Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 62, poslední: 11.4.2017 20:53:2364313.Informace
Kucí nešetří chválou. ;) http://motoride.sk/c/7901/ako-prvi-na-slovensku-sme-vyskusali-reinkarnovanu-triapulu-jawu-350-ohc-2017.html

Video: https://youtu.be/78-p1P0jATg   Jawa 350 OHC
Amen. [Kosťa] (11.4.2017 20:53:23)
už 40 let je ropy při současném odběru na dalších 20 let, nicméně odběr se z xnásobil,
nicméně je pravda: potřebujem žít obaleni plastem? Nežilo by se nám líp s dřevěným nábytkem (kolik ho vlastně potřebujem?), nemůžeme jíst jedním příborem a porcelánového talíře léta, nemůžeme zase zodpovědně používat vratné obaly ze skla a chlemcat pivo z nejbližšího pivovaru, limču ze sodovkárny , jíst místní jogurt a pít místní mlíko? Nevidím problém v mobilitě osobe, ale v nadměrném meziopečačním stěhování výrobků... potřebujeme si dávat originál steak z Argentiny, nestačí nám Angus za bukem? musíme mít Španělská jablka nestačila by z Čech?
[mais] (11.4.2017 18:30:12)
...hezky pekne vychvalili cinana ;o) Asi pro zmenu slusnej oddil, ten Shineray... [Bubak] (11.4.2017 11:17:50)
tedy pokud se do té doby nevyvraždí kvůli zbytkům docházejícího černého zlata a snaze politiků udržet blahobyt (tedy spokojené voliče) až do konce pod heslem "po nás potopa". Koukni se po světě, kde se ve velkým střílí. [Kosťa] (11.4.2017 7:00:58)
Hruši, kdy dojde ropa je informace dost odhadovaná, zkreslovaná a mlžená - jak se komu hodí. Svět bez plastů tad byl před 50 lety a celkem si dovedu představit nábytek ze dřeva, lahve ze skla, jídelní vercajk nerez + keramika; a na ty aplikace kde je plast OPRAVDU potřeba umíme vyrobit uhovodíky syntetické, z elektriky, CO2 a vodíku; němci jdou syntetickej metan pro uložení přebytků elektriky. A zřetězit metan na ethen a jiné potřebné už taky umíme. Jen nám chýba ten dlouhodobý zdroj levné energie... lidstvo dostane přes držku za vyžranost, ale přežít na úrovni 50. let 20. století klidně může. [Kosťa] (11.4.2017 6:58:09)
To až dojde ropa je celkem srozumitelně popsáno v jednom dokumentu: https://youtu.be/dfbLqtmKoV8
Největší průšvih bude s tím, uživit lidi. Bo litr nafty stojí kolem tří pětek a za ty prachy traktor obdělá nějakou plochu, kterou by za tři pětky rejčem nikdo jen tak neryl. ;) A transport čehokoli už je dnes taky zvrhlost. Jako vozit sem kuřecí maso z Brazílie mi přijde celkem zvrhlost. Ale to vše je už mimo rámec Jawamánie a spíše na forum zde: http://www.rozpad.cz/forum/index.php Nicméně tam je to zase trochu druhý extrém. ;)
[Verdom] (11.4.2017 6:09:43)
Kosťa: nechci ti kazit iluze ale ropa v roce 2040 v Rusku rozhodne nedojde a kdyz dojde ropa, tak je stejne lidstvo naprosto v prdeli, protoze z ropy se delaj vlastne veskery plasty, silnice, na mazut/naftu jezdi veskery lode a letecky petrolej pohani veskery letadla vyjma tech malych. Takze krome totalniho kolapsu dopravy kdy se neprepravime z kontinentu na kontinent bez pouziti lode s jadernym pohonem nebo plachetnice, tak navic ani nepujde stavet a opravovat silnice :-D I kdyz tam by to resil recyklat za cenu zlata ...no a plasty to samy, pruser jak mraky, kde brat tolik cistych uhlovodiku na jejich vyrobu a recyklace je problem, takovou cistotu uz plast nema. [Hruši] (10.4.2017 23:42:28)
nevím kdo je na tom líp. Občas mám obavy jestli mně to tlumení mozku - abych se z toho boje s kravinama nezcvoknul - nedovede k docentu Chocholouškovi. Ve světlé chvilce si říkám, že krom obživy pro rodinu třeba přispěju k tomu, aby lidstvo nevyhynulo stylem Mad Max. Ale ten boj reality s představami politiků, zelenejch, kecalů, nebo rovnou debilů je ... slušné slovo mne nenapadá :-( [Kosťa] (10.4.2017 20:57:53)
