Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Teste Jawy 660 Vintage [eurodriver](10.4.2017 11:14:00)
Příspěvků: 13, poslední: 13.4.2017 11:43:4064320.Informace
http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/jawa/jawa-660-vintage-scrambler-na-domaci-zpusob-36325.html
monty: no je vidět, že si uvědomují sílu kvalitní "samolepky", aby se jim to rebrandování nesmývalo [mais] (13.4.2017 11:43:40)
Jak tak znám hospodaření JAWY, tak klidně na těch 15 ks udělají vstřikolisový formy (za dotaci.........)

Na víko motoru Minarelli pro 660 mají kokilu s nápisem JAWA (pro 200 ks max......) ,údajně za meloun.

Na 400 ks modelu 650 měli dvě verze víka motoru s nápisem JAWA, starší litý do písku,a novější kokilový.
[monty] (11.4.2017 21:13:28)
Sukin: záleží, jak to tiskli, může to být i tak, ale pokud mají dneska tisknuté, jsem zvědav z čeho to budou dělat pro zbytek neuvěřitelně velké série, aby zase netiskli...přeci jen na deset motorek ročně.. [mais] (11.4.2017 20:51:51)
Bubak: v článku píšou, že je to prototyp a kastlíky jsou tištěné, takže se nedivím, že je to poraskané, ten materiál je strašně křehký. [Sukin] (11.4.2017 7:42:36)
Tak a me zase Jawa prekvapila. Ze v minulem desetileti uvdou na trh radu 650, splnujici Euro 2 s tim, ze behem nekolika malo let vstoupi v platnost Euro 3 a tak dopredu nelze predpokladat vyroba ani v nejblizsi petiletce, to jsem nebyl s to nikdy pochopit. Ale ze s odstupem doby predstavi novy model, jak rika Kosta, do vyprodeje, to mi fakticky vytreli zrak.
A nebo je za tim ta exkluzivita a odklon od rozpoctovych stroju, jak pred casem probehlo tiskem?
[Jeník] (11.4.2017 7:10:58)
Nekoupím si to, moc se mi to nelíbí, ale je to potencionálně zajímavá investice do budoucna, už teď je jisté, že jich moc nebude. Za mě škoda, že tuhle palubku nedávají i na 350 - ten cyklocomputer je tam jak pěst na oko...aneb motorka bez budíků není motorka :) [mais] (10.4.2017 20:48:47)
..mno a kde udelali soudruzi chybu s tema praskajicime kastlikama? Ze by tam byly naprasene natvrdo a kucii zapomeli na vibrace od jednobuchu? Jinak, no, slo by to, az na ty yvyfuky. To do prdele tmavyho neni ani scrambler ani enduro a uz vubec ne klasika ze 70tek..... [Bubak] (10.4.2017 20:48:39)
660 je výběhovka, Euro 4 skončilo vloni. Pokud vím, je jich 60, na tohle číslo je vystavená výjimka Doběh Série, a víc jich nebude. Popravdě, jako novinku uvést model, který je oficiálně v doprodeji... to umí jen Jawa. [Kosťa] (10.4.2017 20:46:48)
až na ty výfuky hezká klasika.... [Mira76] (10.4.2017 19:50:19)
Nádrží pokrytejch liškou měli na půdě starý fabriky stohy ještě těsně před demolicí. Stačí odrezit a na tu jejich malovýrobu to stačí na pár let... [pavelEC300] (10.4.2017 19:34:32)
Nádrže? Tak mají starý formy, a nalisujou si.
Navíc - kolik? Na 20ks VINTAGE a 78ks(jeden kontejner) 350 OHC to možná najdou v regálu ještě z komunistickej dob.
[monty] (10.4.2017 19:21:45)
kde by. 634 se dělaly v Indii jako Yezdi, ne? [Kosťa] (10.4.2017 18:57:13)
homologace a výroba výfuků je samozřejmně drahá sranda, ale v tomto případě by tomu víc seděl výfuk ze Saviemu než ty trubky z retardu. otázka č. 2 kde berou furt ty těla nádrží :-D [krf] (10.4.2017 16:47:54)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,203 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 4:00:17