Příspěvků: 12, poslední: 27.3.2017 17:04:1764248.Informace
Zdravím páni.Aký je rozdiel v prevodovkách 634 a 638.Dá sa 638mičková prevodovka nasadiť do jawy 360,podobne ako prevodovka zo 634?
Jednu prevodovku zo 634ky som dával do 360ky a skúsenosť presná ako [longr].Pri mojom dotaze som opomenul že prevodovka zo 638 je na ihlách.
[hastrman]
(27.3.2017 17:04:17)
Osobne bych tam dal pouze z 634 ,kvuli minimu uprav
[Gepin]
(27.3.2017 14:25:58)
Mně 634 do 360 motoru sedla téměř bez úprav, jen bylo potřeba ubrousit kousek osazení výstupního kolečka. Řadí a jezdí to krásně.
[longr]
(27.3.2017 12:50:50)
13 z. předlohy na pouzdra se ještě vyskytují, dávali je do JAWY 350/632. Do těch novějších skříní se dá místo 12 z. předlohy, 13 z. a kolo s nábojem ze 638. Před 5 dny jsem to dal na sucho do motoru ČZ 350/472.6, vymezil vůle a nádherně funguje. Je to lépe odstupňované než na 12 z. předlohu.
[kriz]
(27.3.2017 10:29:28)
pokud to chceš bastlit, ideální výchozí matroš je převodovka 634, pak je minimum úprav... A řadí to jak pstruh :-)
[No_-_name]
(27.3.2017 10:28:31)
Davy_: ale má převrtané kartery na ložiska a to bylo to co se mu vysypalo, že pak zase předělával na futra. Hlavně tam zbyde docela málo materiálu.
[maspe]
(27.3.2017 10:20:54)
634 a 638 má stejné počty zubů koleček kromě předlohové hřídele. Kolo s nábojem na 634 a 638 mají stejný počet zubů, ale rozdílné průměry!
[kriz]
(27.3.2017 10:20:15)
Mates osmickovou prevodovku v kulatejch karterech ma, zkus mu napsat.
[Davy_]
(27.3.2017 10:10:47)
Ota: Standartní 634 má 12 zubů na předlohové hřídeli. 638 jich má 13. Ale dají se sehnat i předlohy pro 634 se 13 zuby. Ale pak musí být jiné to výstupní kolečko. A těch je opět několik typů:
1) pro starý typ karterů a 12z. předlohu - to kolečko je téměř bez osazení.
2) pro starý typ karterů a 13z. předlohu - kolečko opět bez osazení
3) pro novější typ karterů a 12z. předlohu - kolečko s osazením
4) pro novější typ karterů a 13z. předlohu - kolečko s osazením, to by mělo být stejné jako u 638
A ještě staré typy měly (první 634, bizony a dvouválcové ČZ) měly jiná ty přesuvná 16z. kolečka.
[Bakoun]
(27.3.2017 9:23:38)
Vďaka.Za perfektné odpovede.
[hastrman]
(27.3.2017 9:19:05)
Zásadní rozdíl je v tom, že předloha u 634 je uložená v bronzových futrech, kdežto u 638 na jehličkových ložiskách - a z toho plyne ten rozdíl, co píše Maspe. Podle mě je i rozdíl v počtu zubů na některých kolečkách, ale k tomu se zatím nemohu z žádné literatury nic dozvědět (počty zubů na všech kolečkách z převodovky 638) a když jsem to měl rozdělaný, nenapadlo mě to spočítat:-)
[Ota]
(27.3.2017 8:55:49)
638: předloha nemá mazací drážky, má větší průměr konců do ložisek než 634 (musely by se udělat atypická futra, pokud se to tam vůbec vejde) výstupní náboj má větší osazení, bez obroušení se tam nevejde.
[maspe]
(27.3.2017 8:25:16)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,219 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 4:00:17