Tato stránka vyžaduje
JavaScript
, bez zapnutého JavaScriptu nelze vkládat data.
Auto
Návštěvnost:
4157464
Online: 3084
Přihlášených: 1
Nová registrace
home
oblíbené
poradna
diskuse
burza
srazy
cestování
modely
historie
technika
galerie
uživatelé
motorky
vzkazy
odkazy
Nový příspěvek
All
Free
SESA
Ota
Leopold Makumba
Peterson
maspe
skvarek
mais
Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
rarita :-)
[Free]
(2.4.2017 20:55:44)
Příspěvků:
7
, poslední:
4.4.2017 23:24:37
64287.
Informace
http://www.eba
y.com/itm/1974
-Other-Makes-J
AWA-VELOREX-/2
72610347735?ha
sh=item3f78d7c
ad7:g:faMAAOSw
WxNYyN7-&vxp=m
tr
to je spis pro fandy,, co u toho kleci od rana do vecera a ptaji se,, zrcadlo, zrcadlo rekni kdo je nej,,,,
[SESA]
(4.4.2017 23:24:37)
Peterson: Jo, jo, tohle byly dost častý úpravy.
[Ota]
(3.4.2017 16:14:57)
taky nejsem zastáncem chromu.Pokud to někdo řeší jako poutač galvanovny,proč ne.Jako veterán v origo stavu rozhodně ne.Cenu vůbec nekomentuju...
[Leopold Makumba]
(3.4.2017 11:58:47)
Pamatuju doby, kdy platilo "čím víc chromu, tím víc adidas"... hustý borci měli chromovaný na kývačkách kastlíky, kryty na tlumičích podvozku a i vrchní plech masky. Pamatuju, jak jeden známý v praxi ověřil rčení, že "pro krásu se musí trpět".. :-D - když hodně svítilo sluníčko, tak ho odrazy v pochromovaném vrchním plechu panelky oslňovaly :-D
[Peterson]
(3.4.2017 8:36:51)
chtělo by to i chromovanou sajdu :-)
[maspe]
(3.4.2017 8:15:07)
Kdysi dááávno jsem viděl něco podobného - jen už nevím jestli to byla taky panelka a nebo kývačka. Majitel pracoval v nejmenované firmě v Brně kde se chromovalo - jen s tím rozdílem že tehdy frčelo mít odkryté pérování a pochromované i pružiny. Co šlo tak do chromu teda (jak i na té fotce) krom rámu :).
[skvarek]
(3.4.2017 6:12:19)
aspoň není proflákle červená :oD, nechtěl bych to pravidelně čistit, ale být majitel galvanovny, tak jako poutač proč ne...
[mais]
(2.4.2017 21:04:00)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,203 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 4:00:17