Příspěvků: 14, poslední: 7.6.2017 7:59:2064606.Informace
Zdar draci.
Můžete mi prosím poradit jaký je rozměr špic (výpletu na jawu 350/634), máte někdo zkušenosti s výpletem chrom, netez, pozink? Co se vyplatí? Poměr cena – výkon(líbivost). Potažmo nevíte kde na obě kola za rozumnou cenu sehnat i s niplama? A ještě jeden dotaz – nevrací se mi nakopávačka při nakopávání (jen v první třetině pohybu páky ano) asi bude prasklá pružina (ještě jsem to nerozdělával). Jde vyměnit pružina bez půlení nebo smolík??? A poslední dotaz je tady někdo Šumperk, Olomouc a okolí kdo by mě naučil třeba za flašku seřizování spojky? Něják se často hádáme… Popř. pokud to vyjde tak na Krucíku.
deyva - pošli jim jeden zadní a jeden přední i s niplema a oni ti podle toho vyberou ty správný dráty sami. Je tam ochotná paní na telefonu.
Mám nerezy na dvou čízách 16" a žádný dosud nepraskl, ráfky nové.
Vyplétám si to sám a centrujou mi to za 100-150,- v cykloservisu.
[chlup]
(7.6.2017 7:59:20)
chlup, díky :-) teďka ještě zjistit, jaký přesně na 640ku dopředu a jaký dozadu a můžu vesele objednat :-) Mám tam špice orezlý škaredý, tohle bude pecka. Díky moc
[deyva]
(6.6.2017 16:42:47)
O praskání nerezových drátů slyším poprvé. Na motorce je mám teprve krátce, ale co mám zkušenost z jízdního kola (favorit, se kterým jsem ale jezdil všude možně), tak tam vydržely nerez spíš víc, než obyčejné.
[Jad]
(6.6.2017 16:28:43)
Ono hlavně záleží na ráfku, pokud je deformovaný a kompenzuje se to utažením výpletu, jsou některé dráty přepnuté a prasknout mohou, stejně tak chromované, ty mohou být k praskání náchylnější, prochází kyselinami a galvanikou, může vzniknout vodíková křehkost. Pochybuji, že je odvodíkovávají.
[holdas]
(6.6.2017 16:08:11)
Spoustě lidí už nerez dráty porupaly. Mně zatím ani jeden. Mám je na dvou mašinách a paráda.
[longr]
(6.6.2017 15:53:56)
Nerezové špice používám u všech výpletů, jsou houževnatější a o hromadu levnější, než chromované a nepotřebují takovou péči jako chromované proti zrezavění.
[holdas]
(6.6.2017 15:51:54)
Jeden brněské renovátor (ten z modřic to tentokráte nebyl), mě vehementně rozmlouval nerezky, prý praskají. Po dvou letech mi zatím nic neprasklo. Asi potřeboval udat svůj materiál.
[ventil]
(6.6.2017 14:01:04)
Ceny mají luxusní: nerez 4x144 = 3,08 Kč/ks
niple M4/16mm = 3,63 Kč/ks
balné = 25,- Kč
přepravné = 100,- Kč
Ceny jsou uvedeny bez DPH
Díky!
[stspravce]
(6.6.2017 11:37:31)
Do Dat jsem dal fakturu, kde je cena asi pěti druhů drátů a niplí, placeno v 01/15, ale ceny se moc nezměnily, letos jsem kupoval nějaký niple a je to +- stejný.
Výplet jednoho kola na Jawa 19" v nerezu vyjde na 245 Kč,- tedy 6,81 Kč za jeden nerez drát + niklovaná niple.
Dá se to z tý faktury vyčíst, já tehdy objednával na ČZ kola 16", na Jawa kola 16" a 19" a možná i na 18", už si to nepamatuju.
[chlup]
(6.6.2017 10:49:59)
chlup > to je hustý... Ty nerezový bych na 640ku i na mustafa dal asi :-). Kolik tak vyjde výplet jednoho kola v nerezu prosím?
Díkes.
[deyva]
(6.6.2017 9:28:51)
Já jsem dal na 634 chromovaný dráty, protože mám verzi s chromovanejma blatníkama, tak aby do pěkně ladilo dohromady. Zinkový dráty po čase začnou reznout. Takže doporučuju buď nerez nebo chrom.
Ta pružina pod nakopávačkou jde vyměnit poměrně snadno i bez demontáže spojky. no a seřízení spojky je úplně triviální - podle manuálu to musíš zvládnout za 5 minut, možná za 10, když připočítám předchozí demontáž a opětnou montáž pravýho deklu motoru.:-)
[Ota]
(6.6.2017 8:04:35)
Šroubárna Marek,s.r.o.
provozovna Hvězdonice 6
257 24 Chocerady
tel. 737 511 407
provozní doba podnikové prodejny 8,00-14,00
www.sroubmarek.com
email: prodej@sroubmarek.com
Tady mají dráty a niple na všechny Jawy a ČZ, velice dobré ceny. Já přeplétám do nerezu nebo pozinku od nich a spokojenost.
[chlup]
(6.6.2017 7:33:13)
seřízení spojky je v manuálu.
Pružinu jde vyměnitv pohodě. Akorát lépe se to dělá se sundanou spojkou. Jinak ten segment kouše.
Dráty jsou 144mm
[maspe]
(5.6.2017 16:40:30)
Kompletní statistiky
SQL spojení: 1 (5), 0,203 s
v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 26.11.2024 19:11:15