Příspěvků: 9, poslední: 2.4.2017 8:47:3664276.Informace
Mám dotaz, na které straně má být správně tachometr, a na které otáčkoměr. Je to jedno nebo konkrétní montáž má opodstatnění. Díky za názory.
ja to jednou nasadil jako ve škodovce a neřešil jsem to :-D ve škodovce to bylo daný dírou v kastli pro bowden, která byla vlevo a uprostřed pro sdružený budíky :-)
[krf]
(2.4.2017 8:47:36)
Originál otáčkomer je vpravo, ale tiež mám na 639 budíky opačne presne kvôli bowdenom.
[gargamel]
(1.4.2017 18:58:38)
Na 634 mám otáčkoměr vlevo - jak píší ostatní, nekříží se bowdeny. Navíc se tak nešponuje při zatočení náhon otáčkoměru.
[pračlověk]
(31.3.2017 21:46:54)
ČZ 350 to má opačně. Otáčkoměr vlevo a tacho vpravo.
[kriz]
(31.3.2017 21:38:42)
Mám to rovnako ako Marlboro, nekrížia sa bowdeny
[Milos634]
(31.3.2017 20:37:16)
Pro mě to mělo takové opodstatnění, že v autech (Škoda 120, Felicia) jsem měl tachometr vlevo a otáčkoměr vpravo, tak jsem to na motorce dal stejně:-)
[Jad]
(31.3.2017 17:51:03)
jak píší níže, tacho vlevo, otáčkoměr vpravo. Osobně je mám opačně, aby se mi nekřížily bowdeny
[Marlboro]
(31.3.2017 16:38:51)
Jaké to má opodstatnění to netuším ale tachec je na levé straně.
[skvarek]
(31.3.2017 13:48:53)
Je to jedno, ale ve fabrice montovali tachometr na levou stranu.
[Ota]
(31.3.2017 13:46:49)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,219 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 4:00:17