Příspěvků: 2, poslední: 30.4.2017 15:32:5864393.Veteráni
Kluci, nemáte někdo nějaké praktické rady při spasovávání podsedlových krytů na kývačku? Jakékoliv rady, tipy.... Potýkal jsem se s problémem, kdy mi levý podsedlový plech natvrdo seděl na karteru motoru, v místě kde zabíhají tyhle krycí plechy do krytu karburátoru, byly moc vyosené vlevo a tak mi neseděl pořádně kryt karburátoru a také mi správně nedosedá sedlo. Kryty nijak viditelně poškozené nejsou. Povolil jsem všechny uchycovací šrouby a kryty různě zkoušel ,,naladit", nicméně se mi podařilo pouze odstranit dření o levý karter. Taky jsem si všiml, že se kryty vyosují vlevo při dotahování šroubu, co drží dohromady tyhle kryty a nádrž k rámu. Distanšní válečky tam mám, ale jsou pravda již trochu opotřebované.
Jinak (i když vím, že to patří spíš do burzy a omlouvám se za to předem) kdyby měl někdo doma tyhle kryty na tenhle typ (250/353/04), rád je vyměním za kryty na 350/354/04 a 06, nebo ČZ řady 450 které se mi válejí doma...
Spasovávej to hlavně bez kastlíků, ty montuj až naposled, když nebudou sedět tak případně trochu propilovat dirky.
[caue125]
(30.4.2017 15:32:58)
Dohýbání plechů je průšvih. Jakmile to na jedné straně tlačíš k sobě, tak se to na druhé boulí. Mlátit do toho nejde. Mě se osvědčilo přihýbání prošlapem v takové negativní kapse vyřezané z polystyrenu, aby to bylo trochu podepřený a nebo prošlapávání na pytli s pískem. Oboje napytel, ale spolu s přehýbáním přes kolena a polena se tak nějak vždy povedlo napraseninám dát přibližně origo tvar. ;)
[Verdom]
(29.4.2017 23:00:23)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,219 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 4:00:17