Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 31, poslední: 13.6.2017 14:49:2364621.všechno ostatní
Omlouvám se za nejawa dotaz, ale spousta z vás má také krom jawy i něco jiného. Co by jste poradili jednoduchého (asi karburátorového) na ježdění ve 4taktu? Výkon do 35kW a klasickeho vzezření motocyklu (naháč či chopper nic sportovního a kapotovaného). Jawy rozeberu, opravím a složím. Bral bych, aby se to dalo i u tohoto a nebyla to žádná složitá moderna. Prostě taková stylovka k Jawě vzezřením a jednoduchostí. ;)
Můžeš si koupit i novou 4t Jawu :) [Mustang] (13.6.2017 14:49:23)
Diky moc vsem za tipy. Je toho tolik ;) Ten HD by nemusel byt spatny a ani ta Anglie nevypada zle. Je pravda, ze vse je slozitejsi jak Jawa. Serizovani karburatorů,stelovani ventilove vule atd. To vse 2t jawa nema. A nevim, co z toho sam zvladnu a co radeji nechat na servise. Ale vse je vyzvou. ;) [domino1973] (11.6.2017 5:04:14)
Ja si nedavno poridil tohle http://www.jawamania.info/tree/images.aspx?rootid=170824&nodeid=271750
Takova italska Jawa. Dokonce to ma i dvoje kladivka, takze skoro zadna zmena....
[Medas] (10.6.2017 22:56:00)
Nebo:
Harley Davidson Street 500
Harley Davidson Street 750,ten už se dá koupit v bazaru pod 140 000 korun http://www.motorkari.cz/motokatalog/harley-davidson/harley-davidson-street-750.html
[Pucfol] (9.6.2017 8:44:45)
HD je ikona. Sice dnešní menší a levnější modely už jsou z Indie, takže stejně jako u Enfieldu, honba za nízkou cenou. http://byznys.lidovky.cz/globalizace-je-neuprosna-symbol-usa-harley-davidson-bude-z-indie-pxj-/firmy-trhy.aspx?c=A101102_110513_firmy-trhy_nev
Ale proč ne. Svět je kulatý a globální. China je fabrikou světa. Funguje to u aut, elektroniky, tak proč ne u motorek. Ve finále i ta Čawa co dříve byla Hondou, pak Shineray a dnes se prsí nápisem z Týnce by nemusela být špatnou volbou. ;)
[Verdom] (9.6.2017 8:03:34)
Za mě Sportster 883 R. Spotřeba do 4.5 l/100 km,dobrý výkon a slušné jízdní vlastnosti. http://www.motorkari.cz/motokatalog/harley-davidson/harley-davidson-xl-883r.html [Pucfol] (8.6.2017 22:18:37)
jakykoliv dvouválcový šikmovoký pětikilo, najede to kotel a nic to nechce. Kupovat si rarytu na ježdění je ptákovina už jen z důvodů dílů. Né že by nebyly, ale dlouho se čeká nebo shání po celé evropě... Je blbý prosedět léto na prdeli kvůli dlouhé dodací lhutě např pružinky dekompresoru :-D na kawu jsem shaněl blbej plastík mezi kapoty... už vím proč dost zr-7s jej nemá a proč se hodně předelavají ze kapotky na naháče :c) [krf] (8.6.2017 18:02:28)
Mark Paris (to je takovej americkej Dočkal přes SOHC4)
https://www.amazon.com/CB750-book-Putting-Them-Back/dp/0557310237

doporučuje používat 40W50 olej s vyšším obsahem zddp, hodně lidí přísahá na Spectro včetně jednoho mazáka v Idahu co má najeto víc než 150 000 mil na origo motoru a přidávat olej do nádrže k benzínu jako náhradu olova, které tam už není.

Vejfuky 4x4 by se mi líbily, ale originály hnily před očima a sehnat se v slušným stavu se dnes dají jen za dlouhý peníze.

