Příspěvků: 13, poslední: 6.6.2017 23:49:4864596.Informace
Todle ted umí čínani, za 50 000,- motor, tak by motorka mohla bejt do 150 celá,ne?
https://www.alibaba.com/product-detail/1000CC-Motorcycle-Engine_60667520825.html?spm=a2700.7724838.0.0.0GYv0t
píšou tam stříkačku a euro4, a ta poměrně plochá křivka krouťáku ukazuje, že to bude mít pořád sílu, akorát zábava s řazením asi jako na chopperu
[xTas]
(6.6.2017 23:49:48)
no ten vykon je podle me v idealni konfiguraci - tj. zadne Euro XY. S povinnym eurem budou niz, protoze to budou muset udusit, ale jinak ano.
[Labakov]
(6.6.2017 19:58:53)
když na to tak koukám, to jsou skoro stejný, resp. lehce lepší parametry jak TDM - a to je hodně příjemnej pohodovej motor, co umí i potahat
[xTas]
(6.6.2017 19:22:55)
mě nepřijde 63kW a 95Nm při +- 6000 vůbec špatný, na slabší cesťák, cenduro nebo univerzální naháč to je úplně v pohodě, pokud to nebude moc zabitý váhou. Měl jsem motorku s 63 kW, pravda při asi 11000, a nejelo to tam špatně, v šesti to bude pohoda pokud to nebude moc velkej stabilák. Do jawy mi to přijde jako skoro ideální parametry, i když oni vlastně chtěj konkurenta diavelu :-)
[xTas]
(6.6.2017 19:19:51)
krf: já nemám s výkonem problém, mě stačí 20 let starý transalp, nicméně 90% uživatelů (viz. motorkáři.cz) vybírá v této kubatuře podle výkonu. A paradoxně výkon sám o sobě je celkem nezajímavá veličina, která o motoru moc nevypoví.
Ale tohle by bylo spíše tak do nějakého choppera nebo pohodlného cesťáka, takže jen reaguju na to, proč by to neměl být motor pro jawu 1000 (o které tvrdili že by to měla být nějaká zalehávačka nebo naháč nebo co).
[Jer250]
(5.6.2017 13:59:26)
no tak u obou pisou ze jejich motory dosahuji a splnuji euro IV, takze za me proc ne, v retardu by ta cinska 650 vypadala i lepe nez to minarelli...
[Labakov]
(4.6.2017 15:46:22)
V Jawě motor hledají, ale do šasí Vintage. Po rozprodání motoru 660 by to měl být dvouválcový motor třetí strany.
[elevator]
(4.6.2017 12:45:06)
Jer250: však to z odkazu není plánovaná konkurence diavelu, to je jen motor na prodej z číny na eshopu s nadsázkou, že to maj dát do litru a ušetřit se zbytečného babrání se s vlastním motorem. Co se týče výkonu motocyklů je to zbytečně nad dimenzováno, a právě proto se musej dávat elektronický fičundy, aby se majitelé dvanáctek od ktm, aprilek a bmw nepozabíjeli na prvním vlhku :-D Popravdě pro civilní provoz s výkonovou rezervou stačí i těch mých ubohých 70 koní. Dvě stě to jede, naložený to do kopce necucká, porsche na mě otvíralo na sprintu "kufr", nevim k čemu cestovních 120kw když to pohání jedno kolo :-D
[krf]
(4.6.2017 12:17:32)
krf: nevím, počítám, že chtěli konkurovat diavelu, takže ty údaje jsou prostě mimo. Porovnej to třeba s nějakým baworákem, v této kubatuře to už dneska není motor vhodný ani do cesťáka.
A proč bys nemohl ty motory porovnávat? Jednou to má nějaký výkon a moment při určitých otáčkách a tím máš všechno dané. Viz. třeba závody trucků.
[Jer250]
(4.6.2017 12:07:20)
Jer250: ty udaje o motoru nejsou tak blbý, já mám na chrastícím dvouválci 50kw a 78nm při 7000. Musí se vzít, že to je dvouválec a ne točivá ninja :c) bys mohl porovnávat motor z tatry a z McLerenu... oboje přeci dvanáctihrnec a 300kw+ :-D
[krf]
(4.6.2017 11:22:50)
On není problém vyrobit motor, ale je problém, aby splňoval všechny normy, které splňovat musí a měl konkurenční parametry. Kupříkladu nikde nevidím, jaké EURO ten motor plní. Hlučnost ani spotřebu tam nikde také nevidím. A 63 kW, 95 Nm při +- 6000 ot./min, je spíše motor do auta.
Pro srovnání Ninja model 2015: 119 kW/11 500 a 99,5 Nm/11 030; obě hodnoty měřené na zadním kole, takže na motoru to bude znatelně víc...
[Jer250]
(4.6.2017 10:17:42)
a proč to rovnou nenechat vyrobit celé v krajině původu agregátu
[krf]
(4.6.2017 9:15:19)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,312 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 4:00:17