Příspěvků: 28, poslední: 21.1.2018 0:07:1064442.všechno ostatní
Přistavil jsem na měření emisí auto, technik chtěl připojit dignostický kabel na OBD II konektor, ale ten je ukrytý pod plastovým krytem. Chtěl po mě, abych kryt otevřel, já jsem mu řekl, že u sebe nemám žádné nářadí na otevření. Technikovi jsem řekl, že pokud nepoužije patřičné náčiní a poškodí mi plasty ( chtěl to páčit šroubovákem ), tak mi škodu zaplatí a natáčel jsem si ho na telefon.
Musím, já jako řidič přijet na měření s odkrytým konektorem nebo si to musí zpřístupnit technik sám?
Vedoucí se strašně vztekal, co jsem si to dovolil, technika natáčet. Můžu či nesmím si natáčet technikovy ruce ve svém vozidle při práci? Podotýkám, pouze jeho ruce!
Díky za odpovědi, dost mě to zajímá.
xTas: citace: U stk pokud nevíš kde je vin, tak tě vyrazej, protože to máš vědět. Takže to samý budou dělat s konektorama na emisích no"
A co takhle zákon č. 56/2001 Sb. ve znění pozdějších předpisů: Fyzická osoba, která vozidlo k měření emisí přistavila, je oprávněna být při jejich měření přítomna
Takže tvůj názor a to co píšeš, jsou nesmysly!
Pokud se rozhodnu a u emisí nebudu chtít být, tak si musí konektor vin a podobně najít technik sám, těžko mě bude moci vyhodit, když nebudu vědět, kde je konektor OBD nebo vin.
Vnášíš tady hlouposti, které se nezakládají na pravdě, stejně jako tvůj vzor JardaB.
[Pettr335]
(21.1.2018 0:07:10)
Pořád nevíme o jaké auto se jedná a kde je konektor.
[Cholerix]
(24.5.2017 21:45:21)
Věřím tomu, že tady na JWM je spousta lidí, kteří se mnou souhlasí a mají podobné zkušenosti. Jenomže se bojí napsat pravdu a připojit se, protože by je místní bosové - největší přispívatele, odsoudili a dali by je na okraj této komunity. Práci čest, borci!
[Pettr335]
(22.5.2017 10:06:39)
Blbcům přeji, aby mu technik při STK např., rozpáral sedlo při škrábání nálepky nožíkem a potom při následující STK, po prvním vymáhání škody, bych chtěl vědět, co se bude dít v jeho dušičce, když bude zase technik škrábat nálepku, jestli se už nebude bát, že by technik mohl opět rozpárat sedlo, když mu ujede ruka
[Pettr335]
(22.5.2017 9:10:17)
Uz 1,5 z 10. To je fofr
[Jirka]
(15.5.2017 9:59:02)
V mém popisu není vše tak, jak se věc odehrála. Popsal jsem jen nástin věci. Ano uznávám, že by to mělo být ve vzájemné spolupráci.
Jak jsem psal, zapomněl jsem to doma najít a otevřít, moje chyba, kdybych nezapomněl, tak by to měl technik odkryté.
Před 4 roky u druhého mého auta 6 roků starého, při stejné práci stejný člověk podřel svorkami od kabelů plastový přední nárazník. To jsem přešel bez povšimnutí.
A právě proto jsem taky odkrytí konektoru natáčel. Důvod natáčení, tedy předešlé podření nárazníku jsem taky technikům sdělil.
Všichni mě tady hodnotíte a taky situaci, ale ani jeden jste se nedoptali na další skutečnosti, které by věc možná osvětlili. Většina si domýšlí co a jak mylo, mohlo být, co jsem asi dále řekl, jak jsem to řekl, co bylo a nebylo.
Opravdu bych chtěl vidět někoho z vás, když by vám někdo poškozoval majetek, jak byste se na něho usmívali a řekli mu, tonic to je v pořádku, já si koupím nové auto. Nevěřím tomu, NĚKTEŘÍ Z VÁS, hrajete frajery a házíte špínu kolem sebe.
Znovu podotýkám, že jsem chtěl odpovědět jen na mé otázky. Díky tomu, kdo aspoň trochu chápe, co jsem chtěl vyjádřit.