Kosťa: to seš na tom dobře, mě nečeká ani to pivo...prostě si to nemůžu dovolit (časté řízení atd)
Havlis: ono jak říkal bývalý kolega, zelený jsou jako meloun navrh zelený uvnitř rudý...s jejich rétorikou tam opravdu paralely shledávám
[mais] (10.4.2017 20:24:10)
Jsou to Ku***, všichni zelení pověsit za **** do průvanu, ať se podívají na továrny a letadla kolik ti vypouštějí exhalací do ovzduší, o třetích zemích ani nemluvě... [mira] (10.4.2017 19:33:22)
no nějak takhle to vypadá, akorát sofistikovanější a dražší. http://www.smogtips.com/remote_sensing.cfm [Kosťa] (10.4.2017 16:00:27)
Měřit při projetí nelze. Ikdyby to nějak vymakali, tak třeba při větru se to zkreslí a i trabant udělá EU5 :) Naopak když někde někdo udělá oheň a nabere to směr, neudělá emise ani elektromobil :) Samozřejmě že v rámci ekoteroru se vymýšlejí kdejaká emisní kurvítka. Protože díky tomu se auto dříve posere a musí na servis. A přeplňované malorážky totéž. Všichni se snaží svádět emise na auta, fabriky, na chov dobytka atd. Ale největší problém je kácení lesů a pralesů. Protože lesy jsou schopny dlouhodobě vázat CO2 do biomasy a při tlení v pralese jej jen pomalu uvolňovat. Takže velkým dílem se na stavu ovzduší podepisuje nelegální těžba v Jižní Americe a nelegální vypalování a vysazování olejných palem nejen na Sumatře. A emise NOx? O tom si myslím své.
Pravdou ale je, že auta zlevnila a stala se dostupnými kdekomu. Díky tomu, že si relativně pohodlně můžeme vybrat na trhu od drahých novinek až po ojeté šunky, zatěžujeme zemi emisemi skutečně více a v některých městech už se léta ani nedá dýchat. Ovšem to se nezmění honbou za nižšími emisemi jednotlivých aut, ale pouze zvýšením ceny auta jako takového. Ale to by klesly tržby, nebyl by dostatečný výtoč paliv, nebylo by tolik pojištění atd. Vše se veze se vším.
[longr] (10.4.2017 15:41:01)
Kosťa, Verdom: Jak to tak vidím, jednou se zase vrátíme ke koním, oslům a volským spřežením. Akorát jim budou měřit emise u zadků... [Ota] (10.4.2017 15:05:18)
No Singapur ma do jiste miry pravdu, stejne jako se u nas blbci prsej ze stavej solarni elektrarny - coz je vyroba ciste elektriny za cenu znecisteni nekde jinde.
Videno komplexne muze byt treba setrnejsi plasty a sklo vyhodit nez recyklovat.
[70CB750] (10.4.2017 15:02:48)
Kosťa: To by mne fakt zajímalo, jak by toto mělo fungovat. [auuu] (10.4.2017 15:00:53)
Verdome, nevíš jak jsi blízko u pravdy. Několik výrobců měřících zařízení už lobbovalo na EU komisi pro zavedení "měření emisí na silnici" - něco jako mýtná brána, která si přečte tvoji SPZ a když pod ní projedeš, změří jak se změnila kvalita vzduchu. Jojo, ekoteror je velká věc. [Kosťa] (10.4.2017 14:31:10)
K ekoteroru snad jen tolik.
Nový auta už jsou tak přetechnizovaná hovadinama, že se vysypou co chvíli jen proto, že jsou plná ekokurvítek a škoda té hromady energie při jejich výrobě a té spousty materiálu, který po šmelcu je sice tříděný, ale použitelný tak na výrobu roštů ke kanálům, bo plasty semelou dohromady a nic jinýho z toho pak už nejde. A elektromobily? Se mi líbila reakce Singapuru: ;) http://www.denik.cz/auto/majitel-tesly-dostal-v-singapuru-obri-pokutu-elektromobil-je-pry-neekologicky-20160309.html Ale není to jen o emisích při výrobě a při provozu. Co pak s těmi bateriemi plnými chemikálií. A kde brát Lithium? Celé to je šaškárna ekotroru a elektrolobistů. A počítám, že až se zjistí, že stará auta převládají a lidi se jich nebudou chtít vzdát, nařídí emisní limit pro provoz na silnicích a dojezdili jsme s těma našima dvoutaktníma paštikama. ;)
[Verdom] (10.4.2017 13:35:33)
Chlap co mel v Marylandu firmu - stavel typicky americky dreveny domy - rikal, ze kdyby domy nebyly ze dreva tak nebude prace protoze baraky budou stat moc dlouho.
