Příspěvků: 27, poslední: 21.2.2017 13:49:3264066.Elektro
Ahoj, uvazuji o koupi Vape pro mou 350/638, ale mam obavy z zivotnosti a funkcnosti.
Mate nekdo zkusenost se spolehlivosti a poruchovosti Vape? A zvladne montaz i laik?
Predem diky za odpoved.
Snímač je stejný pro 6 i 12 V verzi?
[nunici]
(21.2.2017 10:40:28)
Mám na 638 SZ17 tretí rok. Za mňa - to najlepšie čo som dosiaľ do nej investoval. Total bezúdržbové. Jediný blbý pocit zo začiatku pri vzdialenejšej výhliadke - čo s tým ak sa to pokazí. Ale už ma to prešlo, fakt to len a len jazdí. Vozím jeden náhradný snímač "kdybyneco", skôr placebo.
[passion]
(21.2.2017 10:01:49)
Honza(js) Sam sis odpovedel - ject na nizsi otacky (: Je to trinda, ta nejezdi na nizsi otacky, musis ji tocit (:
[Krizoň IV.]
(19.2.2017 21:31:12)
Krizoň IV. Uživí, ale je to na hraně. Stačí jet delší dobu na nižší otáčky a je problém. Dynamo mám v pořádku. Za circa 20.000km se mi stalo pětkrát, že by se mi za jízdy vybila baterka. Ona ani ta 35W není žádná sláva, proto jsem už rozhodnut a vyřeším to H4+Vape.
[Honza (Js)]
(19.2.2017 20:55:30)
Ono kdyz uz jsme u toho tak 75W dynamo musi zvladat dobijet i s 35W zarovkou. Kdybys misto blbnuti s 25 zarovkou radsi spravil dynamo, udelal bys lip. Ale je pravda ze nez spravovat dynamo, tak radsi zahodit a koupit to VAPE.
[Krizoň IV.]
(19.2.2017 19:54:28)
Milos homologovane a znacene rl
[mais]
(19.2.2017 18:59:50)
Záleží ale aké denné svietenie! Niektoré lacné šmejdy svietia biedne
[Milos634]
(19.2.2017 17:59:47)
Dej denni sviceni nebudes mi problem a budes videt lip jak s H4
[mais]
(19.2.2017 17:44:17)
mais: Úvaha je taková, že snížím riziko vybití baterky a tím i riziko, že budu muset jet na parkovačky. Určitě je vidět líp 25W potkávačka než 4W parkovačka.
[Honza (Js)]
(19.2.2017 15:41:23)
Standa2: Honza (Js): s 35W žárovkou jsem vidět blbě - dáte tam 25, aby jste byli vidět ještě hůř...je to logické a normální uvažování???
Standa2: denní světlo je koncipováno tak, aby světlo nevyzařovalo, ale aby světlo generovalo tak, že je vnímáno jako silný zdroj světla - tudíž budeš mnohem víc vidět... a mít s tímhle dobrou zkušenost? No já vždycky řešil, jak donutit motorku, aby co nejvíc svítila, abych VIDĚL a A BYL VIDĚN...ale zjevně koukám uvažuju celý život špatně..
[mais]
(19.2.2017 13:09:39)
Přijde mi přes den lepší jezdit se slabší žárovkou než s tím denním svícením. Šlo o to, zda má někdo dobrou zkušenost. Jinak jistě Vape je v dnešní době bomba, tak proč ne.
[Standa2]
(19.2.2017 12:49:44)
Standa2: Pomůže. Na 634 mám 25W místo 35w kvůli dobíjení. S 35W žárovkou je dobíjení na hraně. Vyjmečně se mi stávalo, že se mi baterka za jízdy vybila. S 25W v pohodě, nikdy žádný problém. Mám 75W dynamo. Přijde mi bezpečnější jet trvale se slabší žárovkou, než jet v noci na parkovačku, aby se baterka trochu dobila. To se mi stalo jednou. Jel jsem delší dobu na nižší otáčky a baterka se vybila. Dojel jsem potmě a na cestu si svítil jen 4W obrysovkou. Už mě sere v noci blbě vidět, tak plánuju žárovku H4 a 12V Vape. Když jedu a okolo široko daleko nikdo, přijde mi 25W dostatečná na rychlost do 50 km/h. Jak jede auto proti mě nebo za mnou(Mám před sebou svůj stín.), vidím na cestu špatně.
mais: Denním svícením řešíš dobíjení přes den, v noci problém zůstává.
[Honza (Js)]
(19.2.2017 11:57:57)
Standa2: má smysl jezdit s alternátorem s horší žárovkou než H4, jinak řešit dobíjení na úkor žárovky (tedy aktivního prvku bezpečnosti) je teda opravdu nápad, pokud máš pocit, že málo dobíjíš, tak si na motorku namontuj denní svícení (homologované) s ledkama budeš někde u 5W odběru a s žárovkou (už se blbě shání, ale na jawu se myslím hodí víc - nevypadá to jak ufon), to budeš mít za 21W, jen nezepomeň na legislativní podmínky montáže - např, že pokud zapneš parkovačky a vyšší světla musí se denní svícení vypnout
[mais]
(19.2.2017 11:21:57)
Pomuže k lepšímu dobíjení při normálním altíku nebo dynamu když se dá dopředu např. místo 35 w žárovky jen 25 w? Díky, vlezl jsem do tématu o elektrice, ale nechtěl jsem zbytečně zakládat nové téma.
