Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 8, poslední: 5.6.2017 9:13:3164586.Informace
Mám možnost koupit vrak ČZ s TP původem z Polska od jednoho týpka. Bojím se, abych nějak nenaletěl. Co bych si měl zkontrolovat, jaké dokumenty potřebuju, abych to legálně přihlásil, a jak se postupuje?

K dnešku už by neměla být potřeba dovozová STK, měla by stačit jen evidenčka.
No ten byl složený na 1/3 původní šířky, která je cca jako A4, tedy 210 mm. [chlup] (5.6.2017 9:13:31)
chlup: to já mám tu malinkou dvoustránkoovu knížečku [Bakoun] (4.6.2017 22:23:14)
Trochu složitě, ale podařilo se mi do dat nahrát originál polský TP. [chlup] (3.6.2017 7:12:44)
Taky se pokouším ČZ z Polska a nastal problém.Na STK zjistili rozdíl v typu motoru.Na štítku a v listu od paní Vláškové je typ 634.9 a já mám 634.1.Myslel jsem,že to není problém a ČZ mi dá potvrzení o zaměnitelnosti.Dneska mi přišlo z nepochopitelných důvodů zamítnuto a mám si prý sehnat jiný motor.Kdybych si toho všiml,tak to rovnou přerazím a byl klid.Díval jsem se jenom na to 634 a zbytek mě nezajímal.Do protokolu z STK mi napsali,že vozidlo z evidenčního hlediska vyhovuje a ten rozdíl mám jenom v poznámce.Zkusím zajít na úřad a uvidím.Je to tady úplný blbákov. [Petr] (2.6.2017 20:40:23)
Minulý týden jsem přihlašoval už druhou z Polska. Vždy jsem měl od Vláškové výpis dat na konkrétní rám. Požádal jsem ji mailem a obratem jsem to obdržel poštou. Nebyly to vraky, ale rovnou se dělal i tk abych hned dostal čísla. Bez problémů proběhlo.Dokonce v polském EU techničáku (kde vlastně je jn´en málo tech údajů) byl špatně uveden model XXX.4 a měl být .5, ale číslo rámu bylo dobře a tak údaje z ĆZ byly na číslo rámu a uveden správný typ. Tak to na úřadě rovnou opravil. protože jsem měl výpis technických dat od výrobce, platil jsem na TK méně. [dadajan] (1.6.2017 22:16:19)
Mam za to ze dovozovou STK nemusis resit pouze pokud to ma platou EU technickou, a pak staci evidencka. V tomhle pripade to neplati - je to vrak. Nebo se pletu ? [Krizoň IV.] (1.6.2017 14:44:51)
Jo ještě mám slíbeno z našeho odboru dopravy, že mi dají kopii toho původního polského TP, který mají založený, tak ho pak pověsím k sobě do dat. [chlup] (1.6.2017 14:38:08)
Týpek musí mít platný polský EU TP, který ti předá. Je to takový tuším světle zelený (modrý) přeložený doklad ze spec. papíru s bezpečnostními potisky velikosti při rozložení asi A5 nebo i menší. Já ho dostal do ruky a s ním jsem šel pak na tu dovozovou STK (10/2016), pak na odbor dopravy, kde mi ten původní doklad sebrali a vypsali nový český TP. Bohužel mne nenapadlo si ten starý alespoň vyfotit. Celé to bylo ve dvou dnech hotové. Jak je to s STK nebo evidenčkou to nevím, já jel podle starýho postupu a tam chtěli všechny technický údaje k moto, naštěstí technik je měl už dřívějška opsaný z jiného českého TP, takže mi to tam opsal a neprudil s nějakými ofic. vyžádanými údaji od Dekry a nebo ČZ a.s. Smlouvu o koupi po mně nikdo vidět nechtěl, ale s Polákem jsem sepisoval nějakou jejich předtištěnou polsky.
Jakmile to tady přihlásíš, tak ten Polák musí odhlásit u nich povinné ručení, jinak by ti chodily složenky z Polska.
[chlup] (1.6.2017 9:35:56)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,312 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 4:00:17