Treba mel pravdu :)
[70CB750] (10.4.2017 13:23:17)
Zlatá určitě dříve nebo později bude.
Havlis: Výrobou dražších, kvalitních věcí ekonomiku nerozhýbeš na dlouho. Musíš vyrábět spoustu dostupných šmejdů, co se furt točí, ekologicky likvidujou a zas vyrábí. Hlavně z člověka pořád tahat prachy, za nákup, servis a případně likvidaci. To je dnešní cíl. Kvalita už je ohraná.
Mnoho firem (tesaři, oknaři, zedníci) už říká, že není co dělat, že většina lidí už rekonstruovala, zateplila a zakázek ubývá, mnozí už zanikli a zbylí muesjí jezdit po republice, aby se uživili, okres ani kraj už nestačí.
[longr] (10.4.2017 11:45:01)
[Kire640] ale ja myslel tu jawČu s ciny :-)na tu stale cervenou se neda uz ani divat, sama cervena jako trencle od pionyru :-) [SESA] (10.4.2017 10:15:07)
Tato debata se mi libi, vyborne. At ziji zelene hlavy a slunickari )=>> az zavedem vsechno na elektriku bude to zajimavy ...

Podle me realny konecny problem, ktery elektromobily maji je prenos el energie. Infrastruktura je uz ted na hrane. Kazdej bude chtit mit auto nabity hned jak prijede domu nebo pres noc. Solary nam prec noc nepomuzou a dlouhy strane budou srat krev, aby vyhladili tak velky vykyvy. Atom nam domu nikdo nepovoli, protoze maknetovi nebo kofole od vedle by mohlo jebnout v kouli a rozmontovat ho na srot do zberny.

Tak ted s trosku utopie a cerneho humoru si zde dovolim neuveritelne kverulanstvi. Domu si koupime ty dieselove nebo plynove elektrogeneratory (Aby to bylo jeste vic ironictejsik k downsizingu, tak generator bude nejaky nizko otackovy 3 a vice litr co se bude pres noc prevalovat vyrabet el, en pro auto a z odpadniho tepla si vytopime dum).

Ale to vlastne taky nedopadne / nebudeme moct, protoze se zjisti ze by domacnosti usetrili a tim by se ekonomika zastavovala )=>>

Kdyz si vzpomeneme jako deti na ty predpovedy/filmy kam se v roce 2020, 2050 dostaneme jako lidstvo a budeme litat na Mars. Vsechno bude hezke a ciste a vsichni budou spokojeny ...
Tak si musime priznat, ze tu nekdo kurva zatah rucku, oproti tomu jak jsme to meli rozjety. A urcite to nejsou technologicke prekazky )=>>
Je to divny, ale at se kouknes do jakyhokoliv odvetvi, tak se vyrabi cim dal vetsi sracky a cim dal vetsi mnozstvi.
[Havlis] (10.4.2017 10:10:31)
SESA: Vojta Hlásný už ji nabízí :-) http://www.mototechnik.cz/index.php?main_page=product_info&cPath=31&products_id=1421 [Kire640] (10.4.2017 9:54:51)
Ja jsem draci spis zvedavej kdo prijde jawčou ve zlate metle, jestli to bude kenny a nebo tynec,, jak se slusi na 634 :-) pač se to muže zas někam posunou :-) [SESA] (10.4.2017 8:36:37)
Mais, po roce 2025 už mají zelenáči namyšlené další dva stupně utahování šroubů. 2030 má elektrika dělat 45% energie pro dopravu, nafta 10%. No, hele, jako petrolheadovi se mi to nelíbí, ale pokud to je koncepce, nad kterou se někdo OPRAVDU zamyslel, nejsem proti. Rusko už buduje polární special forces, aby obsadilo arktidu, protože ruská ropa dojde někdy kolem 2040.. kdy dojde v africe? o něco dřív nebo o něco dýl? no máme se na co těšit.

