Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 7, poslední: 8.6.2017 9:46:3464597.Elektro
Dobrý den. Nejspíše mi odešel regulátor na jawě 353. Stroj má plus na kostře. Vyhrabal jsem v dílně polský regulátor RP-15t ještě nový nepoužitý. Absolutně nevím jak ho zapojit, na internetu nejsou žádná schémata a když už o tom někdo něco píše tak v polštině a v tom se nevyznám :D Na regulátoru je srozumitelně označena jen jedna svorka a to +6V... pak je tam svorka SZCZ a WZB. Nevíte někdo prosím něco o tomto zařízení? http://obrazki.elektroda.net/69_1213047276.jpg
Chci koupit AEV po výplatě... ale toho pšonka chci použít jen dočasně abych alespon měl prozatím jak jezdit do práce :D už jsem pochopil jeho zapojení... ale enchápu stator. z vinutí statoru mi jdou dva vodiče. ty vodiče mám spojit do sebe a oba napojit na svorku regulátoru? [BooCheer] (8.6.2017 9:46:34)
Chápu pšonka máš doma ALE když už to máš takhle rozdělaný nebylo by lepší tam dát AEVéčko ?? Nemusel bys ani vymýšlet kam to RPéčko zabudovat a při použití AEV použiješ držák regulátoru a máš to zašitý pod deklem :-). Ať se daří - [skvarek] (4.6.2017 18:19:01)
Regulační odpor (cívečku) třeba odpojit. [holdas] (4.6.2017 16:51:00)
SZCZ živý uhlík D+ a 61 kontrolka

WBZ budící vinutí M

+6V akumulátor 51

Vypadá to, že tento regulátor je na - na kostře.
[holdas] (4.6.2017 16:44:56)
omlouvám se popletl jsem rotor a stator. ty dva popisované vodiče vedou z vinutí statoru. nikoli rotoru [BooCheer] (4.6.2017 16:11:26)
Vymontoval jsem původní regler. Ze zápalka trčí 3 drátky. Jeden jde od uhlíků, druhý jde z vinutí rotoru a třetí jde také z vinutí rotoru a je spojen s tou malou kulatou cívečkou. je to tuším odpor na světla. Poradte mi prosím. potřebuji jezdit a jsem z toho magor :D [BooCheer] (4.6.2017 16:10:33)
Na regulátoru je srozumitelně označena také svorka -6V. [Venca_n] (4.6.2017 15:08:07)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,375 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 27.11.2024 4:00:17