Tato stránka vyžaduje
JavaScript
, bez zapnutého JavaScriptu nelze vkládat data.
Auto
Návštěvnost:
4157601
Online: 1987
Přihlášených: 4
Nová registrace
home
oblíbené
poradna
diskuse
burza
srazy
cestování
modely
historie
technika
galerie
uživatelé
motorky
vzkazy
odkazy
Nový příspěvek
All
Maarek
Dolin
deyva
deyva
Maarek
Verdom
Klouzec
Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Sundani neorigo laku acetonem
[Maarek]
(16.1.2017 20:21:10)
Příspěvků:
6
, poslední:
19.1.2017 13:47:54
63894.
Tento web
Ahoj, sundavam neorigo metlu z masiny a metla se malinko vpiji do origo laku. Aceton nechavam pusobit i kratsi dobu, ale i tak to dostava lehky nadech. Nemate nejaky tip na slusnou lestenku, kterou bych to pak mohl dofinisovat k dokonalosti? Dekuji moc, Maar
Ahoj, díky moc. Zkoušel jsem už i obě Tempa a ani ty moc nepomohly. Mrknu na nějaké další abrazivní leštěnky a před tím zkusím ředidlo. Myslím, že jsem to již zkoušel, ale nešlo to, tak jsem použil aceton. Dám tomu ještě šanci :) i když už teď ten přední blatník nebude 100%. Dík Mar
To je nějaké divné. Používám vždy aceton a není problém. Po základním umytí nánosů barvy (je potřeba extra hodně měnit hadry za čisté a stála utírat čistou hadrou, nikoliv furt dokola žolit lak špinavou). Pak vezmu čistou hadru, čistý aceton a úplně nakonec utřu tímto čistým. Pak Tempo a není problém. Kdysi jsem se m už dával motorky po "renovaci" acetonem. Tedy ty co šly,..někdy je to nirobarva a tam je to v rici už,..tedy s acetonem v ruce.
[Dolin]
(19.1.2017 13:47:54)
a to nitroředidlo - je dobrý namočit celou hadru a chvíli to přilepit na čištěný místo aby to nasáklo a až pak to dávat dolů. a další věc - hodně často měnit hadru abys to stíral pořád čistou pokud možno a nerozpatlával to jenom
[deyva]
(19.1.2017 13:42:55)
ano ano, nitroředidlo... dle rady jednoho člena zde jsem svojí nádrž stříklou sprejem (předchozím(i) majítelem) setřel nitroředidlem krásně na původní barvu a pár teček kitu. I z polepu Jawa 350 ten červenej sprej šel pěkne a potsky zůstaly celý - ale tam se nesmí na těch nálepkách tlačit a jen lehoučce stírat ale opravdu lehce.
[deyva]
(19.1.2017 13:41:00)
Ahoj, díky moc. Zkoušel jsem už i obě Tempa a ani ty moc nepomohly. Mrknu na nějaké další abrazivní leštěnky a před tím zkusím ředidlo. Myslím, že jsem to již zkoušel, ale nešlo to, tak jsem použil aceton. Dám tomu ještě šanci :) i když už teď ten přední blatník nebude 100%. Dík Mar
[Maarek]
(17.1.2017 12:47:47)
Jak píše klouzek, zkus něco méně agresivního, co ještě ale funguje a pak doleštit. K tomu co psal KlouzeTempa dělají dvě. Na nový a starý lak. To na starý je abrazivní (lehce brusné) aby odstranilo matovou oxidační část. To na nové laky je výrazně jemnější. Takže:
https://www.vm
d-drogerie.cz/
tempo-voskova-
pasta-na-ciste
ni-a-lesteni-s
tarych-autolak
u-120-g/?gclid
=Cj0KEQiAnvfDB
RCXrabLl6-6t-0
BEiQAW4SRUC_zp
2HB-arcdyFwOPZ
KLUVIkUrl1HKkp
nvYbuhk2UYaAhU
D8P8HAQ
no a nebo:
https://www.vm
d-drogerie.cz/
tempo-autokrem
-120g-na-nove-
karoserie-6146
/?gclid=Cj0KEQ
iAnvfDBRCXrabL
l6-6t-0BEiQAW4
SRUHhzEZlBQ1Rf
yx3SFa8jD5kPqZ
_kl45mHOzvsikx
AZEaApNH8P8HAQ
Popřípadě si vybrat tady:
http://www.aut
o-doplnky.com/
lestenky-a-vos
ky-na-nove-a-s
tare-lak-a5645
Já mám celkem dobré zkušenosti s Turtle voskem. ;)
[Verdom]
(17.1.2017 11:50:06)
Zahoď aceton a zkus to nitroředidlem nebo obyčejným ředidlem, aceton je moc agresivní a ten nádech jak ty říkáš tam zůstane, takhle mi debilní fotr polil krásnou 353 acetonem a jsou tam fleky napořád! Metalíza jde dobře dolů i ředidlem. Jinak záleží na stavu laku někdy je lepší to jen vzít voskem, někdy je potřeba to vytempovat když je lak hodně zašlej, ale tempo je řekl bych hrubý, takže jakákoliv kvalitní autoleštěnka s voskem.
[Klouzec]
(17.1.2017 11:28:11)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,125 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 10:39:17