pozornost.. sem si říkal: "Asi se přehlíd", ale teď koukám do velkýho TP a tam je fakt 1972 http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_350_typ_634/historie.html
Je to možné toto?
Peterson: Maji presne stejnou hodnotu jako 634kovy noty - cenu poplatku za prihlaseni pres jinou zemi EU.
Ale souhlasim s tim ze potencialne je to komplikace do budoucna, ty noty jsou na motorku typ 633, to je neco jineho nez 634. Sice je tam zapsana vymena ramu, ale je otazka zda to je specifikovano jako vymena ramu za typ 634. Pokud je to zapsano korektne, je to v praxi to same jako prestavby "kejvacky na peraka" co se praktikovaly donedavna.
[Krizoň IV.] (12.1.2017 10:40:45)
No říkal jsem si, jestli by to nebyla "škoda" použít bizoní noty na 634. Pokud už to teda není někde nafocený atd. Papíry na Bizona budou mít předpokládám dost větší hodnotu než papíry 634 (vzhledem k tomu, že třipalulových Bizonů bylo vyrobeno jen něco přes 2 tisíce, oproti 634, kterých vyrobili mraky). [Peterson] (12.1.2017 8:49:31)
kamarád má 350bizona a možná by nějaký díly i našel. Já mám ještě jedny papíry na první čtyřku z roku 74. Sice jsou mrtvý, ale jsou.. No a až doskládám tu čtyřku, tak Včkama projde..
Tak třeba časem.. teď už na to neni penis
[klick] (12.1.2017 8:09:44)
Chlapi, i podle hmotnosti to je jednoznacne TP z bizona. K tomu nabehu vyroby 634. Mam prvni ctryku s vyrobnim cislem 772 a prodana byla na podzim 73. Takze tak. V 72 to jeste nemeli ani hotovy, tak se to nemohlo prodavat :-)
Osobne bych nedoporucoval ty bizoni noty pouzit na 634, jednak je to fakt velika skoda, jako ze fakt hodne a do budoucna je zadelano na problemy. To ti spis doporucuju papiry na 634 dokoupit, nebo nevim v jakem to mas stavu, ale Vcka jsou taky reseni.
[Zdeněk] (12.1.2017 7:52:37)
klick - teď na to koukám a trochu jsem se seknul, u mně v techničáku je v.č. 2141, takže jel na pasu hned za tím tvým a číslo TP mám taky jen o málo vyšší. Stránky 1 a 2 v TP jsou kromě výrobních čísel naprosto stejné včetně těch vytištěných datumů a taky tam nikde není uvedená barva.
Dle TP byl můj vyroben jako oilmaster typ 633/01 - oddělené mazání - mám to číslo typu napsané ručně perem vlevo nahoře na deskách TP a na str.7 je k tomu poznámka. Škoda, že ti ho někdo přestavěl, měl bys v ruce asi cennější doklady, ale jak píše Klouzek - to máš stejně kurva rarytu - legál přestavbu z 633 na 634 :)
[chlup] (11.1.2017 20:20:07)
kurva to bude zase rarytta! :D [Klouzec] (11.1.2017 15:25:37)
tak vám díky pánové za osvětlení..
Postavím tedy 634-1 na bizounský noty.
A pro budoucí potomky to bude rovnou all in one.
Ten motor tam taky nechám bizona..
[chlup]- Ty toho bizona máš?
[klick] (11.1.2017 14:56:13)
typ motocklu je 633 = BIZON. JAWA šestřičtverka je snad vždycky "typ motocyklu 634",ne?

Někdo byl kdysi dávno mazák, a postavil 634 na Bizonský papíry (mám tak třeba Enduro ČZ typ 988 na dokladech z modelu ČZ 450, legálně, všechny udaje změněný s razítkem v TP) - za komunistů se to tak vážně nebralo jako dneska.
[monty] (11.1.2017 14:50:11)
klick- Ty ustřižený papíry jsou z bizona. Mám stejný doma, a výrobní číslo rámu mám .002143 a taky z r. 1972, takže tvůj původně bizonek a můj možná vyjeli spolu z fabriky ve stejnej den :) a mělo jich být vyrobeno tuším celkem jen 2175 ks (350 ccm), takže jedni z posledních.
To jen tak na okraj no ..
[chlup] (11.1.2017 14:29:02)
klick: vzhledem k tomu ze byl stejne meneny ram, stitek i motor, tak je asi nejaka snaha o to vytvorit z toho puvodni motorku zbytecna, souhlasim (: [Krizoň IV.] (11.1.2017 14:00:32)
Ten ofocený techničák - to vypadá jako na Bizona. - Typ rámu 633 - číslo 002140. Jak jsem psal, bráchovo 634 z prosince 1973 číslo 0008xx. Ještě se odpoledne do toho techničáku podívám, i do techničáku Bizona, jaký má uveden typ rámu... [Peterson] (11.1.2017 13:35:32)
[Krizoň IV.] - to je v poho.. už mám povolení z jawy, že tam můžu dát ty 634 a tady je další paradox :D sehnal jsem kartry s číslem 634, ale jsou z bizona.. No půjdou tam už toho mám dost..:D [klick] (11.1.2017 13:35:05)
[Daliss]- jj taky jsem na to koukal.. tedy bizon v úvahu neřipadá [klick] (11.1.2017 13:31:17)
omluva za double [klick] (11.1.2017 13:30:12)
Tak přátelé a kamarádi..
