Příspěvků: 16, poslední: 27.4.2017 7:36:3664382.Informace
Ahoj páni, mám k dispozici běžnou tuctovku 487.0, chtěl bych si jí postavit dle svého uvážení pokud možno z nových dílů tj. - překopat na na kyvku z 180/487 a koupit fungl vidle z 640 s velkým kotoučem do brýlí 180.
K dotazu - žádat či nežádat o povolení - vyjádření ??? Případně namontovat a neřešit ?
V TP druh brzd uveden nemám, r.v. je motka 87, to už se toto provedení 487.3 vyrábělo - uváděno(86 - 92), takže snad by problém být neměl. Vše ostaní zůstane origo. Pár lidí co něco podobného má jsem kontaktoval, většinou nikdo nic nevyřizoval.....
Díky za odpovědi
Nepovolí ani motor 487 v rámu 477, protože to jsou rozdílné typy a nebyly provedeny jízdní zkoušky. Je to konina, ale nenaděláte nic.
[Pajka]
(27.4.2017 7:36:36)
Tak to je škoda,věci,které zlepší jizdní vlastnosti,bezpečnost při brždění sama továrna to tak vyráběla a zkrátka ne,mně to poslali,protože se to na 487,4 dávalo tak i tak,ale že to neumožní na defacto stejnej typ je opravdu blbákov,já bych to namontil a jezdil,jen bych tam dal normální kotouč aby to na STK netlouklo do očí.
[Vlasťák1973]
(26.4.2017 21:20:37)
Taky mi přišlo zamítnutí ....
[cezeta22]
(26.4.2017 15:09:10)
Taky mi přišlo zamítnutí ....
[cezeta22]
(26.4.2017 14:55:42)
cezeta22: akorat jsem ji psal a mam smulu. Nepovoluje ani vetsi rafky ani kotouc vepredu.
[Bakoun]
(26.4.2017 10:43:18)
Vlasťák1973: Díky za kontakt, zkusím tam napsat.
[cezeta22]
(25.4.2017 20:25:53)
Matejj: je to určitě lepší ve vršku, originál je tupější. Maximálka je větší. Ale musí se to víc točit, aby se další kvalt chytnul. S o zub menším kolečkem je maximálka stejná, ale dynamika lepší. Hranatý karbec moc nefungoval. Jelo to jen ve vršku, přechody na prd. A to jsem si s tím hrál nějaký čas. Až bude nálada, tak si pohraju s DellOrto karbcem a uvidím.
[Bakoun]
(25.4.2017 13:12:39)
[Bakoun]:mimo dotaz ako ide ta tvoja poladena 175 v porovnani s pôvodným stavom.Dik za odpoved.
[Matejj]
(25.4.2017 13:03:53)
Vlasťák1973: Já mám zas zkušenost takovou, že v ČZ nepovolili ani o čtvrt palce jiné rozměry pneumatik, proto ta skepse. Ale pokud schvalují montáž kotoučovky na všechny 487, jedině dobře.
[Jad]
(25.4.2017 12:33:01)
Kyvku resit nikdo nebude, a rozhodne zacni dotazem na CZ, jak radi Vlastak, tim urcite nic nezkazis.
[Krizoň IV.]
(25.4.2017 9:49:05)
Kyvku určo nikdo řešit nebude,s tou bych si hlavu nedělal.
[Vlasťák1973]
(24.4.2017 23:23:02)
Jad-- no nevím,já napsal do ČZ a do týdne mi přišel dopis,kde vyrobce ČZ povoluje změnu z bubnu na kotouč a zároveň ofocený katalog ND,kde je rozepsáno co k tomu potřebuju a jak namontovat.Ale u mne se jednalo o 487,4 kdy se to montovalo tak i tak.Povolení mám založené a pokud by na STK brblali tak ukážu,ale určo ho nebudu potřebovat,na STK jedu letos a focení bude tedy poprvé,takže už s kotoučem,pokud by to bylo nafocený bez něj a pak výměna možná,že by mohli prudit.
cezeta22-- za zeptání nic nedáš napiš na email p.Vláškové katerina.vlaskova@czas.cz a uvidíš,osobně bych to namontil a jezdil,ať je vyjádření od ČZ jaké je,jak píšeš 487,3 to tak měla z výroby a řek bych,že to nebudou řešit ani na STK,ale jak píšu za zeptání nic nedáš.
[Vlasťák1973]
(24.4.2017 23:18:16)
.... 638 na 639 samozrejme.
[Krizoň IV.]
(24.4.2017 23:06:14)
To samy co prestavba 639 na 639. V TP je uvedeno typove schvaleni motorky, v nem je mimo jine resena brzda. V okamziku kdy to prekopes na jinou brzdu, tuplem na tu s velkym kotoucem co na motorce ani nikdy montovana nebyla, motorka neni zpusobila provozu. To ze to na STK nikdo neresi neznamena ze je na silnici legalne. V pripade nejakyho i tebou nezavinenyho pruseru muzes mit velky problem, z kteryho te sice nejspis pravnik vyseka, ale nebude to zadarmo. Riziko je sice maly, ale existuje, a je ciste a jenom na tobe zvazeni zda to chces nebo nechces riskovat.
[Krizoň IV.]
(24.4.2017 23:05:50)
Mám to taky překopaný, zapalko Ducati, přepínače Cagiva, hliník. kyvka, modernější vidle, kotouč a oilmaster Mikuni. Na STK probém nebyl.
[Bakoun]
(24.4.2017 20:59:41)
V ČZ obecně žádné úpravy nepovolují, takže si můžeš ušetřit čas i energii a rovnou motorku přestavět.
[Jad]
(24.4.2017 20:27:46)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,219 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 4:00:17