Tato stránka vyžaduje
JavaScript
, bez zapnutého JavaScriptu nelze vkládat data.
Auto
Návštěvnost:
4157556
Online: 2094
Přihlášených: 1
Nová registrace
home
oblíbené
poradna
diskuse
burza
srazy
cestování
modely
historie
technika
galerie
uživatelé
motorky
vzkazy
odkazy
Nový příspěvek
All
eurodriver
Kosťa
skvarek
Krizoň IV.
Stíví
Angeliczek
Wiku
Gepin
Krizoň IV.
Angeliczek
Krizoň IV.
Gunsmith
Krizoň IV.
Gunsmith
Krizoň IV.
Sojka
Doly_cz
Leopold Makumba
Krizoň IV.
Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Dell´Orto
[eurodriver]
(24.2.2017 12:24:31)
Příspěvků:
18
, poslední:
26.2.2017 7:55:04
64098.
Informace
Ahojte.Má niekto skúsenosti s týmto karburátorom?
https://www.youtube.com/watch?v=eG4Ri55By8w
Prípadne skúsenosti so zháňaním dielov? Ďakujem
že to nedotéká jsem řešil já, a následně po dlouhé diskuzi tady změřil že pořádnej filtr má průtok o polovinu větší než ventil v plovákovce posledního JIkova, převzatýho z škodivky 120. Jinak,s čistotou a vnitřní korozí nádrže plus kvalitě paliva na českých tocích... předfiltr se nikdy neztratí.
[Kosťa]
(26.2.2017 7:55:04)
Řekl bych že je to další nešvar echt veteránistů to tam cpát všude a pak se divit že to nedotéká.
[skvarek]
(25.2.2017 19:05:56)
Mimochodem, napada nekoho pricetne vysvetleni toho proc je na vetsine fotek s Dellortem mezi nadrzi a kabem filtr, kdyz dellorto ma primo v sobe filtr pod privodem benzinu ? (-:
[Krizoň IV.]
(25.2.2017 18:42:55)
Trysky třebas ještě tady:
http://www.scootland.cz/eshop/palivova-soustava/
Je s nimi supr domluva, lze dokonce u nich vyměnit nepoužitou (neožužlanou šroubovákem) trysku za jinou. Jinak bacha na ty trysky, pro DellOrto průtokové! Tu kdyžtak přepočtová tabulka:
http://veteran
i.as-p.cz/page
s/technicke-in
formace-potreb
ne-k-renovaci/
karburatory-a-
palivova-cerpa
dla/jikov-/sro
vnavaci-tabulk
a-oznaceni-jik
ov---solex/sro
vnavaci-tabulk
a-oznaceni-jik
ov---solex---t
ryska-hlavni-/
S tím karburátorem je v tento čas v Čechách poměrně problém, sháním ho již od listopadu a zatím jsem splašil za přemrštěný peníz jeden nekompletní a jedno holé tělo. Něco se občas objeví na motoinzerci, ale pod 1500,- jsem nabídku ještě nedostal.
[Stíví]
(25.2.2017 17:17:21)
Krizoň IV.: Hele je to možný. K tomu mýmu jsem našel pramálo dokumentace a jeho nastavení bylo výsledkem dlouhého laborování a jakmile to jelo, podle mého subjektivního pocitu, dobře, tak jsem to nechal a jezdil s tím až do výměny za originál. Ale pokud někdo měnil originál za tento, tak si výsledné porovnání rád přečtu.
[Angeliczek]
(25.2.2017 0:31:25)
Gepin: trysky se závitem M5 na fichtkrámku.
[Wiku]
(24.2.2017 23:35:18)
Kde berete trysky ,objednavate na ebay?
[Gepin]
(24.2.2017 22:44:37)
Angliczek: 24mm karb na motor co pocita s 28mm mi prijde celkem malo, to bych byl ochotnej verit tomu ze to za moc nestalo. Ale to je fakt teorie postavena na nicem (: Ono verim ze s tou dostupnosti dilu to v CR bude horsi. Tady proste dily jsou, neni problem objednat cokoli, a v okamziku kdy me tryska stoji stejny penize jako kafe a kus kolace k snidani, tak ani neni moc duvod resit cenu ...
[Krizoň IV.]
(24.2.2017 22:15:46)
Když jsem koupil mou 639, tak jsem tam měl PHBL 24. Tuším, že hlavní tryska byla taky 105. Volnoběžka nevím už. Spotřeba do 5l. Jezdil jsem s tím 6 let. Letos jsem dal origo jawa a řekl bych, že je to skoro stejný. Jedinej rozdíl je ve shánění dílů a ten byl docela tragickej. Což byl důvod návratu s originálu.
[Angeliczek]
(24.2.2017 21:55:46)
Mel by to byt original, uvidime. Pripoj na ojelmastra bych casem taky rad, ale spis az na 26mm verzi na califa. Uvidim jak se zadari s timhle.
[Krizoň IV.]
(24.2.2017 21:11:59)
tak to joo,sem zvedavy jak se ti s nim zadari,a je to origo,nebo ta poloplastova cinska kopie?ja bych chtel ten co ma i pripojku na oilmastra
[Gunsmith]
(24.2.2017 21:10:54)
Gunsmith: 41 liber tady na anglicky ebay. Funglovka BD se syticem na packu, pro dvoutaktni lambrettu. Prodejce to koupil na tuningovej 225cm valec ale pak to nepouzil.
[Krizoň IV.]
(24.2.2017 21:03:28)
Krizoň IV.: kde a za kolik si ho sehnal?
[Gunsmith]
(24.2.2017 20:43:50)
Sojka: ovsem s uplne jinym karbem. On tam bohuzel vubec nepise co ma za verzi. Zkusim z nej dostat co to je. Ale podle toho jak to vypada bych tipoval BS s AV nebo AS trubici. Tim nechci rict ze to s tim FS/FD a 120kou tryskou nefunguje, jenom ze s dvoutakt trubici se to muze chovat uplne jinak. Vyzkousim a uvidim, 108/65/55 prijde s mym karbem.
[Krizoň IV.]
(24.2.2017 19:38:36)
HT105 je málo,mám 120 odjeto několik tisíc km.
[Sojka]
(24.2.2017 19:31:31)
Jj, taky o nem uvazuji.
[Doly_cz]
(24.2.2017 19:14:33)
Zdá se že to na něj jde celkem pěkně.
Na videu je dobře slyšet zvuk středovýho uložení typický pro tyhle typy motorů.(připomělo mi to moji bývalou 638)
[Leopold Makumba]
(24.2.2017 16:34:42)
Ale vzdyt tady o tom uz dobrou ctvrhodinu hovorime, Mlho (:
http://www.jaw
amania.info/po
radna/detail.a
spx?questionid
=64074
Ale jo, ta informace v popisu - 105 hlavni, 55 volnobezna - se bude pro ladeni hodit.
[Krizoň IV.]
(24.2.2017 12:55:05)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,141 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 10:39:17