[Pettr335]
(14.5.2017 13:06:11)
Pettr335:
pokud vím, tak je načtení diagnostiky podmínkou nutnou k absolvování emisí - proč to tak je? protože vykukové to ochvávali - poděkujme vykukům
k dané situaci - jaksi stav vozu nenačteš bez odkrytování zásuvky, takže jsou dvě možnosti - buď si jí odkryješ doma a přijdeš s odkrytou, nebo ji odkryjí oni (s tvým chováním, bych tě poslal do řiti ať si ji odkryješ sám), v autorizovaném servisu to odkrytují taky šroubovákem (nedělej si iluze, že tam tvoje auto stojí na peršanech a běhají kolem něj v saténových rukavičkách - kladivo je základní argumentační nástroj)
K natáčení: právo máš pro vlastní potřebu - slušné je požádat, případně asertivně oznámit... ono začít: " omlouvám se, ale mám špatné zkušenosti z minulosti, nevadilo by vám, kdybych si to natočil...." za to nikomu huba neupadla a kvůli tomu ještě kalhoty neprodělal (pokud si aroganci nepindí honíka).... to samé o tom otevírání deklu.... nemam nářadí a vy my to poškodíte nasere každého a potom už je jednání v pr.... nicméně formulace typu aha, no já bohužel nemam nářadí/neumím to, mohl by jste mi pomocit.... vezme šrobouvák.... víte ono je to nové auto, dost pro mě znamená, mohli bychom to nějak podložit hadry, aby nedošlo k poškození dílů.... je taky úplně jinej přístup....
No a že se vedoucí vzteká: tak z jeho pohledu.
Je pod tlakem zhovadilých nařízení úředníků, které mu dělají spoustu problémů, chce vycházet lidem vstříc a nechce auta zbytečně vyhazovat, pak tam přijde hysterickej potížista, který se zachová přesně jako ty a zbrzdí mu provoz zhovadilostí...jak by jsi se zachoval na jeho místě, nabídl by jsi kafíčko a byl mílius a s poklonou se nechal zjebat, když jsi si to takhle rozehrál? To by nikdy toho šéfa dělat nemoh a ta firma by byla v krachu
A že makáš jako CYP? Je přece samozřejmostí odvádět svojí práci na 100 procent.. a dokud si to tu neuvědomí celej národ, tak můžeme jenom brečet, že bychom se mohli mít líp...
A křičet že někdo bezdůvodně škodí? To je populismus hodný našich politických špiček (a tady jsou technici, takže jsi případně na špatné lampárně) - on měl minimálně důvod a to ten, že pro provedení měření, to prostě otevřené (jedno jakým způsobem) být musí....
[mais]
(14.5.2017 12:40:49)
Až bude ve sporu rozhodnuto, dám vám vědět, zda jste mě tady napadali oprávněně, borci.
A zase jste, ve většině, neodpovídali na můj dotaz. Všimli jste si? To jsou ty věty s těmi otazníky!!!! Vyjadřujete své názory na mou osobu, ale na ty jsem se neptal.
A to snižování hodnocení jak mě jako uživatele i mé motorky je trapné. Do současnosti byla má motorka hezká a pěkně opravená a potom, co jsem se já jako osoba znelíbil, tak najednou je motorka škaredá a klesá jí hodnocení. To může opravdu takto chápat jen HŇUP. Copak ta věc může za to jaký mám názor? Hoši, hoši.
[Pettr335]
(14.5.2017 10:26:36)
[xTas]: To je blbost. u nas si mlady kluci berou auta na operativni leasing a neumi ani dolejt vodu do ostrikovacu. A neni jejich povinnosti vedet, kde jsou jednotlive technicke casti vozidla. VIN je za sklem a je to public informace. Ale nemusi ani vedet kde je cislo motoru. Naopak technik by mel vedet, jaky jsou speciality jednotlivejch znacek a v cem se napr. lisi cislice a pismena jednotlivejch znacek - nejsou stejny. Mel by si umet poradit. Na druhou stranu, pak ktery prijede a nataci si moji praci je divnej. Ale da se to slusne vyresit odpovedi: "lituji, neumim, stezujte si nadrizenemu" . A cau. Kdyz me prides kvuli takovyhle blbosti o praci, stejne bys o ni driv nebo pozdejc prisel...
[kakancl]
(13.5.2017 22:20:10)
technik udělal jedinou chybu, že tě hned nevyhodil a pokoušel se ti pomoct. U stk pokud nevíš kde je vin, tak tě vyrazej, protože to máš vědět. Takže to samý budou dělat s konektorama na emisích no
[xTas]
(13.5.2017 21:53:00)
Děkuji Vám všem ještě jednou za informace.
