Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
vibrující 354 [Kuba z Neve](16.4.2017 16:28:19)
Příspěvků: 10, poslední: 19.4.2017 20:34:0764345.Nejede nebo nestartuje
navazuji na tento dotaz: http://jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=64247
Dostali sme se k tomu až teď. Motor jsem rozpůlil. Ložiska zustaly v karterech, jsou zalepený a vypadá to, že stále drží.čelo bylo v karteru taky nafest. Jediný co mě zaujalo je toto: http://jpeg.cz/obrazek/gR4e , http://jpeg.cz/obrazek/gR4g
Na primárním čepu jsou stopy "tekuté rzi". To samý bylo uvnitř ložiska. je možný, že by vibrace způsobovala vůle mezi ložiskem a čepem?   ještě bych dodal, že čep na klice má lehkou hranku, znatelnou tak po dvou třetinách obvodu. jako by byl ojetej do šišita. proč to nevyhodnotil opravář na výměnu netuším :)
Neviděl bych to tak zle. Mám ojnice na 16 čepy, sypané jehly a písty nevím už jaké, všechno vůči sobě vyváženo levá vs. pravá strana. Mašina vibrovala. Když jsem to kvůliu převodovce louskl, zjistili jsme rozcentrovanou kliku. Takže hodinky, palici a centrovat. Teď mašina nechvěje. [longr] (19.4.2017 20:34:07)
Klikou to nebude, píšeš že máš český písty, almet dělá jen na 16ky čepy pro tento motor se dodávali čepy 15mm jen na nich je rozdíl 10g, a kolik váží písty?? originál píst váží kolem 170g. [rikša] (19.4.2017 16:51:05)
Pokud máš hodinky, udělej si stojánek a zkontroluješ si to v pohodě sám. Taky jsem to kontroloval a brácha pak centroval. [longr] (18.4.2017 11:00:55)
Podle mě se problém skrývá v tom čepu, nechat zkontrolovat kliku. [Sukin] (18.4.2017 7:02:03)
Kubo to ten tvůj tajnej klikař nebude ASI zas až tak dobrej! Jinak to okilnerovaný ložisko - krásná práce :D Kdybys chtěl tak se chystám do Třebíče a vemu ti to k panu ynženýrovy Pražanu [Klouzec] (17.4.2017 11:31:32)
kdyz to mas vyndany tak ji dej nekomu na hroty skontrolovat [Free] (17.4.2017 11:16:14)
ten motor si skládá kámoš u mě, já mu vesměs poskytu jen azyl. Námraza to určitě nebude, neb se klika nechladila, jen se ohřál karter s ložiskama a šla tam vsuvně. Ložiska zapadly do ohřátýho karteru taky dobře. To zaťukání je prej "pro sichr" :D
Jde i spíš o to aby se nedal vyměnit čep a nevibrovalo to furt stejně a bude se to vyndavat z motorky potřetí...
[Kuba z Neve] (17.4.2017 10:47:08)
Nemůže ta rez být z podchlazené kliky při montáži? Rěšil už někdo námrazu na klikovce? [Petan69] (17.4.2017 2:06:51)
Kubo, třeba klika spadla kolegovi z ponku, když jsi nebyl na dílně a bál se ti to říct :-) A zaklepaný ložiska je už tvoje práce :-) [dejvV] (16.4.2017 20:38:49)
Tak měn to přijde jako omrdaná oprava kliky. Pokud někdo nechal drážky na čepu, tak kdoví, jak je klika vycentrovaná,a jak čepy v setrvácích drží.

Ty ložiska zaklepaný důlčíkem taky nejsou nic moc,jsou tam vůbec přesně rovně v karteru?

Já bych dal vyměnit čep na klice, překontrolovat pro jistotu i zbytek kliky, a vyměnil i to ložisko raději.
[monty] (16.4.2017 19:53:32)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,219 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 4:00:17