Tato stránka vyžaduje
JavaScript
, bez zapnutého JavaScriptu nelze vkládat data.
Auto
Návštěvnost:
4157460
Online: 4075
Přihlášených: 4
Nová registrace
home
oblíbené
poradna
diskuse
burza
srazy
cestování
modely
historie
technika
galerie
uživatelé
motorky
vzkazy
odkazy
Nový příspěvek
All
zety
charlie.vlcak
zety
charlie.vlcak
No_-_name
Michi
krf
Verdom
Marlboro
T. A. Jawettsson
víťus
gargamel
Venca_n
krf
Verdom
Ota
Krizoň IV.
Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Čistič paliva (benzinový filter)
[zety]
(16.5.2017 11:48:59)
Příspěvků:
16
, poslední:
20.5.2017 11:03:04
64482.
Nejede nebo nestartuje
Zdar borci. Objevila se mi závada, kdy mi z ničeho nic při jízdě na rezervu nejela motorka. Vypadalo to na netekoucí palivo, což se nepotvrdilo. Mám na hadičce papírový filtr mann
http://www.fic
htlkramek.cz/n
ahled/cistic_p
aliva_6mm_hadi
cka2.html
.
Kolegovi jawaři se toto také stalo při použití papírového filtru. Olej se usadí ve spod nádrže a při rezervě se papírový filtr ucpe. To potvrdila bezproblémová zpáteční jízda na plnou nádrž.
Proto doporučuji použít filtr se sítkem.
http://www.fic
htlkramek.cz/n
ahled/cistic_p
aliva_6mm_hadi
cka.html
Stalo se to také někomu?
zety: Skvělá zpráva! Večer si dám na její počest panáka.
Někdo by mohl říct, že to spolu nesouvisí, ale já jsem minulý týden pořídil dvacet skleniček k hrubému palivovému čističi (viz Verdomův odkaz) právě za účelem jejich používání v kořaleční gastronomii. Moc dobře se z nich pije a když náhodou upadne na zem, dost vydrží! Ovšem ve Slušovicích ji mají jednak vyfocenou vzhůru nohama a druhak cenově napálenou téměř na dvojnásobek
[charlie.vlcak]
(20.5.2017 11:03:04)
Poslední info: Filtr jsem rozebral a neměl papírovou vložku, ale síťový válec, který byl dost ucpaný jemným bordelem. Použil jsem odlišný filtr na bázi dvou komor a sítem ve stěně. Navíc je průhledný, což povede k lepší kontrole stavu bordelu. Dnes ráno vyzkoušeno a vše funguje, jak má.
[zety]
(19.5.2017 6:15:56)
No_-_name: Opravdový staromilec netankuje na hulváta ze stojanu, ale pěkně něžně nalévá palivo krze sítko z modré míchací konve!
[charlie.vlcak]
(18.5.2017 9:32:55)
Michi: To sejtko nahoře je trochu k hovnu, proud z pistole se tam tříští a půl hodiny tankovat nehodlám. Nicméně úspěšně zabraňuje podtékání mírně netěsnícího víčka při šplouchání v poloprázdné nádrži :-)
[No_-_name]
(17.5.2017 22:32:10)
Proto na na kejvách občas někdo měl i sítko v hrdlu nádrže, jenže bordelu se neubráníš
[Michi]
(17.5.2017 19:33:13)
dost bordelu je i v samotném prodávaném benzínu... nádrž mám plastovou a rozebíratelné průhledné sítko a za celý rok se tam toho nastřádá celkem dost. ale je to tak malý frakce, že by to asi jawí karburátor neucpalo, ale normálně prošlo :-D
[krf]
(17.5.2017 16:45:42)
Filtr na pevné části je super a než rozebírat kvůli smítku karb, to raději ten filtr. Pokud ale jezdíte a tankujete kdeco na cestách mimo republiku, je ještě lepší než jen filtr i sklenička na způsob této:
http://www.bvm
.cz/hruby-cist
ic-k-palivovem
u-cerpadlu-zet
or-ii-ur-s-koh
outem/d-1523/
chytne i vodu či kondenzát.
[Verdom]
(17.5.2017 11:51:00)
používám u 350 stejnej filtr jako gargamel. Ać mám nádrž bez koroze a sítko na kohoutu i kohout samotný pravidelně čistím, stejně něco projde a pochytá to tenhle filtr
[Marlboro]
(17.5.2017 9:34:57)
Bohatě stačí jemné sítko na kohoutku a po sezóně vytřu ze dna plovákovky nepatrné množství jemného kalu. Filtr je dle mých zkušeností zbytečnost a papírový přímo nesmysl - může vést až k zadření v důsledku chudé směsi.
[T. A. Jawettsson]
(16.5.2017 21:13:11)
nikdy jsem žádný filtr nedával a nic se nestalo.naopak když je bordel v nádrži tak se nejdřív ucpe sítko v koutku na rezervě.a navíc na veteránu je to hnus.to spíš černá gumová hadice bez nápisů.
[víťus]
(16.5.2017 21:11:03)
Dlhšiu dobu jazdíme toto a funguje na jedničku, papierový filter na dvojtakta je nezmysel
https://www.al
iexpress.com/i
tem/Audew-4Col
ors-Universal-
Motorcycle-Inl
ine-Fuel-Oil-F
ilter-1-4-6mm-
CNC-Aluminium-
Alloy/32440935
703.html?spm=2
114.13010608.0
.0.lsfv5l
[gargamel]
(16.5.2017 20:46:36)
Nikdy jsem nepoužil na motocyklech JAWA a ČZ palivový filtr, najel jsem s nimi přes 200 000 km.
[Venca_n]
(16.5.2017 19:51:14)
to je jak strkat vypálený zápalky z5 do krabičky... jednou to příjde :-D
[krf]
(16.5.2017 16:14:54)
Za našich mladých let stačila dlouhá hadice ke karbu a na ní oko popř velký neutažený uzel a bordel zůstával na spodku oka. ;) Dnes používám taky výhradně a spíš pro sichr ta sítka a vylitou nádrž epoxidem. ;)
[Verdom]
(16.5.2017 13:55:07)
Jo, to je známá věc, papírový filtry tohle rády dělaj. Řešením je buď ho propíchnout anebo lépe používat ten se sítkem, jak to dělám i já.
[Ota]
(16.5.2017 12:57:29)
Otazka je spis, stalo se nekomu ze se mu na jawe papirovy filtr neucpal ? Tohle je notoricky problem, zalezi na filtru. Nektere lacine se proste zalepi a neudelas nic, nektere staci propichnout na spicce kvuli odvzdusneni, nekdy pomuze filtr namontovat spravne a ne vzhuru nohama. Realne je nejlepsi filtr zadny filtr, a misto toho poradne vycistit, odrezit, zapasivovat nadrz, a po skonceni sezony ji vyndat, vyplachnot,a vycistit.
[Krizoň IV.]
(16.5.2017 12:44:19)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,219 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 4:00:17