Příspěvků: 25, poslední: 10.4.2017 13:20:5664314.Veteráni
Zdar chlapy, uznáji mi na STK na evidencce, když papírové mám jawu 350/634 ale motor tam mám s číslem 632.
Ota: Donekonecna omilany zdroj informaci o jednotlivych podtypech motoru.
http://www.jawaczownersclub.co.uk/technical_advice16.htm
Nicmene je to porad krapet divny, tvrdi ze 634-1 ma uzky uchyt na CZtu 472, a pak ze vsechnhy 634 motory jsou stejne jako 634-1 s popsanou zmenou, coz se mi uplne moc nezda. Ale jinak ty podtypy celkem sedi, a 631 tam zminuje.
Bohuzel tam nijak neresi rozdily mezi jednotlivymi kartery, ale skutecne pouze podtypy.
[Krizoň IV.]
(10.4.2017 13:20:56)
Krizon ma na obou oilmaster motorech z anglie cislo 631-2. Jsou to oba motory na tahani sajdy, s oilem. Lisi se zprevodovanim tachometru na mile a sajdu. Oboji to jsou osmicky rok 1980 (ony to teda jsou sestk, ale zaklad je osmicka)
[Krizoň IV.]
(10.4.2017 10:42:52)
Krizon ma na jednom motoru z anglie číslo 631-2.
[Jirka77]
(10.4.2017 9:18:53)
monty: Zajímavý, o motorech 631 jsem nevěděl. A mám pocit, že je nezmiňujou ani v knížce od Pavlůska o 634, která je jinak velmi podrobná.
[Ota]
(10.4.2017 7:51:07)
[monty] Ja som tan mal 634 a bol tam originál motor 631-9 z r.1981.Nebol to Oilmaster.
[hastrman]
(8.4.2017 19:23:01)
Ještě se používaly motory typu 631 - to byly Oilmastery,
[monty]
(8.4.2017 19:03:05)
Já jsem taky při přepisu 634 zároveň přepisoval typ motoru z 634 na 632. S povolením z Jawy to nebyl problém.
Standa 2. Motocykly typu 634 v průběhu let výroby používaly motory s označením 633, 634 a 632. Motocykl typu 632 měl pouze motor 632 s upraveným pravým karterem pro montáž alternátoru.
[Ota]
(8.4.2017 18:52:10)
Pokud pujdes na evidencku tak te vyrazi apak bys to musel hodit na triko majiteli at to da do poradku on
[Gepin]
(8.4.2017 17:52:20)
Mirek . Buď musí mít plnou moc, nebo to musí udělat ten kdo je psaný v Tp. Nikdo jiný to udělat nemůže
[maspe]
(8.4.2017 13:08:31)
Ano. Jak jsem psal, normálně jsem to tak přepsal.
[maspe]
(8.4.2017 13:07:04)
Jestli ti to za 500,-Kč stojí, napiš do Jawy panu Kraftovi, kraft_jiri@jawa.eu
On ti pošle povolení výrobce, kde odsouhlasí změnu typu motoru na Jawě 634,ze stávajícího typu motoru na ten 632.S povolením pak zajdeš na úřad a na základě toho ti typ motoru v techničáku (myslím že za pajdu) změní.A máš po problému a vše je legální.Já už to takhle udělal,vše proběhlo v pohodě.
[Mirek56f]
(8.4.2017 12:05:35)
maspe: lze vůbec přepisovat stroj, když je záznam, že vozidlo evidenčně nevyhovuje?
[krf]
(8.4.2017 11:38:38)
Omlouvám se, napsal jsem bbost, tak je to u čz 250 nebo 350 typu 471 nebo 472.Uvedomil jsem si to, až jsem příspěvek odeslal. Ale hlavní myšlenka je správná, na motoru je jiný typ než má typ motorka.
[Standa2]
(8.4.2017 9:51:27)
Myslím, že motorky jawa 350 632 mají motory s číslem 633 a 250 ky s číslem 623.Jsou to motory z bizona a je to tak i v TP. Nebo jsou i motory přímo s číslem 632 ?
[Standa2]
(8.4.2017 9:48:17)
a v čem je problém?
[maspe]
(8.4.2017 8:05:31)
Jenže v dnešní době je již problém, když se vše fotí. To už ani technik neošmelí, když na fotce bude jasné co to je.
[Ogar]
(7.4.2017 23:33:59)
obecná mýlka, existovaly motory 632 jak na altík, tak na dynamo. Ale k věci. Možnosti jsou - buď tam půjdeš s motorem 634 a dají ti to, nebo tam půjdeš s motorem 632, napíší ti, že z evidenčního hlediska nevyhovuje do závad dostaneš typ motoru, pak to přepíšeš a pak vyřešíš ten motor (dáš jiný, nebo na základě povolení změníš typ v TP). Standardní cestou bez známostí jsem přepsal motorku, kde neseděla barva, rozměry gum a typ motoru. Snad jen když ti nesedí vin, tak by to asi přepsat nešlo, ostatní by mělo jít.
[maspe]
(7.4.2017 21:39:25)
Otázka zní, jak tedy udělat z 632 634 motor, motory jsou uplně stejné, pouze se do nich dávalo jiné zapalování.
[Ogar]
(7.4.2017 21:05:12)
Ja bych rekl ze je to sporny. Projit to muze a nemusi, kolikrat jsou v tech technicakach napsany hrozny bludy a prochazi to. Ja ted poridil vojaka 360tku od pana co ji koupil primo od statu a je prvni majitel. Zadna levarna. Na stitku mam psanej typ 360, ve velkym technicaku uz typ 634, a v malym technicaku dokonce typ 638. Rikal jsem si ze to nemuze nikdy projit a svete div se evidence i urad bez potizi. Takze muzes to zkusit...
[Kuba J.]
(7.4.2017 21:04:11)
Co je psano v Tp viz motor,musi byt na motoru
[Gepin]
(7.4.2017 18:40:48)
Právě v TP mám 634. Je to skládačka, celé to je 638. Jen rám je 634 a motor 632
[Ogar]
(7.4.2017 18:10:30)
Mám tiež Jawu 634 a motor má číslo 632. Tak isto to mám aj v TP. Musíš to mať tiež tak.
[Milos634]
(7.4.2017 17:57:29)
A není možnost to jedno číslo něčím vylít nebo tak a vyrazit 4. Potřebuji to jen přihlásit a pak motorku prodat protože je to šrot a cena renovace by se nevyplatila.
[Ogar]
(7.4.2017 17:36:23)
pokud to není zapsané v technickém průkazu, tak neuznají
[krf]
(7.4.2017 17:26:54)
Neuznají pokud typ motoru nesedí s tp.
[Klouzec]
(7.4.2017 17:24:45)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,187 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 4:00:17