Dnes mi přišel z Jawy dopis s povolením, že můžu do rámu 634 použít motor 634 místo v TP zapsanýho 633, který se mi jaksi nepovedlo sehnat. To jen tak na okraj :D
No a jak jsem slíbil, tak jsem dnes byl na tom ouřadě (u nás ve Vpk se s nima nechá normálně mluvit) a pán za přepážkou mi ofotil původní knížku TP, kde jak je vidět, byl motocykl s číslem rámu 633-002140 vyroben už v roce 1972! A to 14.2.1972 dle razítka. Tudíž se pravděpodobně už vyráběl v roce 1971.
Paradox je ten, že byť má zapsaný typ motoru 633, už do něj byl dán motor 634. Ovšem jsem evidenčkou neprošel, páč se řeší typ. http://klick.rajce.idnes.cz/nastenka/#Image.jpg http://klick.rajce.idnes.cz/nastenka/#Image2.jpg
Ještě mě napadlo, jestli to nebudou noty z bizona(?)
[klick] (11.1.2017 13:09:19)
Ale bizon by měl zapsán páteřov rám, nikoli kolébkový [Daliss] (11.1.2017 13:05:35)
klick: Osobne verim ze tomu tak bude, noty z bizona - typ motocyklu (ne motoru) je 633 - to je bizon, a schvaleno v roce 1970. To taky ukazuje na bizona. Pokud chces mit jistotou, napis na MD nebo do jawy, co se schovava pod typovym schvalenim, verim ze to bude bizon.

btw, kartery typu 633 se sehnat porad daji, zkus maspeho, obcas neco ma.
[Krizoň IV.] (11.1.2017 13:03:28)
Tak přátelé a kamarádi..
Dnes mi přišel z Jawy dopis s povolením, že můžu do rámu 634 použít motor 634 místo v TP zapsanýho 633, který se mi jaksi nepovedlo sehnat. To jen tak na okraj :D
No a jak jsem slíbil, tak jsem dnes byl na tom ouřadě (u nás ve Vpk se s nima nechá normálně mluvit) a pán za přepážkou mi ofotil původní knížku TP, kde jak je vidět, byl motocykl s číslem rámu 633-002140 vyroben už v roce 1972! A to 14.2.1972 dle razítka. Tudíž se pravděpodobně už vyráběl v roce 1971.
Paradox je ten, že byť má zapsaný typ motoru 633, už do něj byl dán motor 634. Ovšem jsem evidenčkou neprošel, páč se řeší typ. http://klick.rajce.idnes.cz/nastenka/#Image.jpg http://klick.rajce.idnes.cz/nastenka/#Image2.jpg
Ještě mě napadlo, jestli to nebudou noty z bizona(?)
[klick] (11.1.2017 13:00:04)
Jen tak pro zajimavost, podobne tema. Ted jsem vydrazil original katalog na 634-4 z roku 74, vcetne dodatku pro modely 5 a 6, z cervence 74. Coz by znamenalo ze modely 5 a 6 se vyrabely uz od rok 74. Tusil by nekdo jak se cislovaly jednotlive serie motoru ? 633-3, 633-4, 633-5, 633-6, vsechno vlastni ciselna rada ? [Krizoň IV.] (11.1.2017 12:52:31)
Myslím si, že se někdo překlepl. Buď na úřadě při přepisování (na klávesnici 2 vedle 3) do nového TP a majitel pak, aby nemusel na úřad, raději překlepal štítek(nebo byl štítek už při přepisování ztracený), nebo se upsali už v továrně. V r. 1972 mohla být tak akorát nějaká předsérie a mohlo by se teoreticky stát, že by se nějaký kus dostal na značky díky odprodeji nějakému zaměstnanci. Ovšem zdá se mi to velmi nepravděpodobné. [longr] (11.1.2017 12:20:35)
Máš původní techničkák (knížku)? 634 z roku 1972 se mi moc nechce věřit. Před časem se tu o tom mluvilo a došlo se k závěru, že spíš 634 nultá série v roce 1973. Brácha má 634 - výrobní číslo na originálním rámu 0008xx, v originálním velkém TP je razítko "Jawa národní podnik.... expedice motocyklů" - 13.12.1973. Razítko Mototechny je 22.4.1974, první majitel motocykl registroval v Brně dne 26.4.1974. [Peterson] (11.1.2017 11:50:28)
Pokud máš starý velký tp tak tam se dočteš původní číslo rámu i motoru pokud byl taky měněn. Pokud už máš nový typ velkého tp jen ten poskládaný list, tak tam je uveden stav v době, kdy se ten tp psal a jestli by ti to řekli na ouřadě, nevím. Tam jsou většinou dost nepříjemný. [skodna] (11.1.2017 6:33:38)
to už se těžko dozvím..
Někdy v polovině devadesátých let byl měněn rám za 634-702.....
Ale zkusím se poptat zítra na ouřadě.. tam by to měli vědět..
Takže pokud to číslo rámu bylo do 1000 je to tedy reálný?
[klick] (10.1.2017 22:12:05)
tak aspon naznač výrobní číslo. Pokud je nějaká extrastará, tak bude pořadový číslo do 1000 [monty] (10.1.2017 18:46:10)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (6), 0,109 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 10:39:17