Příspěvků: 30, poslední: 19.5.2017 19:34:3664492.Veteráni
http://www.eurooldtimers.com/cze/inzerat/81124-jawa-250.html
Ceny rostou a lepší už to asi nebude. Před 18 lety jsem chtěl auto tak jsem ji prodal papírovou 250 / 592 za 6 tis. a myslel jak sem vydělal. Loni mě chytla nostalgie a koupil stejnou za 48 tis. pro mne přijatelné pro známé je to strašně drahý. Stav a foto v profilu.
[Cholerix]
(19.5.2017 19:34:36)
On problém je v tom, že se lidi naučili ve veteránech "ukládat" kapitál, jelikož jejich cena stoupá. A čím více je peněz, tím větší je poptávka a bublina se nafukuje a nafukuje. Jsou týpci, co mají doma stádo JAW a neustále jej rozšiřují. Jelikož ale mají jen jeden zadek, mizí ty starý paštiky ze silnic a i strejci z JZD to prodávají a kupují si za to co dostanou šikmooké skůtry a ještě jim zbývá dost na pivo. ;) Třebas ta bublina splaskne a bude to jak s opicema při vysvětlení krize. ;) http://www.vlastnicesta.cz/clanky/pribeh-k-pochopeni-krize/
[Verdom]
(19.5.2017 8:48:03)
Tak on je hlavně problém v tom, že přední blatník je Strkonický, nikoliv velká Jawa!!!!
Chybějící držák krytu řetezu v motoru je tak zajímavý počin, když tam kryt má,....a nevim proč mám pocit že přední kolo je za malé kývačky,...
[Dolin]
(19.5.2017 8:42:28)
Ona ta cena neni spatne spocitana. Problem je ze je spocitana blbou metodou. Ceny veteranu se urcujou budto tak ze se vezme cena vraku a k ni se pripoctou naklady na renovaci a nebo tak ze se vezme tusim deset uskutecnenejch prodeju podobnejch vozidel a udela se prumer. Ta prvni metoda se pouziva pouze vyjimecne u raritnich kusu, kde tu druhou nelze pouzit. Nekteri zoufalci co maj hlavu jen aby jim neprselo do krku to bohuzel odmitaj pochopit a pak se objevujou takovyhle nabidky. Trh na to reaguje, takze ceny v prumeru rostou. Akorat chudaci novi majitele kdyz si nechaji udelat z nejakyho duvodu oficialni odhad ceny jakozto historickyho vozidla tak najednou zjistej ze to za co zaplatili 80 litru ma cenu 20 litru.
[Davy_]
(19.5.2017 8:35:09)
Budte realisti - pokud to nekdo dela na kseft, a ma se mu alespon trochu zaplatit prace, tak tech 75 je za tu kvalitu odpovidajci cena. Snazi se to strelit do zahranici - tam je nejaka originalita fakt u prdele, nikdo to tu nezna, a nepozna zda tam je nebo neni spravna nadrz, a i kdyby, bude mu to jedno. Kdyz kolikrat vidim co se prodava tady v anglii na ebay za kousky, tak tohle je proti tomu skvost, a mistni prodejci vubec netusi co zkousi prodat za bastl, pro ne je dulezity ze je to plusminus kompletni a jede to.
[Krizoň IV.]
(18.5.2017 23:57:41)
Neřešte matici osy kola, na těch jeho krámech je milion chyb a volovin. Prostě profi blb.
[JardaB]
(18.5.2017 19:54:40)
monty: Máš pravdu taky sem si je prohlíd. Tenhle maník to dělá evidentně na kšeft a nějaká originalita je mu šuma fuk. Poskládal to z toho co mu zbylo z jinejch, jak prezentuje profesionálních renovací. Ta přední brzda, štíplej držák bovdenu, lanko šejdrem to je na rozbití držky. Prohlídněte si i jeho ostatní inzeráty. Mazací kolínka nemá nikde. Podivně to vyřešil na panence malou hadičkou z nalévací zátky na čep vidlice ?? to nemůže přeci fungovat. A ty otočený osy zadního kola má na většině starejch Jaw. Nejsem žádnej znalec těhto motorek ale panelka to otočený mít rozhodně nemá. Myslím si že hlava osy má bejt v pravo a matka vlevo, má to něco společnýho s rovnoměrným dosažením kola
[Cholerix]
(18.5.2017 19:37:25)
Když se podíváte, co dalšího pán prodává na stejným serveru, je to celkem jasný.12x
[monty]
(18.5.2017 19:17:45)
Určitě to polklo hodně a času a nemálo peněz ALE to dotažení jaksi nevyšlo :(. Buď už (renovátorovi) došli finance , nebo to už chtěl mít rychle za sebou a poskládaný a taky to mohl dělat nějakej neználek a pak výsledek je takovej jakej je - no hrůza.
