Příspěvků: 18, poslední: 17.2.2017 9:22:0764036.Informace
Zdravíčko, neví někdo jak nejjednodušeji rozpůlit motor jawa 350/640? Sundal jsem už víka, spojku, primární kolo, altík, válce. Zbyly mi jen bloky motorů. Pak mám ještě dotaz ohledně válců. Jejich základní průměr + průměr pístů. Na eshopu jsem našel válec 58mm a píst 58mm, což je blbost, nějaká vůle tam musí být. Děkuji
V katalogu je např. na levém karteru 63311312 1 příložka levá. Já jí tam při demontáži neměl. Jak je to možné?
[snecicek]
(17.2.2017 9:22:07)
V dílenský příručce není úplně všechno. Nenašel jsem vůbec složení převodovky, podložky atd.
[snecicek]
(17.2.2017 9:20:09)
Katalog ND (kdyby tam nebylo vše, tak by byl jaksi na nic), dílenská příručka, Dočkal. Nic lepšího není.
[Ota]
(17.2.2017 7:53:46)
Mě spíš jde o to, jak vše správně složit. Nějaký průřez motoru by se hodil. Nejlepší mi přijde katalog náhradních dílů, ale nevím jestli je tam opravdu vše.
[snecicek]
(17.2.2017 6:46:05)
Dá se někde najít, jak správně složit motor? Nebo je katalog náhradních dílů kompletní a můžu to dělat podle něho?
[snecicek]
(17.2.2017 6:14:06)
Sorry už jsem to našel v příručce "Po vyražení zadní centráže z levé strany motorové skříně" a já si furt říkal co to je :D
[snecicek]
(16.2.2017 13:36:05)
Mě to šlo stáhnout úplně luxusně a jemně, nikde se nic neseklo. Stahování karteru šlo plynule. A v dílenský příručce jsem nic takového nečetl.
[snecicek]
(16.2.2017 13:30:32)
Mě se motor bez předchozího vyražení kolíku rozpůlit nepodařilo. Ten kolík dalo i dost práce vyrazit, držel tam jak helvétská víra (právě proto jsem se to pokoušel rozpůlit bez jeho vyražení, ale na kolíku to prostě viselo).
[Ota]
(16.2.2017 13:07:23)
tomaso: spis bych to videl na "kdo mi zavari zlomeny karter" (:
[Krizoň IV.]
(16.2.2017 12:46:20)
No když myslíš, že to půjde snadněji rozebrat, když tam necháš jeden ze spojovacích prvků, tak tě u toho necháme.
Budeme se těšit na dotaz "jak mám srovnat ohnutý karter"
[tomaso]
(16.2.2017 11:36:55)
tak samozřejmě jde, ale je zbytečný aby ti kartery při půlení/skládání visely na něčem na čem viset nemusej. Pak jsou akorát všechny dojebaný od šroubováků, majzlíků a podobně
[Marlboro]
(16.2.2017 10:13:38)
A na co ho vydávat? Rozpůlit to jde i bez toho, abych ho viděl.
[snecicek]
(16.2.2017 9:59:06)
Co je to centrážní kolík?
[snecicek]
(16.2.2017 5:51:36)
ještě je dobré vyndat všechny šrouby a sundat vačku poloautomatu.
[maspe]
(15.2.2017 20:47:21)
Longr:A nebo se to může zadírat,pokud dáš do válce vybroušenýho na toleranční třídu A píst s toleranční třídou C. Už jsem se stím setkal.
Snecicek:Každopádně toleranční třídu nepodceňovat. A k tomu půlení si stáhni zde v technice dílenskou příručku. Nezapomeň před půlením vyrazit ze zadní části skříně centrážní kolík!
[Ota]
(15.2.2017 14:34:05)
Pokud už máš motor "očištěný" od sundatelných věcí, udělej si přípravek z plechu a pěti šroubů na dělení karterů. Inspirovat se můžeš obrázky na netu. http://hejtmosoft.wz.cz/technika/motor350/index.php Třeba tady máš postup.
Vrtání je 58, písty jsou pro vrtání 58. Tolerance tam samozřejmě jsou, ale přes eshop těžko trefíš přesnou toleranční třídu pro tvůj válec. Ideální je brousit válec pro píst. Když měníš jen písty, je nejlepší připasovat, který kousek s jakou tolerancí ti tam nejlíp sedne.
Ale pojede to i na ten z eshopu, jen to může být hlučnější.
[longr]
(15.2.2017 12:49:00)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,172 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 10:39:17