btw, s pivem jsme na tom podobně. Stává se ze mne osamělý alkoholik, sklenička vedle noťasu :-(
[Kosťa] (10.4.2017 6:40:30)
Kosťa: nicméně to je tak logický energetický mix, dle použití vozidel, že bude efektivně 25 procent elektromobilů, to že plánují nějaké legislativy...ono nic se nejí tak horké, jak se vaří...ano budou omezen��, nebudou do center měst smět starší auta a diesely, co vyjde v TCO, to uvidíme...zatím nejlevnější baterka pro elektromobil, co funguje je ca 400€/kWh, takže na jízdu auta nižší střední třídy v celoročním průměru a s trochu komfortem na 100 km něco přes 7 000€, proti TCO půjde jednoznačný požadavek zachování mobility za účelem práceschopnosti lidí a tím udržení chodu ekonomiky, ale je pravda, že zelenobrýlaři mají čím dál delší ruce a víc a víc řvou...asi si svítí k televizi svíčkama


nicméně abychom to probrali u piva, to je skoro sci-fi, neb moje časové vytížení je na úrovni pivo tak 3x ročně...
[mais] (9.4.2017 21:37:41)
nejsou emise jako emise. Někdy to u piva probereme. Ale není to složité - EU pochopila že jejich plány na rozvoj elektriky nefungují a lidi se na dotace nenachytají. Tak do toho jdou z druhé strany - na příštích 5 let je naplánováno 5 změn emisní legislativy (což předtím bylo za 25 let). Takže spalovací motory budou nespolehlivé bazmeky s drahými opravami. A navíc budou zdaněné překročením nesmyslných limitů CO2 (protože kdo asi zaplatí "pokuty automobilkám", že?). Takže lidi nakonec sami rádi pochopí, že elektromobil za 3x tolik co diesel je vlastně lepší a v TCO ve finále levnější. BTW, aby škodovka splnila limity co připravuje na rok 2025, bude muset prodat aspoň 25% full electric. [Kosťa] (9.4.2017 17:53:21)
Kosťa: je nutné si uvědomit, že dieselgate NEEXISTUJE, to je mediální pamflet, podle metodiky měření všechna auta, která v reálném provozu překročí deklarovanou spotřebu pohonných hmot o více než deset procent (max chyba měření) NESPLŇUJÍ EMISE a tedy jsou ve stejném postavení jako VW group. Otázka emisí je naprosto jiná...z výfuků aut nic pěkného neleze a horší o turba, vysokotlaké vstřikování atd...není načase si přiznat, že to je slepá cesta, vzdát se downsizingu, vysokotlakého přímého vstřikování a turb, vrátit se k MPi, přiznat si, že prostě 1,6l= 100 koní a následně využít poznatky k optimalizaci spalování, použít vypínání válců a postavit emise na tomhle s podporou hybridní baterie? Vsadím se, že bez obezliček, typu selektivní katalytická reakce, filtr pevných částic atd atd...se dostaneme s reálnou spotřebou mnohem níž... mimochodem mám to i potvrzeno, že to jde a je to cesta...jen si lidstvo přizná, že se miliardy vyhodily do kanálu... [mais] (9.4.2017 15:33:01)
Kosta: pro byrokrata neexistuje situace která by se nedala řešit dodatečným předpisem. Zase se do mně budou lidi srát že se vytahuju, ale nízká - relativně - úroveň buzerace se mi v USA fakt zamlouvá. Například je technikovi piču po tom, jaký mám gumy na mašině - pokud nejsou rozpraskaný nebo sjetý na plátno. [70CB750] (9.4.2017 13:11:10)
Čína ten svět pěkně válcuje.Se stejnou samozřejmostí,s jakou kopíruje konkurenci,tak stejně i falzifikáty prodává a je jí šůma fuk,co si tam v nějakém Česku nalepí za logo. [Pucfol] (9.4.2017 9:15:28)
tak nakonec 100tisíc je vlastně hezká cena, sousedé v Rakousku to mají horší http://www.mashmotors.at/bikes/ [Mira76] (9.4.2017 7:12:17)
Zde originál slavné jawy 350 ohc... https://adventuremotorcyclinghandbook.files.wordpress.com/2015/05/mash-14.jpg
http://www.bikesdoctor.com/mash-five-hundred-400-test/
https://adventure-motorcycling.com/2015/05/19/honda-cb400-ss-quick-look/

Jedná se o čínský motocykl mash 400...kdo chce vygooglí si toho na netu mnohem víc.
