Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 14, poslední: 18.3.2017 21:01:2864196.Informace
Zdravím, měl bych dvě otázky.
1) Co vše je třeba demontovat abych mohl vyndat celý filtrbox?

2) Jak poznám zda mám otevřenou či zavřenou verzi?
Díky za případné rady.
Vytahal a nafotil jsem vlozky 84 a 86db verze doutniky.
Muzu potvrdit ze 86db verze ma skutecne jine vlozky - je tam vic der.

Co je ale zajimave je ze Buchticova 634-4 rok 73 ma jeste o jednu diru vic. Duvod netusim, zda to puvodne byla nejaka superhlucna verze ...

Kazdopadne fotky zde
http://krizon.rajce.idnes.cz/Ctyrka/#86db_a_64db.jpg
[Krizoň IV.] (18.3.2017 21:01:28)
Na Konopnici se s náběhem výfuků s rovným koncem (tzv. raket) v r. 1981 dávaly origo vložky jen s dvěma přepážkami, bylo to hlavně kvůli hlučnosti, vyžadované novými předpisy.
Na té mojí bylo i v návodu napsáno otevřené sání bez labyrintu a HT 115.

Každopádně se mi později osvědčila montáž výfuků ze staršího provedení 634 se zaobleným koncem, motor docela znatelně ožil v celém pásmu otáček.
A jak jsem zde již uváděl, zrovna tak stejně se mi osvědčila i montáž těchto výfuků na 638, kde rovněž motor získal sílu vespod.
Zkoušel jsem pak i maximálku na dálnici, zdali to nahoře nebude oproti dřívějšku mrtvější a dostal jsem se bez problému na 140 km/h tachometrových, takže z mého pohledu to je pouze přínos, přičemž se (z mého pohledu, samozřejmě) jedná i o estetičtější změnu a hlučnost je prakticky téměř stejná.
[Westfan634] (18.3.2017 9:22:41)
Mám dvě 634-7-02 (název "k........" nehodlám používat), každá má jiné výfuky. Jedna má se dvěmi klingeritovými přepážkami, filtrbox s plastovým labyrintem na vstupu a trysku 92. Druhá má má výfuky se třemi přepážkami, bednu bez labyrintu a trysku 115. Ta se dvěmi přepážkami má zvuk jako Trabant. Myslel jsem, že je to výfuky, ale po přehození těch druhých byl zvuk stále stejný. A výkon? Zdá se, že je to stejný. [pračlověk] (17.3.2017 21:00:22)
Jer250: Kdyz budu mit o vikendu naladu, tak vyndam origo vlozky z 86db doutniku a hodim na ne oko. Vim ze existuje nejaka uprava co prida vic der do vlozek - buchtic to tak ma, a nedelal to on, koupil to uz s tim od prvniho majitele. Teoreticky by to mohlo byt ono, uvidime a porovname. Ale porad se bavime o doutnikach, co se konopnice tyce, nemuzu slouzit [Krizoň IV.] (17.3.2017 18:19:51)
Krizoň IV.: Právě že do Ruska tam byly nějaké zkrácené vložky. Viděl jsem na jednom ruském fóru fotku z katalogu v azbuce. O jaký podtyp 634 se přesně jednalo a jestli to tak měly všechny to nevím, ale myslím, že by to bylo pro dvoutakt celkem normální, aby se spolu se sáním upravil i výfuk. A přiznejme si, kdo z nás co sundali onen labyrint a přetryskovali karburátor poznali změnu? A myslím, že ty 2 koně by poznat šli, minimálně na maximálce... [Jer250] (17.3.2017 17:29:33)
Ota - čo sa ti nedarí zošteľovať? Ako sa to chová? Myslíš pri prechode z 1/3 zdvihu šúpatka vyššie? Ja som na moju 634 práveže dával píšťaly s 3 prepážkami (mám doma aj 2 prepážkove píšťaly, skúšal som aj tie ale okrem hluku som necítil rozdiel) Ja teraz skôr ladím maximálku. Dostal som sa na VT 60 a HT 122. Ešte budem skúšať HT 125. Spotrebu mám okolo 4.5 litra a motor pekne ťahá od spodku. Je pravda ale že som zlícoval kanály a skrátil kolená.. [Milos634] (17.3.2017 13:00:53)
níže je odkaz na uspořádání tlumičů pro 634 a výše. Je tam dokonce i návod, jak překopat vložky z 638 na první typy 634 (myšleno stále výfuky "rakety" od dob Konopnice).
http://www.jawacz.pl/index.php?topic=31915.0
[Stíví] (17.3.2017 12:39:24)
634 má mít v těch otevřených laufech kratší píšťaly pouze se 2 přepážkama, na rozdíl od pozdějších strojů s motorem 638, který měly píšťaly se 3 přepážkama, a přitom měly vyšší výkon (ale to nemusí s výfukem souviset, když je tam úplně jinej motor).
Je fakt, že se mi právě na "konopnici" nedaří seštělovat karburátor v oblasti přechodu, když mám v laufech ty delší píšťaly z 638 a na vstupu do airboxu nemám labyrint.
[Ota] (17.3.2017 11:25:47)
Jer250: To je dost otazka, zda se exportni laufy lisily. Mam tu original katalogy 634 export a o tom ze by anglie verze 86db mela nejake jine laufy ani slovo. Akorat jine natryskovani, a molitanovy bazmek v sani. nicmene to je verze 634-4/5/6 s doutniky, a ne konopnice s rovnymi laufy ... [Krizoň IV.] (17.3.2017 11:09:05)
Oni totiž u těch hlučnějších verzí na vývoz byly i jiné vložky výfuků. A spolu to zřejmě fungovalo... [Jer250] (16.3.2017 20:53:16)
Nepoznal jsem rozdíl ve výkonu, ale co do hluku je to znát. Za jízdy je hluk o poznání menší a méně unavující. Je ale potřeba vyměnit hlavní trysku podle manuálu, jinak to při větším zatížení nejede. [Knoxville] (16.3.2017 20:51:17)
Ok, díky. Ještě se zeptám, má nějaké klady a zápory tu ucpávku z airboxu vyndat? [Shock] (16.3.2017 19:19:11)
A další otázka bude, jak vydolovat kastlík na baterku...
Ještě musíš vyndat ten šroub, na kterým ten filtrbox drží. Kastlík na baterku dolů nemusí.
[pračlověk] (16.3.2017 18:50:42)
Sedlo, kastlíky, možná i kastlík na baterku, možná i karbec. Tichá verze má ve vstupu do airboxu vraženej takovej vehement, kterej zmenšuje její průřez. [Ota] (16.3.2017 17:35:44)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,187 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 10:39:17