Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Jawa 350-634 únik oleje [Lapi](12.2.2017 9:00:48)
Příspěvků: 22, poslední: 15.2.2017 9:56:3964024.Oleje, mazání ...
Zdravím, po každé jízdě mám pod motorkou louži oleje. Není jasně vidět, odkud teče.Co s tím?
těším se jak na jaře v rámci rehabilitací protřepu kosti na jawině a vy se chcete zbavovat vibrací? [nunici] (15.2.2017 9:56:39)
mais: diky pohledam,mrknu [Gunsmith] (14.2.2017 18:45:23)
Gunsmith: pred lety jsem tu o tom psal pojednani muzes si ho najit a precist...bylo to cele, jak zbavit 350/640 vibraci [mais] (14.2.2017 18:11:01)
Gunsmith: To ze vule na stredu spojky ma obrovsky vliv na vibrace je celkem znama vec. Ja osobne jsem byl hodne prekvapeny tim jak klesly vibrace po GO motoru na moji 250ce - ale je pravda ze se delalo vsechno, klika, vybrus, mimo jine i ta spojka, ale i kola. Kola nicmene byla v cajku i pred GO, takze tam bych pricinu nehledal. [Krizoň IV.] (13.2.2017 17:57:40)
Hlade: asi mas pravdu troska k trosce,ale ty lamely s olejem taky neco vazi,proto i ty desetiny vule hraji docela roli,pro me asi placebo,
nejprinosnejsi mi prijde nasadit poradne predni pneu,spravne nafoukat,a vyvazit kolo.ale ze by spojka vytvarela takove silne vibrace???
[Gunsmith] (13.2.2017 16:41:44)
Gunsmith, maspe, Hlade: mne 634 menej vibruje po vyvážení piestov (2 gramy) a odstránení vaklu spojkového koša v axiálnom smere. Tiež som na skle pastou na ventily zabrúsil do roviny otlačenú drážku na zadnej strane vnútorného koša :) [Milos634] (13.2.2017 14:37:31)
Gunsmith: Troška k trošce... A nakonec zjistíš že ani třinda nemusí bejt takovej vibrátor. [Hlade] (13.2.2017 14:00:34)
Gunsmith: s těma vůlema řádu desetin milimetru se nemyslím, že by to mohlo mít takový vliv [maspe] (13.2.2017 13:54:01)
Krizoň IV.: no to si nemyslim,ale nemyslim si taky,ze by se tocenim vystredila,u loziska asi mas na mysli gyroskopicky jev,to moc dobry prirovnani ke spojkovemu kosi neni :) [Gunsmith] (13.2.2017 0:06:36)
Gunsmith: vazne veris tomu ze roztocena lamela svoji vahou spadne dolu ? Doporucuju nekdy vyzkouset, co se stane kdyz neco roztocis na solidni otacky a pustis to ... idealni na tyhle pokusy jsou loziska a buchticovo lakovna (: [Krizoň IV.] (12.2.2017 23:02:21)
Hlade: a ty jezdis v moto s prazdnym spojkovym kosem?co ta hmota uvnitr kose?lamely,plechy,pruziny,misky? lamely v kosi maji vuli,pokud vymacknes spojku lamely snad spadnou svoji vahou smerem dolu,ne?podle me toto placebo efekt,pouze muj nazor [Gunsmith] (12.2.2017 22:49:56)
Hlade: dík [Bakoun] (12.2.2017 21:32:35)
Bakoun: vyvážení [Hlade] (12.2.2017 21:24:52)
Hlade: jaký má smysl tohle u spojk. koše? http://hlade.rajce.idnes.cz/Motor_verze_2011/#IMG_0648.jpg [Bakoun] (12.2.2017 21:19:11)
Stačí se pro inspiraci podívat jak to řešej všechny ostatní značky. Když připojíš podtlak ze sání do odvětrání skříně tak máš navěky pokoj. http://hlade.rajce.idnes.cz/Motor_verze_2011/#IMG_0565.jpg [Hlade] (12.2.2017 17:58:01)
Loni jsem měl ten samej problém, bylo to vývodovým kolem, po přetěsnění ani kapka. [Klouzec] (12.2.2017 12:49:36)
Mne olej ktory pretekal okolo spojkovej tycky vytekal az vzadu pod rozetou. Retaz olej tahala cez manzety az ku rozete. Pomohla az vymena spojkovej tycky, lebo povodna mala uz drazku. Na utesnenie spominanych srobov na spojkovom dekli som dal cervene fibrove kruzky. Tesni to paradne a daju sa pouzit viackrat. Tak isto mi tiekol olej (po vymene oleja za kvalitny riedky prevodak) cez vystup nahonu otackomeru. Pomohla vymena toho mini gufera v dekli. [Milos634] (12.2.2017 11:10:21)
vždycky to utřu a dám pod motoru čistej karton, abych lokalizoval přesný místo zkápnutí. 350 mi chcala přes spojkovou tyčku a taky kolem nakopávačky a dokonce i kolem náhonu rychloměru [krf] (12.2.2017 11:09:47)
Měl jsem podobný problém! Mě to teklo z více míst. Musel jsem utěsnit spojkovou tyčku, potom jsem musel vyměnit gufero u řetězového kolečka. Po této výměně jsem ještě musel laborovat s výběrem oleje v převodovce, protože když byl olej hodně řídký, tak mi vytékal přes přepad, takže jsem měl vždy loužičku oleje pod karburátorem a odtud vytékal k řetězovému kolečku. Když jsem dal hustější olej, tak to přestalo. [Uďa] (12.2.2017 11:00:46)
Přesně, prvně utři blok motoru do sucha a pak pozoruj, odkud to vytéká. Podle toho pak pokračovat... [Peterson] (12.2.2017 9:59:51)
může to téct pod hlavami šroubů víka spojky, horní a spodní šroub, které jsou blíže ke startovací hřídeli, musí mít hliníkovou nebo měděnou podložku, které zamezí úniku oleje z pod víka, (sám jsem dal měděné a plní stejnou funkci jako doporučované hliníkové - měkký materiál), v uvedeném místě je plocha bloku motoru vykrojená, nepřiléhá celou plochou k víku spojky [Pettr335] (12.2.2017 9:45:04)
prvně by chtělo zjisti, odkud to teče - pokud je tam louže, odněkud to téct musí :-) Možností je několik - těsnění spojkové tyčky, gufero sekundárního kolečka, gufero náhonu tachometru, těsnění pod víkem spojky - to jsou asi nejobvyklejší místa odkud to může téct a oprava není nijak složitá. Horší možnost je těsnění přímo mezi kartery nebo prasklý karter. Prvně to chce zjistit odkud to teče a pak konat [Marlboro] (12.2.2017 9:27:18)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,109 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 10:39:17