Příspěvků: 5, poslední: 8.5.2017 19:45:2464423.Informace
Zdravím, chtěl bych se zeptat, v jakém stavu máte vložky tlumiče výfuku. Na Jawě 350 632 je mám mastné a na čz 175 477 jsou úplně vypálené a čisté. Co je dobře a co špatně a co je příčina jedné nebo druhé varianty. Mám strach zda není něco špatně, podle svíčky poznáme seřízení motoru tak zda to poznáme i podle vložky tlumiče. A ještě vložka má na jedné straně díru větší na na druhé menší, která má být vzadu, mám několi výfuků a na každém to někdo přede mnou složil jinak. Díky.
Na 471 mám taky mastný humus, ale není to nic hrozného. Ale občas kapka oleje pod výfukem je. Ještě se zeptám: při dotahování se mi vysunula matka, která drží tyčku ve výfuku, která drží obě části u sebe. Je nějakej fígl, jak to tam dát zpátky, aby to tam pořádně drželo? Je to na 471.
[Jin]
(8.5.2017 19:45:24)
Potvrzuji, u 477 mám výfuk krásně suchý, u dvouválců se mi to nikdy nepovedlo, jedině bych musel jezdit bez oleje. :-)
[Westfan634]
(7.5.2017 12:11:53)
Jednoválcové čízy 477 či 487 pálí pěkně dosucha. Trochu černýho humusu najdu vždy leda v koncovce výfuku a i tam je ve víceméně tuhé formě.
[T. A. Jawettsson]
(7.5.2017 6:54:10)
477 se musí točit, aby jela, kdežto 632 zvládne brblavou jízdu. Mám ČZ 350/472 a ČZ 175/487 a ta 175 má ten výfuk taky krásně čistý. Ta 350 mastný, takže spíš půjde o vlastnost. A když jsem rval za ČZ 250/471, abych stíhal silnějším motorkám, tak výfuky taky byly čisté. Ale předtím byly tak rozpálené, že po zastavení se z nich ještě kouřilo...
[Bakoun]
(6.5.2017 0:32:16)
Kromě seštelování jde taky o konstrukci tlumiče. Pokud stíhá rychle chládnout, olej se v něm víc usazuje a je pak zas...
[longr]
(5.5.2017 20:57:25)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,219 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 4:00:17