Co jsem si projel UK inzeráty tak bych šel třeba po 76 Superport protože netrpí na hlavu jako rok 78, má vzadu kotoučovou brzdu a pletený kola.
[70CB750] (8.6.2017 17:12:14)
W650 jezdim ji stejnym stylem 7 let [mais] (8.6.2017 16:00:11)
Existuje nejaka pricetna modifikace jak snizit vykon tak aby to vydrzelo ?

U triumfa se kuprikladu vetsina problemu resi tim ze se tam prida poradny olejovy filtr z Commanda, pak jde zivotnost motoru rapidne nahoru.

Nicmene s tim designem souhlasim, F2 se svody four-into-one je divna, puvodni four-into-four byly o dost vic sexy
[Krizoň IV.] (8.6.2017 15:59:28)
Krizon IV: problem s F2 SOHC4 je v tom, ze se Honda snazila s jednou vackou konkurovat vyrobcum co uz presli na 2 vacky. Takze F2 vacka je sportovnejsi, ventily vetsi, jiny pisty. V dusledku se to projevilo v tom, ze odchazeji voditka ventilu nekde mezi 25 000 - 30 000 mil. Taky kdyz jsem ten svuj motor rozebral, tak driky ventilu mely od vahadel vyklepane dulky, ale ja nevim kolik mel muj motor najeto; kazdopadne ventily mely solidni vakl ve voditkach a tak jsem to cely prestavel - novy voditka, ventily, vyriznout sedla, zabrousit. Jeste jsem menil - hmmm, retainers?? - to co vlastne drzi ventily v hlave. Mrkni semhle, ukazuje to rozdily mezi K a F2:
http://www.jawamania.cz/tree/images.aspx?rootid=253332&nodeid=268069

Na druhou stranu F2 prevodovka je robustnejsi a spojka je taky trochu vylepsena. Taky brzdy na Fku oproti puvodnim brzdam na K jsou nebe a dudy, F2 skutecne brzdi, puvodni K s jednou brzdoui vpredu jenom zpomaluje :)

Ale treba krouzky do F2 se shaneji dost blbe.

To ze F2 nikdo moc nechce bude ale podle mne tim jak to vypada, ne kazdymu se ten styl libi.
[70CB750] (8.6.2017 15:48:23)
70CB750: S tou fourkou jsi me uz minule celkem nalomil ... Koukal jsem po anglii, co se da sehnat, a za kolik, a je tu celkem hromada F2ek za ceny od 2500 do 3500 liber. Starsi Kcka moc nejsou. Jak moc velky problem je F2 motor ? Je to duvod proc jsou tak levny, a nikdo je nechce ? [Krizoň IV.] (8.6.2017 15:23:14)
CB750 od roku 1970 do roku 1976, ty posledni dva roky uz nebyli tak slavny.
Je to jednoducha a nesmrtelna klasicka motorka.

Nebo nahatyho Winga, toho bych taky dal.
[70CB750] (8.6.2017 14:29:12)
domino: 180cm bude tak akorat. Ja mam dva metry a je mi to spis mensi nez cokoli jinyho. [Krizoň IV.] (8.6.2017 14:00:35)
Když koukám na toho triumpha, vypadá moc pěkně. Ale asi dobre kvalitě a i značce odpovídá i cena. No uvidíme, díky za tipy. Taky nejsem extra čahoun (180cm/80kg) takže spíše něco středního. [domino1973] (8.6.2017 13:51:28)
chlup: Jeste je tu cela plejada rejzi z 70 a 80 let, a brambory z tehle doby. Vsechno to ma neco do sebe. Anglicani jsou oproti tomu dost high maintenance, jeste vic nez jawa, tam kde jawa zanedbanou udrzbu zkousne, anglican se rozsype. Ale je pravda ze ty jizdni vlastnosti pak budou zase nekde jinde nez jawa. Kazdopadne az se rozhoupes nad necim uvazovat, tak dej vedet (: [Krizoň IV.] (8.6.2017 13:31:45)
Krizoň IV - Já chci jednoduchou pěknou klasiku, naopak nechci nic oplastovýho a s přehršlí elektroniky. Takže Boneville s drátěnejma kolama. A cena, až se rozhodnu, že prodám při tomto vývoji cen 2-3 Jawy , který stejně neujezdím, tak na něj mám :)
Na nějaký endura jsem malej, choppery jsou těžký krámy, naháče se mi nelíbí a ležet na motorce rozhodně taky nechci. No a kochací rychlost trochu lepší než u Jawy mi stačí bohatě :)
[chlup] (8.6.2017 13:23:19)
domino1973: triumfy cca od roku 1977 maji razeni vlevo. To same novejsi enfieldi - s petikvaltem se presunulo razeni doleva.

