Příspěvků: 3, poslední: 9.5.2017 17:39:0164430.Tuning a přestavby
Zdarec. Jelikoz jsem dospel k tou že to divne zvonení ktere doprovazi mou motorku uz nevim jak dlouho je rezonujici soupatko v karburatoru tak sem zacal uvazovat bud o novým karburátoru nebo zkusit zalaborovat ( i když nerad) rovnou jiným..
A narazil jsem na DellOrto PHBH 28 ( Puvodne Honda NSR125 ) o kterem vím že se hodně používa u motoru 638 jako skvela nahrada za ten Jikov.
Bude to mit u 634 vliv ? Mam jit do toho ? ( chapu ze budu muset laborovat s tryskami a smesi + vyrobit prirubu mezi motor a karb - ale pokud by to melo smysl tak do toho pujdu )
Tak nic sorry za dotaz nevsim jsem si ze se to probira o kusek nize..
Ale dyť už o tom tady nejméně půlhodiny hovoříme, Plho! :)
Tůtady odkaz:
http://jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=64418
Pro 632/634 motor se zatím nej výsledků dosáhlo s HT 128-132 a PowerJet 55-60. Zbytek je stejný jako pro Hondu NSR (PHBH 28 FS/FD) a nemá cenu s tím dále laborovat, udělali to již jiní :)
Krom tedy 1-2 dalších trysek jenom dokoupit/nechat vypálit redukci (doporučuji typu ČZ než tu odlévanou, do které se karb "lisuje"), přehazovačku z kola na sytič a tradá. Přínos to má, nečekej od toho raketu, ale přechody, uhlazenost a spodek motoru se oproti původnímu Jikovu vskutku zlepší.
A co se týče difusoru, tak teoreticky by asi lepší byl s 26mm. Prakticky ale má i s 28 mm (Ať už DellOrto nebo Jikov CE) spodek jako taktor, takže reálně lze použít bez námitek. Ozkoušeno.
[Stíví]
(9.5.2017 17:39:01)
Sežeň si 26mm, 634 má sání 26,2mm. 28mm karbec je zbytečný.
[Bakoun]
(8.5.2017 23:18:21)
ladič pijan ocení. neladič pijan uživatel ocení jednoduchost jikovu
[krf]
(8.5.2017 11:15:34)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,203 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 4:00:17