[Mira76] (9.4.2017 7:05:31)
mais, lidé chtějí pravidla. Jen některé národy k tomu chtějí právo "na mne se to tak úplně nevztahuje". Vypozoroval jsem že to jsou všechny národy, co žily pod Franzem Josefem I plus francouzi. Pak jsou národy, kde pravidla nic neznamenají a všichni s tím počítají - itálie, polsko, španělsko. No a druhej konec jsou němci. A co se mého dříve napsaného týče - koukni na VW a Dieselgate. VW nic neporušil, jen ochcal nedokonale napsaný pravidla. Nenajdeš v legislativě napsanýho nic, co by nesplnil. A EU a US z toho udělali mediální aféru, z nejúspěšnější automobilky je najednou sbírka vrahů dětí a EU a US mají najednou nástroj, jak přečerpat miliardy z konta VW do státního rozpočtu. A další se přiživujou; legislativa v přípravě je taková, že jestli se to neutne, tak do deseti let nebude existovat evropskej automobilovej průmysl (kterej v ČR dělá 20% příjmů rozpočtu). Pak se někdo lekne a budeme auta vozit z číny a nikoho nebude zajímat, jestli něco plní nebo ne. A není to o emisích, je to o zviditelňování politiků a penězích pro unii. [Kosťa] (9.4.2017 5:49:14)
kosťa a kdyby nás nakrásně zvolili a chtěli bychom být liberální, je možné nastavit liberálně pravidla, když lidi pravidla dodržovat apriori nechtějí? liberální trh s auty a národní sport je stáčení tachometru atd atd...
svoboda a možnost rozhodnutí není právo, je to výsada nebo luxus a pokud chceme žít v luxusu, tak pro to musíme něco a dělat a to něco je vždy řada kompromisů podpořená tvrdou a nikdy nekončící prací...máme se teď nejlíp možná za posledních 1000 let a výsledek? řeší se jak to vočůrat a mít se bez práce ještě líp...
bavit se tu o hodnocení? lidi, kteří na svá bedra berou rozhodnutí, zodpovědnost a za něco bojují, nebývají populární a oblíbení - ono totiž se zespoda dobře kybicuje, ale těžko něco ztvrzuje podpisem a řeší se dopady v širším měřítku a čím horší jsou na to podklady, tím větší pravděpodobnost že to nebude optimální rozhodnutí...jasně nesouhlasím s řadou rozhodnutí, která se celospolečensky dějí a vím, že bych některá udělal lepší (protože je to můj obor, kterému rozumím), ale řadu bych udělal stejně blbých jako je a některá ještě horší..
[mais] (8.4.2017 23:14:11)
[Kosťa] Já si zas myslím,že čím víc si necháme dělat na hlavu,tím víc budeme ve sr@-kách.Motorka má hlavně brzdit,svítit a někdy i slyšet. Těch buzerací a omezení je už dost. [Pucfol] (8.4.2017 22:01:44)
mínusy? To jako hodnocení uživatele? [maspe] (8.4.2017 20:49:01)
Kosťa, ja som sa tu s tým tiež stretol, no prišlo mi to dosť vtipné..bol to pre mňa trest 😀 [bongo] (8.4.2017 20:17:18)
Kosťa: toho už jsem si také všiml. Nemyslím, že by tu bylo tolik labilních jedinců, kteří by pod tíhou cizího názoru hned klikali na mínusy. Spíše jeden s několika profily... [Jer250] (8.4.2017 20:14:06)
super, dalších pět mínusů :-) je vidět, že mí jawisté mi rozumějí. Chlapi, máme dvě zásadní možnosti - buď přestat ochcávat systém (nemůžu říct že by mne to nebavilo), nebo prostě nakopat poslance co to vymýšlí (jsou daleko, v Bruselu), nechat se zvolit a nenechat se opít mocí. A pak povolit prodej starých dvoutaktů, jak se to před pár lety podařilo angličanům. Budu jenom rád a půjdu k volbám, ale uznávám že já na to nemám. [Kosťa] (8.4.2017 13:01:45)
jen at ty srouby utahujou, nekteri jedinci si stale mylne mysli, ze individualni osobni doprava je pravo a nikoliv vysada... [Wondrisak] (8.4.2017 12:20:56)
Fabriky běžně prodávají kity k motorkám které si majitelé mohou namontovat, samozřejmě je tam napsané .. track use only.