Za 150 tisic bys bonneville T140E mohl zvladnout sehnat, ale musis mit stesti na slusnej kus, uz ti nezbude rezerva na vetsi opravy.

Enfielda koupis za ty penize tezce bez problemu, tady v anglii jsou mirne jety EFI kousky pod 3 tisice liber. Ale je treba pocitat s tim ze kvalita vyroby je fakt mizerna, je to jawa nebo horsi. Kubajs by mohl vypravet o tom jak se mu na jeho Electra X rok 2006 vysypala klikovka.

Eventuelne za ty penize mas sanci koupit "novej bonneville 2000+" uz z Hinckley - ojetiny se za tyhle penize daji koupit.
[Krizoň IV.] (8.6.2017 13:18:14)
No Angličana ano, ale s našim řazením vlevo. Líbil se mi Entfield, ale asi bych si nezvykl. Chci to spiše na delší jízdy od 400 km/den kdy už s kejvou to je na dlouho a brní celej člověk. A cena? Těch 150tis je asi na takovou věc zatim strop. [domino1973] (8.6.2017 13:11:18)
chlup: Naopak, nutna podminka pro koupi Triumfa je prijit o rozum. Lidi s rozumem si totiz takovej stroj domu nepritahnou (:

Ale vazne, je to super hracka, stejne jako u jawy je to jednoduchy, vsechno se vsechno udela doma na koleni, narozdil od japoncu to toleruje zemedelsky vule ... akorat je to sranda za 5x tolik penez co jawa
[Krizoň IV.] (8.6.2017 12:58:37)
Viz Krizoň IV., až dostanu rozum, tak jdu taky do Triumph Bonneville :) [chlup] (8.6.2017 12:40:12)
Triumph Bonneville T140v (-: [Krizoň IV.] (8.6.2017 12:21:09)
Ural Volk ;) [Davy_] (8.6.2017 11:58:52)
Máš neuvěřitelně širokej výběr, až tě z toho hlava bude bolet. K chopperu ti nic neřeknu, protože neznám, ostatní kategorie: cestovní enduro jedno-dvouválec objemu 500-650, cesťáky nejlépe dvouválce jako honda cb500. Záleží taky na délce nohou-výška sedla, a rozpočtu. Opravit se dá všechno mimo elektroniky, ale musíš mít zkušenosti. [Endy] (8.6.2017 11:24:09)
Hondu SLR 650 [Huri] (8.6.2017 10:49:52)
Nepises to nejdulezitejsi ... jestli to ma byt jen doplnkova motorka k Jawe, na ktery budes jezdit na nakupy, nebo to naopak myslis v tom slova smyslu, ze s Jawou litas kolem komina a tohle chces na nejaky to delsi jezdeni. [Sim] (8.6.2017 10:11:49)
Moto Guzzi V7 [M.L.] (8.6.2017 10:07:35)
BMW R65 :) [Kubajs] (8.6.2017 9:39:46)
Nepíšeš cenu a jak nové :) Co Yamaha XJ, nebo Suzuki GSF ještě mě napadá Honda NTV 650 (měl jsem a ten dvouválec a kardan je super). [Miškin] (8.6.2017 9:36:25)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,172 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 26.11.2024 19:11:15