Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Volné ložisko v kartru. [jawa354](23.3.2017 21:10:59)
Příspěvků: 15, poslední: 20.10.2023 9:26:3564238.Veteráni
Chlapi, musel jsem rozpůlit motor z důvodu velkých vibrací po zahřátí motoru.
Zjistil jsem, že ložiska na klice jdou do kartru velice lehce nasunout, dá jse toto nějakým způsobem opravit? Jaké máte zkušenosti s lepidlama loctite? Nové ložisko jde do kartru zasunout lehce rukou, ty staré které zůstaly na klice jsou po venkovní straně trochu oleštěné asi se trochu v kartrech protáčely a to bylo příčinou vibrací, samozřejmě že vibrace mohla dělat i klikovka, tu mám už připravenou novou, teď řeším co udělat s volnýma ložiskama na klice. Předem děkuji za vaše rady a zkušenosti.
Ahoj,

mate zkusenosti s konkretnim vyrobcem lozisek do motoru pri GO u skutru 502? Dekuji
[Jarda] (20.10.2023 9:26:35)
Kartery lze za nějakou kačku opravit na furt, třeba tady
http://www.rrkovo.cz/index.php?iframe=kartery.htm
[Kubas] (28.3.2017 8:48:32)
Řešil jsem volná ložiska v levém karteru u motoru z péráka namontovaném v malotraktoru. Vnější ložisko při provozu vibracemi "vycestovalo" ven z karteru. Nakonec jsem karter dal na kovadlinu, domeček pro ložisko podložil a přes ocelovou desku do toho z druhé strany uhodil palicí. Vůle zmizela, motor jsem složil a už asi dva roky funguje. Ať poradí zkušenější, jaká jsou rizika této metody. [Lajka] (25.3.2017 1:58:52)
Tak asi zkusim tento loctite : http://www.loctite.cz/Loctite-6700.htm?nodeid=8802627584001 [jawa354] (24.3.2017 22:08:21)
Než jsem motor skládal tak jsem nalepil ložisko na kliku loctite 603, tam to drží, ale v kartru to povolilo, myslím si že to bude muset být lepidlo na větší spáry. [jawa354] (24.3.2017 18:41:09)
LOCTITE co slíbí to drží, 603 je na vsuvné vůle. Už jsem to tu kdysi psal, z vlastní zkušenosti ložisko i po cca 15cti letech ve skutru čz 502, na klice u dynama který je těžký, tak drželo v karteru a nešlo ven ani na lisu, pomohlo až nahřátí. Základem je 100% odmaštění a zdrsnění. Oleštěný ložiska jsou od kliky která je rozcentrovaná a šmajdá. Vibrace jsou vždy od nevyvážení klikového mechanizmu. [rikša] (24.3.2017 16:48:20)
Já na ložiska např. do bubnů použil tohle, poradí si to i s větší vůlí cca 0,5 mm a drží to.
LOCTITE 3450 tekutý kov 25g
[chlup] (24.3.2017 14:50:52)
Otázka jestli už tam neni moc velká vůle a kartery nejsou na vyhoz. [Klouzec] (24.3.2017 12:30:41)
Já používám na lepení Loctite 638 na větší spáry. [longr] (24.3.2017 12:28:19)
Než jsem motor skládal tak jsem nalepil ložisko na kliku loctite 603, tam to drží, ale v kartru to povolilo, myslím si že to bude muset být lepidlo na větší spáry. [jawa354] (24.3.2017 9:42:17)
U těch lepidel mám negativní zkušenost právě u dvoutaktů. Agresivní benzinová směs časem to lepidlo rozloží a ložisko se uvolní... V převodovce, nebo u čtyřtaktů to drží. [ED250] (24.3.2017 9:21:52)
Co ten Loctite 641 ? Je tam napsáno, že je vhodný i pro následnou demontáž. Takže vhodný pro případnou další repasi motoru.
http://www.loctite.cz/Loctite-6700.htm?nodeid=8802627649537
[jc] (24.3.2017 7:31:12)
A nemuzou byt vibrace pricinou uvolnenych lozisek? [cafe racer] (24.3.2017 7:30:35)
Požívam na lepenie do karterov buď loctite 603 a 648, oba fungujú a odolávajú minerálnemu oleju. [gargamel] (24.3.2017 6:15:36)
Ložiska kliky jsem do karteru lepil Loctitem 603 a bez problému. Akorát pak s citem nahřívat při skládání motoru, lepidlo vydrží snad do 150 stupňů. [Jad] (24.3.2017 0:46:08)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,156 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 10:39:17