Autor:
Nepřihlášený uživatel
Příspěvek:
0/2000
Příspěvků: 4, poslední: 12.6.2017 10:10:1264633.Elektro
Ahojte, momentálne jazdím Brisk N15C v zábehu, odtrh sviečky 0,6mm, ale podľa návodu má byť v moto N14C. Prvých cca 350km je N15C tehlová, karbec 2835 HT88 VT50 v zložení 3 zárez zhora + 0,6ot. Mám riešiť radšej na leto N14C aj keď bude čiernejšia? N15C mi príde teplotne ako uni.. Jazdí niekto pre pokoj v duši pred samozápalmi N14C v horkách, je tam rozdiel alebo neriešiť?
Dík.
Ahoj ja na 488čke pouzivam N15C a nezaznamenal som žiadne problémy
inak mas to pekne porobené to sa musí uznat.
[Matejj] (12.6.2017 10:10:12)
Nechám tam teda tú N15 a budem ju sledovať ako bude vyzerať cez leto. Ď. [gargamel] (11.6.2017 8:40:28)
Nech tam N15C. N14C je dobrá jen na horka, jak se ochladí, tak než se ohřeje, tak mi poškubává, když ji nenechám ohřát na stojánku. Vím, že psali N9, ale ČZ 180, už mají psáno N15. N14 jsem zkoušel, ale nedělá to dobrotu, jen opravdu na horka. [kriz] (10.6.2017 21:41:37)
Patří tam N14C, což je ekvivalent za origo 14-9. [Venca_n] (10.6.2017 20:04:04)
Kompletní statistiky SQL spojení: 1 (5), 0,203 s v1.0.6221, Made by HejtmaMa (c)2005-2008, last restart: 26.11.2024 19:11:15