[Standa2]
(19.2.2017 8:46:50)
malýmu vape jsem neveřil víc jak 60 tisíc km, pak motorku prodal s tím samým vape, s jakým jsem ji koupil, jen když se mi pokazil regulátor, přepětím v síti se vape vypínalo a když mi zdechla baterie tak na volnoběh to chcípalo v rytmu blikání blikačů :-D
[krf]
(19.2.2017 8:39:45)
Vape určitě ano. Ve všem mám 12V variantu. A i u dvouválů dávám dvoucívkové a uzemňuji jeden vývod. Jak, to uvidíš u panely co mám v profilu. V době denního svícení neocenitelný pomocník. Lze dobíjet foun, případně navigaci či GoPro. Náhradní snímač vozím taky. Ale asi jen pro dobrý pocit. ;)
[Verdom]
(18.2.2017 22:18:42)
Jer cti prave proto ze nemam velke vape tak se na ni muzu jen divat
[mais]
(18.2.2017 19:02:51)
ať malé nebo velké Vape, každé má svoje pro a proti, ale investice se do něj rozhodně vyplatí. Mám s původním altíkem a malým Vape nejeto přes 100 000 km, v prvních 5000 km mi odešel snímač (dal jsem nahradní, který je tam dodnes) cca ve 40 000 km se uklepal drát uvnitř VN cívky - nouzově opraveno v pangejtu spínacím špendlíkem z lékárničky, poté doma opraveno pořádně. I když jsem koupil raději cívku novou, opravená je stále funkční a mám jí jako zálohu. Tolik moje zkušenosti s malým Vape
[Marlboro]
(18.2.2017 19:02:50)
mais: a máš nějak vyřešené blikání brzdění atd.? Já jsem také baterku odpojil a na volnoběh blinkry pořádně nejsou vidět, na večer a v noci mi pulsuje hlavní světlo a když do toho ještě šlápnu na brzdu, tak to na chvíli celé zhasne úplně.
[Jer250]
(18.2.2017 18:35:31)
dal bych velké vape a vůbec ne z důvodu toho, že jsou jiné varianty méně spolehlivé, ale protože nepotřebuje baterku....to je velká deviza ve chvíli, kdy se dostaneš do stavu vidím 350 jednou za tři měsíce a tak jako dvakrát ročně bych se na ní 60km svez...pak je to super varianta - takhle už k 350 nemám ani baterku a ona je jen zadeponovaná v garáží...
[mais]
(18.2.2017 17:49:05)
V pripade 638 nema smysl diskutovat o tom zda VAPE ano nebo ne, ale jake VAPE.
Klasicke velke VAPE je drazsi, ma mensi vykon nez puvodni altik, ale chodi bez baterky. a je celkove "spolehlivejsi"
Male VAPE je levnejsi a narozdil od velkeho VAPE chodi se spinackou bosch bez nutnosti davat rozpinaci rele. Nicmene u altiku mas riziko z se ti rozpadnou drzaky uhliku, a kvalitni repliky se nedelaji - budes muset shanet puvodni, pokud se ti to stane. Muzes dokoupit regulator R04, pak se dostanes na funkcionalitu velkeho VAPE, ale ta cena uz pak neni tak super zajimava.
Osobne mam male VAPE + R04, ale dneska kdybych to kupoval znova, tak asi spis dam rovnou velke.
[Krizoň IV.]
(18.2.2017 16:10:52)
Mám ho na 634 od generálky zatiaľ okolo 5000km. Ako som ho namontoval, tak som s ním nič nerobil (iba nastavil vhodný predstih). Konečne to poriadne nabíja a hlavne svieti. Montáž zvládneš ak sa aspoň troch rozumieš do elektra, je ku nemu aj pekný postup ako ho namontovať. Kolík na kľuke som ale vyhodil a nastavil predstih podľa seba. Ten "prednastavený" bol akýsi divný. Rotor sa udrží na (nepoškodenom) kuželi bez kolíka.
Montáž na foto:
http://milos634.rajce.idnes.cz/VAPE/
[Milos634]
(18.2.2017 15:39:33)
Neuvažuj a kup, starty a jízda na 354 a 559 nema problema, o výhodách a případných nevýhodách se tu diskutovalo 100x
[ventil]
(18.2.2017 15:32:03)
Vape,nejepsi co muzes motorce doprat,mam ho v 350/632 male vape MZ04,a ve sportce komplet velke vape 250/590 SZ14-1,a od namontovani je to uplne bez zavad,pod dekl zapalovani vubec nelezu.obcas nekdo pise,ze odejde snimac,proto ho sebou vozim nahradni,jinak nic,spolehlivost
[Gunsmith]
(18.2.2017 15:25:13)
Pavel Suchý s tím objel svět. To nestačí?
[monty]
(18.2.2017 15:02:45)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,141 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 10:39:17