[Pettr335]
(13.5.2017 20:14:19)
Arogantni,namysleny,egocentricky ani bych se nedivil kdyby mel titul .Fakt se nestacim divit co muze bejt za lidi
[Gepin]
(13.5.2017 20:00:05)
Opravdu jsi arogantní blb a navíc neznalý věci. Všimni si, že každý technik požádá majitele aby mu otevřel motor, kufr, aby mu ukázal žárovky a lékárnu a podobně. Stopro ti nebude prolízat auto a hledat kde co máš nebo nemáš. Tvoje povinnost je umožnit mu přístup do těchto prostor, pokud tak neučiníš, nemůže provézt prohlídku a vyletíš ihned. To stejné na emisích. Jsi povinnen u svého vozu mu umožnit přístup ke konektoru aby tak mohl změřit emise. Neumožníš - nemůže udělat emise a letíš. Dle tvé povahy jsem si jistý, že jsi toho technika jebal i za odřený výfuk zevnitř od sondy. Já bych tě vyhodil určitě a ještě bych ti napsal záznam do registru stk jako nežádoucího dementa.
[JardaB]
(13.5.2017 18:51:10)
Vážně nevím, proč se tak vztekáš. Technikovi ani nedovolíš, aby se dostal ke konektoru a ještě si ho u toho natáčíš. To se tam má dobývat silou vůle nebo snad má použít sezame otevři se?
Zaprvé, přistavuješ auto na emise, takže počítáš s tím, že tam technik poleze. On určitě neotevírá první deklík šroubovákem. (Sice teda vážně netuším, co za auto to může být, že se nedá snadno dostat ke konektoru nebo že k tomu tedy není přímo nástroj v autě, jako třeba kleštičky na pojistky.)
Kdyby byli lidé všichni jako ty, aby hned ze startu byli na někoho protivní jak noc, bylo by to k zblití. Kdyžtak slušně technikovi řeknu, aby s tím zacházel jemně a ne si ho hned přednasrat. Abyses pak nedivil, že třeba s novým autem neprojdeš. Ve mně, být tím technikem, by to v tu chvíli totiž pěkně vřelo.
[longr]
(13.5.2017 17:34:22)
A klidně ubírejte hodnocení, pořád si budu stát za tím, že služby, které si zaplatím by měly být prováděny ve prospěch majitele. A to čemkoliv ne jen v motorismu. Ti lidé, kteří např. v televizi dělají pořady pro ochranu spotřebitele, nebo lidé z D-testu, to jsou podle vás rýpalů hlavně asi podle (Dawid) taky alibističtí šašci, že?
[Dawid] opravdu si chudák
[Pettr335]
(13.5.2017 17:03:20)
[Dawid] Co čekat od člověka, který píše o proplesknutí a uzamčení v kufru. Toto tvé vyjádření vypovídá o tobě dost.
[Pettr335]
(13.5.2017 16:58:21)
Pettr335: seš alibistickej šašek a vysírač k tomu :) škoda času tady s tebou o něčem debatovat.
[Dawid]
(13.5.2017 14:23:40)
Spis by me zajimalo, co za auto ma tak dokonale zasity konektor, ze s k tomu neda dostat nez naradi, pripadne snad nanejvys s plochym sroubovakem bez rizika poskozeni? Ja se teda ke konektorum zas tak casto nedobyval, ale vsechna auta, se kterymi jsem mel tu cest, jej mela snadno pristupny jen rukou.
[longr]
(13.5.2017 8:52:49)
[Dawid] citace - "Vsadím se že ten konektor je schovanej někde kde na něj stejně nevidíš a jen děláš dusno."
takže když ti někdo, např. na stk rozmlátí motor, který je pod kapotou a není vidět, tak bude vše ok?
taky bys řekl " je schovanej někde kde na něj stejně nevidíš "
co nevidím, mi můžou poškodit - to je opravdu duchaplná myšlenka, máš pravdu s tebou bych se nechtěl potkat.
[Pettr335]
(13.5.2017 0:07:28)
Kdybych si to uvědomil, že ten konektor bude potřebovat, tak bych ho doma našel a zpřístupnil, to je jasné. Jde jen o to, po zkušenostech z mnoha autorizovaných servisů a podobných zařízení jako STK, že lidé tam pracující nemají k majetku jejich zákazníků žádný vztah a málokdo z nich dbá, aby nezpůsobil škodu. Jde o ten lidský přístup, ale z jejich strany !!!!!!! Oni musí se snažit chovat ohleduplně k zákazníkovi a potom i zákazník bude jiný. Nejhorší je, že 90 % lidem, to jednání techniků nevadí a bojí se ozvat.