Záleží na každém co si s tím udělá.10x
[Mira76] (8.4.2017 11:50:50)
to je krása, jak mi po zdejších filozofických úvahách klesá hodnocení :-) mám být rád, nebo brečet.... to je oč tu běží :-) [Kosťa] (8.4.2017 10:41:10)
Kosťa: ve stejný čas jsme napsali prakticky to samé :) [mais] (8.4.2017 9:20:02)
Mira76: čím víc budeme vymýšlet, jak současný systém ojebat o to a ještě mnohem víc nám přistřihnou legislativně křidýlka...copak je to tak těžké pochopit? A je nutné si pamatovat, že do osobní dopravy se snadno populisticky kope a snadno se omezí.... a tak k tomu přistupovat [mais] (8.4.2017 9:18:59)
hoši, malá filozofická - čím víc to budem ojebávat, tím víc píčovin ke kontrole vymyslí úředník, aby to zkontroloval. Osobně bych klidně jezdil s katem, než ho na jedné motce vykuchat a pak se nechat buzit na každé STK s ostatníma šest strojema. když budu chtít víc výkonu koupím si větší stroj. Všimli jste si co bude od července? Když přijedeš na STK a budeš mít míň km než minule, máš STK na měsíc dokud nepřineseš papír ze servisu že ti museli tacho vyměnit. Proč asi. Kdyby se nekuchaly vejfuky, nemusel bych se pokaždý hádat s technikem, že dvoukomory jsou opravdu originály. A pak si akorát stěžujem na buzeraci; jenže to funguje tak, že my něco ojebem, poslancova tchyně si stěžuje že sousedovic klukovi děsně řve motorka, on se zviditelní tím že rozpoutá kampaň proti vykuchanejm vejfukům a úředník jednoduše vymyslí opatření - a že s vaničkou vyleje dítě je mu jedno. [Kosťa] (8.4.2017 9:17:53)
a právě když se katy budou vyřazovat, tak někdo chytrý přijde s tím, že se emise na motorkách začnou měřit. [maspe] (8.4.2017 8:07:05)
ještě detail, myslel jsem že je to 2válec, jako jawa 634..... [Mira76] (8.4.2017 7:41:26)
vypadá to jako by v každém koleně byly 2 katalyzátory, možná nabídnou k jawě 350 ohc i bezkatalyzátorové kolena, protože se tady motocykly na emisích neměří(zatím) a myslím že dost majitelů by raději lepší zvuk a reakci motoru na přidání plynu než eko-motorku. [Mira76] (8.4.2017 7:10:32)
líbí se mi koncept, nelíbí se mi komponenty 634 (vlastně se mi nelíbí 634 obecně), ale jak to popisuje Monty, tak je to zase dodo...možná by se mi víc líbil obrandovanej originál, ale jsem postiženej Wéčkem doma [mais] (7.4.2017 20:09:49)
Pucvol- rám, i celá motorka je prostě čínská kopie HONDA CB 400 SS.
V Týnci tam pouze naprasí blatníky, schránky a nádrž, vše ostatní komplet smontovaný koupí z Číny. A naprasí myslím vážně,třeba mezi zadním blatníkem JAWA a podblatníkem Shineray nechali mezeru asi 15 mm(tudy půjde bláto a voda rovnou na eletriku pod sedlem).
Přední blatník je na kolo 18" ,ale montujou 19", takže radius nesedí - proto je asi blatník tak krátkej,aby to vypadalo jen málo blbě.
A vrchol jsou ráfky, přední a zadní mají každej jinej profil, to prostě vypadá, že to někdo naboural ,a našrouboval tam ráfek, kterej zrovna našel v kůlně.

Ale mám ji objednanou, během týdne snad bude doma.
