Příspěvků: 10, poslední: 27.6.2021 11:10:5564294.Nejede nebo nestartuje
Zdravím, kluci, vyrazím na číze a asi po kiklometru kdy jela jako brok, najednou je tupá a výkon je tak třetinový a dusí se a v motoru bouchá a nechce jet. Karbec jsem čistil, svíčky zkoušel jiné Co vy na to?Jo myslel jsem třeba výfuky, ale ty jsou také čisté. Díky za rady.
Zdravím kluci. právě řeším podobný problém co tu popsal standa2. Mám jawu 350/360. elektriku jsme si dělal sám a je zapojena správně. Kontakty jsou v pořádku a zkontrolované. Při jizdě cca 10 km, najednou pokles výkonu a motorka se začala dusit, přepnul jsem světla z potkávacích na parkovací. (na přístrojovce mi nesvítí červené, že by to nedobíjelo). V tom oživení a pokračoval jsem v jízdě dále. A asi po dalších 4 km, opět pokles... tak jsem vypnul světla úplně. A opět oživoení motoru a takto jsme dojel až do garáže. Pak jsme v garíži změřil 7,2 V při dobíjení a jak jsme vypnul motor, tak na baterce (mám gelovku) bylo 6,2 V. Motor běží krásně, kontakty na dynamu jsou čisté. Mám tam regulátor AEV. prostě nevím, kde je problém. někdy motorka jede v pohodě i 20 km - to už pak parkuji doma.
dík za tip.
[elektrikar]
(27.6.2021 11:10:55)
Tak vyřešeno, ono mě rozhodilo, že se stalo několik věcí najednou, co spolu až tak nesouvisely. Teda ty upadle dráty od uhlíku, postupně každy den jiny,tedy ztráta elektřiny apod. A jak jsem měl dole víko, namazal jsem filc, hodně a olej stekl mezi konkatky.A asi to bylo hlavní příčinou, stejně jako malý odtrh, který jsem kontroloval až při to čištění. Tak dikec a ať vám to jezdí.dnes už jela jako dřív !
[Standa2]
(5.4.2017 18:53:46)
Nerozhodil se předstih?
[Ota]
(5.4.2017 18:22:51)
A není to tím dobíjením? Zkus naplno dobít baterku a zkus to projet.
[Bakoun]
(5.4.2017 17:48:46)
to vynechávání mi u 632 dělala spinačka lakoby špatně zasunutý bošák.ztráta výkonu-nakonec jsem zjistil blbě nasazenou manžetu mezi filtrem a karburátorem a občas se blbě navlnila...
[nunici]
(5.4.2017 8:13:40)
Prostě teď zlobí, v sobotu při jízdě přestala dobíjet, cukala, měla málo elektriky, vypnul jsem světla dojel 40 km domů, upadlý drát od uhlíku, odpoledne to samé, druhý uhlík, když měla málo elektriky a šla nerovnoměrně, v motoru i tak divně klepalo, nemám zkušenosti s dvojválcem, ale asi to dělá když nejde třeba jeden válec. Myslel jsem že je už vše ok a po 20 km cukání, ale elektrika je ok. Tak jsem vyčistil karbec, sundal víčko z nádrže/aby nebyl podtlak/, zkusil jiskru, byla, přesto jiné svíčky, z výfuku takový líný kouř, sundal jsem a mrknul zda nejsou ucpané, filtr a benzínu nemám, šálu v sání taky ne.TAk ted jsem napsal román, snad dočtete a ještě něco vymyslíte, půjdu mrknout na tu elektriku.Jen nechápu proč to chvíli jede a najednou vynechává, cuká, mlátí.
[Standa2]
(5.4.2017 8:01:54)
Jestli tam máš filtr na benzín a "téčko" tak bývá problém s nedostatkem benzínu při vyšším výkonu. Je tam málo místa na filtr, téčko na dva kohouty. Trápím se s tím pořád. Teď jsem tam dal menší filtr abych neměl zlomy hadiček a on má malý průtok a do kopce na plnej to ztrácí dech= nejde tam dost benzínu, tak jsem ho zase vyměnil.
[dadajan]
(4.4.2017 22:21:09)
Špatně odvzdušněná nádrž,nedotýká benzín.
[Pucfol]
(4.4.2017 21:37:07)
471 má někde pod sedlem přerušený dráty od kladívek k cívkám,spojený konektory. Dělá to tam někdy problémy (oxidace, přechodový odpor.....)
[krokec]
(4.4.2017 21:14:43)
Klasicky něco se zapalkem, indukční cívka/y, předstih, odtrch. Předpokládám že benzín tam jde, je čerstvej a šála po babičce v sání taky neni ?
[Klouzec]
(4.4.2017 18:10:29)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,203 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 4:00:17