Do práce chodím jak "CYP" furt za malé peníze, pak si koupím po mnoha letech auto a nechám někoho, aby mi ho ničil. Prostě to nechápu. Neumím se dívat na toho, kdo mi působí škodu. PODLE NĚKOHO JSEM ASI NENORMÁLNÍ, ALE JÁ SI PŘIPADÁM NAPROSTO NORMÁLNÍ A BUDU SE OZÝVAT, KDYŽ MI NĚKDO BUDE BEZDŮVODNĚ ŠKODIT.
[Pettr335]
(12.5.2017 23:53:55)
Proč se vztekat nad techniky? Taky jsou jenom obětí totálně zmaštěného systému a nemají z toho radost (95 procent z nich, kteří jsou rozumní), to je tak, když se rozjede emisní hysterie, kterou nezpůsobily automobilky, ale politici a jejich rádoby ekologičtí našeptávači...
[mais]
(12.5.2017 23:30:50)
Chyba přístupu. Místo spolupráce k navzájem snadnějšímu životu si ho strpčujete. To že musíš na emise, není libovůle tvá ani toho technika. To že on to musí napíchnout na diagnostiku také není jeho rozhodnutí. Oboje je z hlavy a pera úředníků.
Doporučuji příště technikovi vycházet v rozumné míře vstříc.
Pokud se chceš někomu spravedlivě odměnit, zajdi si k budově ministerstva dopravy, nechtěně těm zmrdům podrážej nohy, práskej vchodovýma dveřma do ksichtu a tak dále. Tam nikdo jiný než čůráci nepracuje. Oni tam tedy ani nepracují, za naše peníze škodí.
[Deadman]
(12.5.2017 23:30:27)
[Dawid] + [M.L.] 4 roky staré - nové auto, za 400.000,- Kč, najeto 30.000 tis. km, bez jakéhokoliv kazu, když se o něj starám, kupuji všemožné vylepšení a serepetičky a já si ho nechám na měření emisi nějakým technikem před vlastníma očima zničit, to bych musel být vůl.
Ten, kdo si myslí, že jsem arogantní machýrek nebo že dělám dusno, je u mě pěkný ČURÁK. A to se na mě nezlobte!
Chtěl bych vidět, kdo by si to nechal líbit, že by se díval na to, jak mu někdo ničí interiér auta ( tím nemyslím nějakou 15 let starou plečku ). To by mi taky nevadilo, že?
[Pettr335]
(12.5.2017 22:29:47)
[Dawid] + [M.L.] > no vidite, ja zas miluju takovy ty ambiciozni lidi se sroubovakem, co vsemu rozumi, vsechno znaj, nikdo jim nesmi nic vytknout, ale pak jdou na matku s kombinackama misto s klicem, na krizovou hlavu sroubu berou nuz a tak podobne.
Zazil jsem na vlastni kuzi situaci, kdy v autorizovanym servisu technik vydloubaval cudlik z palubovky auta tak "sikovne", ze omackal plasty okolo; kdyz pak majitel auto prebiral a ptal se, co to jako ma znamenat, technik se straaaaasne divil, co ze je jako spatne, vzdyt cudlik vymenil. A kdyz mu ukazal na ty rejpance a otlaky na okolnich plastech, odpovedel mu ve smyslu "jo to jste mel rict predem, ze nechcete, abych to odrbal" ...
Jako nechci technikum na STK a emisich jakkoliv krivdit, jejich praci bych delat nechtel, nicmene obcas je nejakej z nich chytrej jak radio a dotedka mam pred ocima vyjevenej ksicht jednoho, co - i pres moje predchozi upozorneni - strcil stroboskop do vrtule pred chladicem oktavky a kouka na tu rukojet, co mu zustala v ruce.
[Sim]
(12.5.2017 12:42:44)
Přesně tak, já bejt ten technik, tak už bys jednu koupil. Nemám rád arogantní machýrky.
[M.L.]
(12.5.2017 12:29:32)
...opravdu bych se nechtěl potkat ve svým životė s člověkem jako seš ty. Víš jak se to říká - nejhorší je srážka s blbcem. Vsadím se že ten konektor je schovanej někde kde na něj stejně nevidíš a jen děláš dusno. Bych se nedivil kdyby tě někdo za rohem proplesknul a pak zamčel do kufru auta a nechal tě tam přespat.
[Dawid]
(12.5.2017 7:47:27)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,234 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 4:00:17