[skvarek]
(18.5.2017 18:33:50)
auuu: často bývají stržený závity nebo úplně utržený štefty co drží středový vzpěry blatníku. Tak to takhle nádherně vyřešil ... :(
[jawa.velorex]
(18.5.2017 17:09:14)
Ten bazmeg zřejmě slouží k uchycení dobastleného držáku blatníku
[ventil]
(18.5.2017 16:49:41)
Z hlediska funkce je jedno, na které straně je hlava a na které matice osy. Ovšem dobrý zvyk velí dát matici vždy nalevo (nebo jinak - na opačnou stranu než je rozeta). Důvod je ten, že matice a pérovka pod ní by jinak při jejím povolování či utahování časem domršila začátek závitu na čepu rozety.
[T. A. Jawettsson]
(18.5.2017 16:43:13)
Ota: taky to mám napravo a nemám pocit, že by to vadilo. Stejně musím povolit obě, když šponuju řetěz. Tou ségrovkou myslíš pérovou podložku? Krásně padne do vybrání v té větší matce. Taky jsem nevěděl, na kterou stranu to dát, ale pasuje to tam jak pr*el na hrnec.
[ladis]
(18.5.2017 16:31:58)
Standa: Na funkci to vliv nejspíš nemá, ale nevadí ti ta matka na pravý straně při povolování tý velký matice na rozetě, když jen napínáš řetěz? A dále mě napadá, že ségrovka pod maticí může zprasit začátek závitu na čepu rozety.
[Ota]
(18.5.2017 16:14:14)
No_-_name: Když si někdo tu motorku takhle udělá pro sebe, je to jen jeho věc. Ale pokud jí někdo udělá na kšeft, tak tím podvádí budoucí zájemce, kterým se beztak neobtěžuje nahlásit, co všechno na tom nesedí a za co by po něm mohli chtít slevu. Samozřejmě např. chybějící linky a kšilt světla s oktávky jsou vidět na první pohled, ale jiné detaily již neuniknou pouze zkušenému jawaři.
[Ota]
(18.5.2017 16:12:19)
Když už tu řešíte z jaký strany to má matku zadní osy, má to nějaký zásadní vliv? Taky mam matku napravo, už jsem to tak koupil a nějak jsem to neřešil. Nevim jestli má cenu abych tu osu otáčel jen kvůli tomu, aby to vypadalo echt vorygynál.
[standa]
(18.5.2017 16:00:23)
Je to prasárna, tu ´´renovaci´´ dělal někdo, kdo se neobtěžoval ani podívat někde na obrázek jak to má vypadat.
[Sukin]
(18.5.2017 15:36:59)
A není to jedno? Když to někomu dělá radost tak je to jeho věc jestli si to koupí nebo ne... Stejně tak 99% pepíků a čumilů na ulici bude rozjímat nad "krásnou starou jáwou" a nějaký nesrovnalosti jim budou u prdele. A zbývající jedno procento může dle libosti vyplešatět a obrátit se naruby :-)
[No_-_name]
(18.5.2017 14:00:26)
jo a ještě koukám kam ta hadička vede - do díry pro přeplavovací kolík = kdoví co je tam za karburátor. pak nevidím plastové kolínko na mazání kyvky, teda moc toho vidět není, ale vypadá že v plechu jsou na to prořezy.
za 75 tyček jsou na tom nejcennější ty doklady.
[Marek2003]
(18.5.2017 13:14:54)
jako někdo si s tím dal práci, ale detaily to kazej, jeden kastlík nejnovější typ s pružinkou, druhej nejstarší na šroubovák, kohout natočen tak nešťastně že hokejka je dovnitř, hadička sotva na první bouli, okoženkované sedlo, zadní osa kola obráceně, barva ... komaxit?
prostě "pěkný základ k renovaci"
[Marek2003]
(18.5.2017 13:10:08)
Navíc starší rám?? brýle panelka,blatník malá kývačka..chyb jak máku.
[PavelZRX]
(18.5.2017 13:00:24)
1959 Spinačku, chobot a doutníky má správně, chybí nástavec krytu řetězu to ostatní škoda psát, jinak bastard hodný vystavení na matorkářích, takových renovací nebo zaručených originálů je tam plno.
[ventil]
(18.5.2017 12:27:31)
Madla pro sichr v barvě, aby se neporval chrom pod nima (je-li tam vůbec nějakej) A ta spínačka s křižákama taky super. ;) Ale co, kupce si to určitě najde. Jak asi vypadá ten motor zevnitř. ;)
[Verdom]
(18.5.2017 12:22:57)
Nezdá se mi rok 59 a spinacka v nadrzi.
[Jirka77]
(18.5.2017 12:22:17)
Žil jsem v domnění, že matka zadní osy kola se utahuje na levý straně moto? Nebo je to nová doba?
[Jin]
(18.5.2017 12:15:55)
Za mě palec palec nahoru ... Dotaženo do posledního detailu ... Spínačka na nádrži vs. doutníky a uzavžený sání. Parádní přední světlo. Inbusy na motoru a kastlíkách nemluvě ... Zlatý linky se nejlépe dělají na nastrojený motorce ... Fakt parádní práce. Jako když motorka vyjela právě z výroby. Ale nevím proč za to chce tak málo. Jenom kazí ceny.
[jawa.velorex]
(18.5.2017 11:41:45)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,156 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 4:00:17