Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
638 závada [host 1984](9.4.2017 22:18:16)
Příspěvků: 9, poslední: 10.4.2017 14:50:2164319.Nejede nebo nestartuje
Zdravím chlapy,potřeboval bych poradit s motorem 638.Studeny nejde nastartovat,jedine když střiknu benely pod svíčku,pak tak 10x chcipne a klepe se na jeden valec,jakmile se trochu ohřeje začne mít náznaky i druhej.když je to teply tak to jede pekne,jede na oba.další startování už teplyho jedině přes sytič,a taky nejde seřidit volnoběh,nastavím a za chvilku je to moc nebo málo.Co je nové svíčky,kabely k nim,vape sz17,gufero pod zapalkem,guma příruba,filtr vzduch.Muže to dělat vydžený válec?diky
Správně se má příruba na válce montovat tak, že nejdříve namontuješ přírubu a až teprve potom hlavy válců, aby se tak válce ustavily ve správné poloze. Pokud máš válce vůči sobě pootočený musíš minimálně povolit matice hlav válců, aby se srovnaly. Dle mých zkušeností budou ale přilepený na těsnění pod válcema, který se při jakýkoliv manipulaci roztrhne, takže ideální by bylo obstarat si i nové těsnění pod válce, válce sundat a přetěsnit to komplet.
Jinak kde máš strženej závit? V hmotě válce nebo na svorníku? Šrouby tam být nemají.
[Ota] (10.4.2017 14:50:21)
tak jsem sundal prirubu a bude to snad tim.je strzenej sroub na leve strane,bohuzel je to na valci,domaci tenke tesneni a valce vuci sobe neseti tudiz byl tesnej jen pravej.bude to tim.zitra se do toho pustim a pak dam vedet.diky vsem za rady. [host1984] (10.4.2017 12:52:16)
To by odpovídalo, na tomhle motoru je pravej vždycky o fous bohatší (to je prostě vlastnost) a ty to máš celý chudý (Buď falešným vzduchem nebo máš někde něco přiucpaný) takže to pravýmu ještě stačí k chodu a levej je mrtvej. Nejdřív bych důsledně vyčistil karbec a nastavil ho na tabulkový hodnoty a pak ten hořlavej sprej. Když ho za chodu nastříkáš na místo kde to saje faleš tak se zvednou otáčky. [Hlade] (10.4.2017 8:48:09)
guma mezi karbecem a prirubou je nova a tesni dobre.vyfuky čiste a vape dava 2mm pred,se starym zapalovanim to delalo to stejny.dnes zkusim to tesneni pod prirubou.bohuzel nemam merak na tlaky valcu,myslite ze by to mohl delat rozdil ve válcích?pravej jede totiz porad,levej zlobi [host1984] (10.4.2017 8:31:52)
osobně jsem nejvíce bojoval s gumovým těsněním mezi karbem a přírubou. [maspe] (10.4.2017 7:45:26)
Vyčisti karburátor, pokud to dlouho stálo, může bejt zadělanej. Pokud to nepomůže, tak potíráním spojů na cestě sání mezi karbem a válcema najdi místo, kde to přisává falešnej vzduch. [Ota] (10.4.2017 7:41:54)
VAPE máš posazené tak nějak, nebo jsi ho nastavoval?Karburátor,výfuky čištěné?Podle vlastní zkušenosti s 638 zanedbaná údžba [nunici] (10.4.2017 6:17:45)
motorka byla dlouho odstavena a par domacich oprav z nespravnych dilu jsem uz pres zimu vychytal.hodne jsem veřil vape ktere jsem dnes namontoval a nic.nedelal jsem tesneni pod prirubou,jak se k tomu dostanu tak to přetěsním.dik [host1984] (9.4.2017 23:50:57)
Zkoušel jsi falešňák hořlavým sprejem, nebo štětečkem s benzínem? Tohle vypadá na klasickou faleš.
Taky může být problém, jestli někdo měl povolené válce, a jsou pootočené, tak příruba nemusí těsnit. Případně bych hledal špatné otryskování, nízká hladina, ucpané trysky atp.
[maspe] (9.4.2017 22:54:50)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,203 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 4:00:17