Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 6, poslední: 3.6.2017 14:24:5864587.Informace
Takže záhada vyriešená
Niektoré posledné 634 a 632+ majú inak ohnutý horný držiak motoru. V tom mieste je užší rám a nepasuje tam "stará verzia" 634 airboxu.

Dneska mi prišiel 634 (632) airbox ktorý má viditeľne širie spodné vybrania, takže bude sedieť na ráme.

http://milos634.rajce.idnes.cz/Airbox_vs_ram/
Mám to taky tak - jinak vyhnutý úchyty. Původní majitel měnil v roce 1988 rám. Nový rám má číslo 683xxxx (ano skutečně 683xxxx). Vypadá to jako překlep místo 638xxxx, třeba udělali ve fabrice tenkrát chybu. Bedýnka filtru samozřejmě taky nesedí. [pračlověk] (3.6.2017 14:24:58)
Tiež ma to napadlo [Milos634] (1.6.2017 16:21:30)
Je možný, že máš jeden z posledních rámu 634, kdy se třeba změnila (zjednodušila) technologie výroby, v důsledku čehož se změnil tvar rámu v oblasti zadního horního úchytu motoru. Tato změna se pak přenesla i na pozdější typy rámů 638,... Moje 634 je z r. 1982 a má ten držák motoru stejnej, jako na tvý 1. fotce. [Ota] (1.6.2017 16:08:38)
Zábradlie malo také číslo, ale či to bolo original sa nedopátram. Má bočný stojan, úzky spodný úchyt motoru, spevnený zámok na krku, kastlíky sa zacvakávajú na kolíky na ráme, zadné držiaky padákov pod sedlom niekto upravoval (tie som musel opraviť)

Airbox tento čo som zohnal, sa používal asi na 632 lebo tie už mali takto tvarovaný úchyt motoru (632 rám to nemám, nemám ani dieru medzi nádržou a sedadlom kde je prišrobovana nádrž 632)
[Milos634] (1.6.2017 12:45:07)
Tohle je hodne zajimavy info. Jen tak pro zajimavot, ten ram mel vazne cislo 634 ? Napadlo me zda to nebyl treba ram pro prvni 638, jeste ten model s designem a plechy 634ky .. ? [Krizoň IV.] (1.6.2017 12:16:52)
...iba info [Milos634] (1.6.2017 11:45:39)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,344 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 4:00:17