[monty] (7.4.2017 19:52:28)
Za mě palec nahoru,lepší tohle nežli vůbec nic!!! Budu muset někde projet a dokážu si to představit i v garáži mno a kdyby časem udělali i svůj motor hmm [ambassador] (7.4.2017 19:12:04)
Čtyřdobý jednoválcový motor je určitě přínos,možná mohli u nové jawy ponechat dvojitý trubkový rám,ale zřejmě to nevycházelo kvůli výfukům,tak rám rozdvojili až dole pod motorem,a tak mám obavy,že se bude rám kroutit do nerovné zatáčky při vyšší rychlosti.Jinak se mi motorka líbí a klidně bych si ji koupil. [Pucfol] (7.4.2017 19:03:18)
V datech mám foto z výstavy, kde na ni sedí vysoký člověk. Pokud se někdo pozná, tak se omlouvám a smažu. [elevator] (7.4.2017 15:22:06)
190. A tahle Jawa mi neprisla mala - ten cca kilometr jsem nemel problem, tezko rict pri delsi jizde. Ale ja jsem zvykly na CZ 200 Roadster a ta je jeste o neco mensi :-) [Šimon] (7.4.2017 15:03:54)
Seděl na tom někdo s vyšší postavou. Mám 193. [Angeliczek] (7.4.2017 14:36:43)
Malé to trošku je, na mě s 197 cm je to tak tak. Ale přesto se mi na tom jelo fajně a líbilo se mi to, ikdyž jsem na tom jel jen kousek, bez přilby a v tričku. Je to příjemná motorka. [longr] (7.4.2017 13:13:55)
Mne se to libi, jen mi to pripada maly ale chyba bude asi ve mne. [70CB750] (7.4.2017 13:03:19)
Tak pokud se můžu do debaty o nové jawě trochu zapojit. Tak jede to velice slušně jak po dálnici tak na okreskách. Kdybych si blbec nevzal nejtmavší plexi na noční jízdu užil bych si to ještě víc. Dal sem na ní cca 70km něco po dálnici něco po okreskách. Muj hlavní (ale muj :-) ) problém byl v tom že sem nedokázal rozlišit jestli ty světlejší místa na silnici je sucho suchá sůl nebo zbytek posypu.Co by taky člověk koncem unora chtěl že. Nechtěně sem vyzkoušel že to ABS na zadním bubnu je pouze atrapa :-) Naštěstí to kluci neviděly :-) V krizovém brždění to drží naprosto OK. Taktéž zkoušeno nechtěně při nedání přednosti v jízdě. Maximálka je srovnatelná pocitově s 350 klasikou jen je o dost větší. Na těch kolenech už se pracuje nebojte budou! Shrnuto podtrženo šel bych do toho. [kocourluk] (7.4.2017 12:06:52)
Minulý víkend som mal možnosť sedieť na tejto novej Jawe 350 OHC na burze v BB, kde boli chalani ktorí ju poskytli na tento test. Mali tam červenú a čiernu. V skutočnosti vyzerá lepšie ako na fotkách. Posed pohodlný, je nižšia ako moja 634. Tie katalyzátové kolená by sa mali v budúcnosti meniť aby nevyzerali tak škaredo.
http://milos634.rajce.idnes.cz/nastenka/#IMG_20170402_090008.jpg
http://milos634.rajce.idnes.cz/nastenka/#IMG_20170402_090012.jpg
[Milos634] (7.4.2017 10:31:49)
Všichni se to mu smáli a on to nakonec bude prodejní šlágr :-) Pro Jawu jen dobře. Možná si to dosavadním přístupem ani nezasloužila, ale snad s tímto modelem zlepší servisní síť, dostupnost dílů a přístup k zákazníkům obecně. Že je to 3/4 čína není na škodu, vzhledem k nynějším možnostem továrny by sami nic lepšího nevyrobili. Motocykl jsem viděl na živo a opravdu vypadá dobře. [elevator] (7.4.2017 9:42:06)
Nedávno jsem ji viděl v Kolomutech u tamního motoprodejce s řidítky ještě obalenými bublinkovou fólií a musím říct, že naživo vypadá ta motorka podstatně líp než na fotkách. To co jsem tu sám kritizoval se při pohledu naživo ztratí buď úplně, nebo to prostě není do očí bijící.
Za mě jednoznačně sexy strojek a když ji miluješ, není co řešit :)
[T. A. Jawettsson] (7.4.2017 9:09:51)
Kkuci nešetří chválou, zvládli to střízlivě bez přehnaných emocí a jejich video nelze srovnat s tím trapasem někde z okolí Brna. [ventil] (7.4.2017 8:40:13)
Jen info. [Verdom] (7.4.2017 7:24:24)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,203 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 4:00:17