Příspěvků: 12, poslední: 25.5.2017 18:08:5464551.Veteráni
Zdravim.Mal by som moznost kupit jawu 250 automatiku s original spojkou.Cena 1000 euro.Neviem ci by sa to oplatilo. Ak viete nejake blizsie informacie, kolko ks bolo vyrobenych , bol by som keby sa ozvete.Dakujem.
Dakujem vam pekne za odpovede.Asi to zoberiem, nakolko 4000 ks neni az tak moc ked si to porovnam z cislami obycajnych 559 alebo 353.
...a třeba jde o nějakou spekulaci, na motorkářích to taky tak jeden tak sondoval a pak 354 šla na prvočinitele na bazoši ap.. Mě taky pár lidí podrazilo a spousta se o to pokusila....
[ventil]
(25.5.2017 18:08:54)
jestli je kompletní a máš ty prachy tak ji kup. zpojízdni ji, umyjt apod. A můžeš ji střelit za 2tis euro, nebo i víc. Tak bych to udělal já vzhledem k dnešním cenám.
[dejvV]
(25.5.2017 17:32:54)
Aukro jako etalon ceny neberu
[ventil]
(25.5.2017 16:34:23)
Na Aukre sa pred cca 3 mesiacmi vydrazili motory 250 Automatic za 1000 € a 350 Automatic za 2 tis €. Len solo motor. Ako pisu kolegovia, nastavit spojku (co ja viem) na Slovensku vie nastavit 1-2 fachmani.I ked su teraz v ponuke lamely a hlavny hriadel na Automatic, problem je v nastaveni spojky. Takze vlastnit Automatik je sice fajn, ale treba pocitat s problemami a treba sa vyzbrojit trpezlivostou (a mozno viac moto šetrit, ako sa vozit).
[MV]
(25.5.2017 16:09:25)
Koukám, že mi nějak vypadnul kus věty. Mělo tam být něco ve smyslu, že ...pokud pod levým víkem automatická spojka skutečně je - pozor, jak píší kolegové níže, spojka se často nahrazovala klasickou, takže aby tě po sundání deklu nečekalo nemilé překvapení - tak je ta cena dobrá, samozřejmě pokud zbytek motorky není totální vrak.
ventil: Ano, mám ty čísla taky odněkud z netu a podle mě není důvod jim nevěřit. Vzhledem celkovému k počtu vyrobeným panelek je těch s automatickou spojkou mizivé procento. Další věc je otázka, kolik se jich dochovalo plně provozuschopných do dnešních dnů... Takže raritní stroj to podle mýho názoru určitě je.
[Ota]
(25.5.2017 15:05:34)
Ta informace je na netu, na vlastní bulvy jsem těch rarit viděl nějak moc tak nevim jak je ta informace relevantní
[ventil]
(25.5.2017 14:22:11)
Jestli se nepletu, tak automatiků bylo v kubatuře 250 ccm vyrobeno kolem 5 a půl tis. ks, v kubatuče 350 o dva tisíce méně. Zdroj této informace, ani přesná čísla si bohužel nevybavím. Každopádně je to docela rarita. Takže pokud pod levým víkem automatická spojka skutečně je - pozor, jak píší kolegové níže, spojka se často nahrazovala klasickou, takže aby tě po sundání deklu nečekalo nemilé samozřejmě není totální vrak.
[Ota]
(25.5.2017 12:43:49)
Záleží co s ní chceš podniknout, pokud byl chrom totálně ko tak je to jedno barva půjde stáhnout, bez tp je cena hodně vysoká ale lepší to už bez náhody nebude
[ventil]
(25.5.2017 12:00:42)
Papiere nema k tomu.Keby bola s papiermi tak nerozmyslam.Musim lepsie pozriet tu spojku v akom stave je.Jedna vec co ma odradza je ze majitel je maliar.Natrel teda komplet motor, vyfuky, kolesa striebrenkou. Takze tak :)
[TS1989]
(25.5.2017 11:32:59)
ventil: přesně tak mám 350 z které někdo vyhodil jen spojku, zbytek nechal, je to raryta jen na očko.
[Sukin]
(25.5.2017 10:50:17)
Koupil jsem na burze motor za litr bez spojky. Po GO jezdí jen jako imitace automatika. Na srazech neznalí čumí na tu rarytu, je to jedna z mála mých na bílých a nerad na tom jezdím, tak je mi to u pozadí. Spojku nesháním ani nebudu, když vidím cenu jen za dekl na motor.
[ventil]
(25.5.2017 10:20:37)
Nepises zda to ma TP. Pokud je to s doklady, tak si uvedom ze za 1000 EUR je dneska sbidou 250 559 obyc. U automat spojky zalezi v jakem stavu je. Hlavni hridel je atyp, prodlouzena, ale odchazi stejne jako vsechny hlavni hridele z kejvackovy prevodovky. Vyrobit se da vsechno, ale nebude to levny. Vyrobilo se toho relativne dost, ale malo automatu prezilo, spousta lidi automat spojku vyhazela, a dala tam obyc, protoze automat neumeli seridit.
[Krizoň IV.]
(25.5.2017 9:29:03)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,312 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 4:00:17